![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren de daders geïmporteerden misschien?
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de kans er dik inzit maar ik heb het nog nergens gelezen. Wat ook niet hoeft te verbazen natuurlijk…
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze X km rivierdijk/gracht/snelwegkant moet ontdaan worden van herkenbaar afval. Daar liggen de zakken, de bestelwagen waar die volle zakken achterop moeten staat daar. Hoe sneller de controleur het stuk vrijgeeft hoe sneller jullie X% van jullie straf kwijt zijn. Want dat is het hele eieren eten. Zolang de straf niet afgewerkt is, is het aan de ketting met zijn 8 in die tent verblijven, deze door Ikea verstrekte maaltijden als ontbijt, middageten en avondmaal. En we zijn geen onmensen, drinken is thee, die staat warm (niet heet, da's een wapen), met eetbare kopjes, daar te wachten. Werkt er 1 van de 8 tegen. Dan werken jullie alle 8 tegen, en dan is het gewoon aan de ketting blijven zitten in die tent, 3 keer per dag regenboogwokehalalkosherebonenpap en 2 liter water. Tot jullie 8 het interne probleem hebben opgelost, of jullie overleden zijn aan ouderdom.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 oktober 2024 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want anders gaan ze niet lang aan de ketting zitten meen ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weglopen, BZZZZT Aan prutsen. BZZZZT Natuurlijk, een jachtvergunning verkopen aan gedreven jagers is een andere optie.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 oktober 2024 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar geen voorstander van. E. Gidius is pleitbezorger voor alternatieve straffen in de vorm van 'pedagogische acties'. Die kan vast even uitweiden over uw deftig uitgewerkte voorstel.
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Isolatiecel zou laatste redmiddel moeten zijn? De hopeloze gevallen?
Ik ken de wetgeving in België hieromtrent niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de klassieke straf- als ze al uitgevoerd wordt- is voor een echte crimineel "risico van't vak", en voor een pechvogel een foltering. Citaat:
Maar hebt u een voorstel uitgezonderd; "ik denk toch niet mee"?
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die moordenaar die dief afmaakt, hebben we een probleem minder en een moordenaar die meer kilometers moet opruimen.
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() Och neen, weer heel de tijd het gezeik met overplaatsingen. Zoals in de echte gevangenis. Neen, Maddox mij lijkt het beter om bij u de Pol Pots en de Hitlers te zetten. "Pas op met het bevechten van monsters of je wordt zelf een monster." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK ben dan ook een monster voor u . Erg he.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt er vast overheen gekeken. Strenger straffen. Langere celstraffen. Geen vervroegde vrijlating.
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ontspoorde jongeren zijn jongelui die hun lesje van de NMBS geleerd hebben en niet meer over de sporen lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
€160 per dag, per gedetineerde. Idealerwijze is een veroordeelde crimineel geen kost/last meer voor de maatschappij.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 oktober 2024 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op blz 12 van de gedrukte editie HLN 26/09/2024 staat:
Jeugdrechter kan huisarrest geven: na school recht naar huis. Dit kan door middel van een enkelband. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenking bij. Op weg van en naar school kunnen die jongeren nog steeds baldadigheden uitsteken. Al dan niet alleen of in groep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zie jij dan als alternatief voor een celstraf?
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet genoeg kg, de halalkosheregenboogwokebonenpap, een emmer lauw water en een houten bank staan klaar.
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Nog veel te soft maddox, gij kunt beter.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 22 oktober 2024 om 16:40. |
![]() |
![]() |