![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iets ergens mogen doen...
en daar loopt het mank. Hier, boerderijtje van 1817 met in een uithoek van de tuin een atelier. 30.000€. En doet iedereen wat hij wil. Volgend jaar eigen aardappelen...
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Justitie en financiën van Belgenland hield zich jaren bezig met zulke 3de-rangs mislukkelingen? Arm land.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 november 2024 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Echt??? Eigen aardappelen?? Als je dat in Belgie probeert heb je de flikken al op je dak nog voor je de eerste aardappel uit de grond hebt getrokken. Eigen aardappelen... in Frankrijk mag echt alles eh?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 12 november 2024 om 09:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Toch wel.
Nu, twee nieuwe poorten zijn voorzien, isolatie, een extra steentje rond en een nieuw zadeldak. Dit keer 45° i.p.v. de huidige 30°. Op die manier past er op het eerste verdiep nog een deftig naaiatelier voor vrouwlief. Je weet het misschien niet maar haar hobby is het maken van handtassen. Enkel voor vriendinnen, volledig custom. Nu, het atelier is perfect bruikbaar zoals het er nu staat - droog/winddicht/betonnen vloer. 8mx8m. Met huis en tuin van 25 are erbij ... 30.000€. ![]() ![]()
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Van 230.000€ opgeëiste belasting naar een volledige teruggave MET uitbetaling van moratorium interesten. Wat een afgang... We gaan nog wat porren om de door hen aangerichte schade vergoed te krijgen. Het is dus nog niet afgelopen, we gaan er nog minstens 5 jaar bijdoen. getekend... de 3de-rangs mislukkeling. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 12 november 2024 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Volgens het Departement Omgeving van de Vlaamse Overheid werden in 2015 ruim 2340 verkavelingsaanvragen goedgekeurd. Dat aantal is gelijklopend met het aantal aanvragen uit 2014. De grootte van de kavels en de huizen wordt wel aanzienlijk kleiner. Een gemiddelde kavel was in de jaren '60 nog 750 vierkante meter groot, terwijl in de jaren '90 de oppervlakte van een kavel gemiddeld 530 vierkante meter bedroeg. De cijfers werden bevestigd aan onze redactie. Indien je op iets meer dan 5 are een woning moet neerzetten ben je er aan voor je moestuin. Dus ja , je mag aardappelen planten en neen, je hebt er geen plaats voor.
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aardappelen uit eigen tuin?
Ik zou gek zijn dat ik dat zou doen. Misschien leuk om 2 keer op een jaar wat patatten in vel op de BBQ te doen, maar ik vertrouw de door de overheidsheid garantie van " de grond voldoet aan de normen" (oftewel een goed bodemcertificaat), totaal niet. Hmm, ik kan mijn eigen testen (beperkt) uitvoeren. Straks een potteke grond mee naar het labo nemen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2024 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Als mijn tuin in België zou liggen dan zou ik het ook niet doen.
Hier is nooit iets anders geweest dan landbouw. Buren ruilen wat in de moestuin gewonnen wordt, enkel 'ontvangen' is er een beetje over. De aardappelen zijn hier voor verbetering vatbaar, het proberen waard denk ik zo.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 november 2024 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dus uw punt is dat een kleine zelfstandige pas een duivel wordt op het moment dat hij personeel durft aan te nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snel even gezocht op Hubo. 5000 nagels voor 20 EUR. Ongetwijfeld kan ik er nog VEEL goedkopere vinden als ik wat langer zoek. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 november 2024 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit dat bij uw €30000 inbegrepen? Twee nieuwe poorten, isolatie, gevelsteen, nieuw dak... En dan heb je het nog enkel maar over uw atelier eh? Ik veronderstel dat uw huis er nog veel erger aan toe was anders zou je daar wel een foto van gepost hebben. Soit; €30.000, bewoonbaar,... ik geloof er nog steeds geen snars van.
![]() |
![]() |
#153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Expertises gebouwen zijn duidelijk. Nergens vocht.
![]() |
#155 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk ... ik heb de akte er even bijgenomen ... was de verkoopprijs 27.000€. 3000€ aan het immo kantoor betaald om het huis te vinden.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 november 2024 om 23:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Het dichtste bij voor nagels zou nu de Brico zijn in Zemst. Wat nu? Als snotneus wachten tot va thuis is en dan met de auto naar de brico 6km verder?
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Ik had het over de zelfstandigen als éénmanszaak.
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ge nog ne boom in Eppegem waar ge een boomhut zou in kunnen, laat staan, mogen timmeren?
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zes kilometer fietsen te ver voor een snotneus misschien?
![]() |
#160 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog maar eens aan te geven hoe zeer u uw woorden verdraait om toch uw ongelijk maar niet te moeten toegeven: Post 111: Citaat:
Citaat:
Pas nadien, toen u in de gaten had dat uw bewering over winkels nergens op sloeg bent u begonnen met het over een andere boeg te gooien. Toen ging het blijkbaar ineens niet meer over winkels maar begon u te zagen over vennootschappen en/of kleine zelfstandigen. Zielig hoor.
![]() |