![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zouden we hier eens niet beter Daan zelf uitnodigen om deze gehele zielige discussie te lezen en te becommentariëren. Iedereen legt die arme man maar allerei meningen in de mond, volgens mij kan hij dat niet bepaald appreciëren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ben ik de enige die dit een tamelijk lange en nutteloze discussie vind?
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In materie van Vlaamse onderwerpen stemmen de standpunten van het VB en de NV-A bvb heel erg overeen, als ge het mij vraagt - al is de ondertoon ietsje anders. Ik kan u verzekeren dat ge een van de weinige zogenaamd "tolerante" flaminganten zijt, en ik ben er al een pakske tegengekomen. Die intolerantie en dat egoïsme zitten volgens mij ingebakken in het flamingantisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
België bestaat amper 175 jaar en kwam er uiteindelijk omdat de toenmalige grootmachten een bufferstaatje tegen Frankrijk wilden. De zogenaamde Belgische revolutionairen wilden eigenlijk aansluiting bij Frankrijk. De revolte begon met de Franse driekleur... De Vlamingen horen historisch bij de Nederlanden, onze taal is germaans... De Walen horen eigenlijk bij Frankrijk... Daarom vind ik de standpunten ter zake van VLaams Belang en NVA goed : een onafhankelijke Vlaamse republiek. Binnen Europa vooral samenwerken met Nederland. Op langere termijn kan die samenwerking hechter worden. Laten we goed beseffen dat de 20 000 000 Nederlandstaligen in Europa samen één van de welvarendste landen van Europa zouden vormen... Maar laat ons eerst België doen barsten... Laatst gewijzigd door johan : 9 januari 2005 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat vind U trouwens van het feit dat U een blanke Europeaan bent? Ik kan me voorstellen dat U gruwelt bij deze gedachte. Gelukkig is er de zonnebank en plastische chirurgie... Michael Jackson lijdt aan dezelfde fobie, U kan het nog ver brengen in de show business!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik voel me nochtans zeer goed in Limburg, omringd door zowel Belgische als Nederlandse Limburgers. Ik denk eerder dat jullie gewoon niet blij zijn met wat jullie zijn, BELGEN. Ik vind dat we een goed leven hebben, en niet hebben te klagen. Dus nee, tis niet ik die een probleem heeft, maar jullie. Ik frustreer me niet de hele dag op transferts, op buitenlanders, op de walen, enz enz......een mens is een mens, en iedereen is in mijn ogen gelijk voor de wet, van welke lap grond ie op deze planeet ook vandaan komt, en welke kleur ie ook mag hebben. Heel die zever van een "Vlaams volk" enzo is larie en apenkool....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Hallo daar.
Ik dacht, ik kom gewoon even zeggen dat dit wel degelijk Koetjes en Kalfjes is - het is maar dat je het weet.
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet u ook tegenspreken dat de intolerantie in het flamingantisme ingebakken zit. Wel is het zo dat door de jarenlange arrogante houding van veel franstaligen tegenover heel terechte Vlaamse eisen, er een felle tegenreactie is ontstaan. Het is moeilijk om solidariteit te verdedigen met Wallonië als van Waalse kant schendingen van taalwetten al te vaak goedgepraat worden. Begrijpt u? Laatst gewijzigd door groene flamingant : 9 januari 2005 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. Zou ge aub een onderscheid willen maken tussen de Walen zelf en de Waalse politici? Dank u. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wanne : 10 januari 2005 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |