![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaa begraapt da da vanaages giene nazi is gelak gaa.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne president die spreekt in naam van zen regime. Citaat:
Ge begraaapt het verschil? 't Is enkele ordes groot. Ne glas bier versus ne magazijn bakken bier. Om u te helpen het voor te stellen. ![]() ![]() Wa na?!!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Russische staatsmedia zal geblokkeerd worden op Facebook, Instagram en Whatsapp. Eindelijk neemt Big Tech haar verantwoordelijkheid inzake het weren van ongewenste Russische propaganda. We moeten elke vorm van Russische inmenging of beïnvloeding vermijden. Dat de Politics.be moderatie hier maar een voorbeeld aan neemt. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat ik daar mijn abonnement al opzei. Doorheen de hele geschiedenis heeft Duitsland en haar collaborateurs nooit aan de goede zijde gestaan. Olle zelf da nu in koor wijsmaken en lang genoeg herhalen maakt het niet anders vandaag. NOOIT MEER DUITSLAND!!!
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 17 september 2024 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|||
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tis niet omdat die politiekers alles overhoop gooien en vijanden maken, dat hun vijanden de mijne zijn he? Ik ken mijn afkomst en die zijn dien Duits en haar wereldrijkers niet vergeten. De Russen en geallieerden moesten ons ooit van Duitsland redden, remember? WO1 - Duitsland WO2 - Duitsland Third time is the charm?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 september 2024 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Russen hebben wel elk Europees land waarop ze hun klauwen konden leggen, een halve eeuw of langer in een bloedige miserie gehouden.
||
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu kon die oorlog ook opgelost zijn zodat vrouw, man en kind terug naar land van herkomst kon gaan. Maar wie blijft aansturen op oorlog omdat ze de grondstoffen zelf willen?
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stuurt niet alleen aan op oorlog maar voert hem ook al twee jaar. Verkrachtingen, massale wegvoeringen en culturele genocide incluis. Rusland dreigt zelfs met de oorlog uit te breiden naar Europa. Dus als je tegen oorlog bent, weet je waar je moet zijn.
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verlies incasseren, wat winst nemen en mensenlevens heiliger dan dat van die wereldrijkers maken wel. Het is tijd voor iets nieuw en dat zal helaas niet komen in ons voordeel. Daarom zal ik niet bij Europa noch bij Rusland mijn eieren leggen. Geen van beide kunnen de oplossing bieden. Beter is dat wij ons lokaal richten en ons verlossen uit die wurggreep van de EU die als wereldrijkers waarvoor alle profetieën ons waarschuwden tekeer gaan. Er staan meer mensen tegen den draak van het westen dan die van het zuid en het oosten. Hou daar rekening mee as ge op oorlogspad trekt om wereldredder/rijkertje te spelen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 18 september 2024 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet geïnteresseerd in wereldredder te spelen. Wat mij bekommert is het lot van Europa, daar is alles aan ondergeschikt.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De democratie en haar globalisme heeft haar hand overspeelt, plooi of barst is ons alternatief nu. Ge gaat deze oorlog echt niet winnen, ge staat niet alleen tegen Rusland.
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() Na de agressieve Russische invasie van Oekraïne zijn er meerdere EU-decreten die gericht zijn op het verbieden van Russische propaganda.
Russische staatsmedia, zoals RT (Russia Today) en Sputnik zijn verboden vanwege hun rol in het verspreiden van desinformatie en propaganda. Russische propaganda tracht nu eenmaal de publieke orde, veiligheid te ondermijnen en onze maatschappij te destabiliseren. Het juridische kader voor deze maatregelen is verankerd in Verordening (EU) 2022/350 en Besluit 2022/351 van de Raad van de Europese Unie Deze decreten richten zich specifiek op mediakanalen die actief worden gezien als instrumenten van de Russische staat voor het verspreiden van desinformatie en propaganda. Op dit forum is er ook herhaaldelijk Russische propaganda gepost waarbij vaak verwezen wordt naar een dubieuze bron (RT, Sputnik, Zerohedge, ...). Het verspreiden van deze content is in strijd met deze EU-verordeningen (wetgeving). Het is m.i. bij wet niet toegestaan om op Politics.be deze pro-Russische content te delen die afkomstig is van door het Kremlin betaalde bronnen. Ik wens de moderatie er even aan te herinneren dat zij als beheerders van Politics.be gebonden zijn aan dit EU-decreet en juridisch aansprakelijk geacht worden voor de feitelijk naleving hiervan. Ook op dit forum moet de wet nageleefd worden. Graag vernam ik nu van de moderatie dat alle Russische propaganda vergezeld van verboden bron met onmiddellijke ingang verwijderd wordt. Daarnaast moet de overtreden ook levenslang geband worden. Kan even iemand alle berichten die botsen met het decreet in kwestie posten? (Met de postcount) Op die manier kunnen we illegale Russische propaganda inventariseren in deze topic, waaropvolgend de moderatie het snel kan verwijderen. |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realiteit is: eigenlijk zijn we in oorlog met Rusland.
Alleen, de wapens kletteren enkel in Oekraïne en in de grensstreek met Rusland (waarvoor alle felicitatie aan Kiev)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Amai, nogal de democraten hier, mogen we feitelijk nog zelf beslissen wat fake is of niet. Het woke Europa tesamen met de vs zijn geen haar beter in fake nieuws.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat u een vijand van Continentaal Europa in uw avatar opneemt.
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u liever een wereldoorlog en de totale vernietiging van de planeet?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 september 2024 om 21:58. |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Art. 19
De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd (...) Art. 25 De drukpers is vrij; de censuur kan nooit worden ingevoerd (...) = = = Uit de Grondwet, tot nader order
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |