![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat die uitspraak alnaargelang waar ge uw eigen bevindt erg fluïde interpretaties kan aannemen, hé
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 maart 2025 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
Kent ge Hans-Dietrich Genscher nog? Die zat, zoals Witkoff nu, effectief mee aan de tafel. https://www.eurasiareview.com/030320...t-expand-oped/ hier, geschreven in 2009; https://www.spiegel.de/international...-a-663315.html Of hier, wat beeldmateriaal van in 1990! https://www.youtube.com/watch?v=F2iOAtNlleg
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 25 maart 2025 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HIer is er dus EEN partij die met recht en reden wapens opneemt en zijn gebied verdedigt... dat is Ukraine Je kan dus op GEEN ENKELE manier uitleggen waarom je in de Krim uw huis moet kwijspelen aan Rusland, noem mij nu nog één goeie reden waarom een ukrainse burger zijn huis moet kwijtspelen aan rusland... Met welk recht steelt Rusland uw huis, en doneert het uw eigendom aan een soldaat uit Mongolie voor bewezen diensten ? Wie dus redeneert vanuit de burger kan gans het debat is 1 seconde oplossen... er is dus niets correct aan het Russische debat, dat zij ergens zouden recht hebben op die grond en daar dan de ukrainse burgers verdrijven om het gebied te coloniseren en te herbevolken met hun eigen soort De ukrainse burger die daar woonde heeft dus jaren gewerkt en betaald voor zijn huis om daar te wonen en is dus volledig ten onrechte onteigend en verdreven en verarmd buitengegooid volledig ten onrechte Ik heb die vraag nog nooit beantwoord gekregen: waarom moet je uw huis kwijtspelen aan rusland als burger, en op welk recht is dat gebaseerd ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 maart 2025 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Een van de belangrijkste economische voordelen van oorlog is dat nadien alles opnieuw kan opgebouwd worden hé. Er schuilt ook wel een probleem in die theorie, maar daar moet je Frédéric Bastiat voor lezen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Parabe..._gebroken_ruit
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge begrijpt toch dat het aan Oekraine o.a. was dat die "belofte" gemaakt was ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2025 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ethnische Rus wil niks zeggen. Dat is een Oekrainer.
Als die Oekrainer met Russia envy zo graag Rus wilde zijn, kon die naar Rusland emigreren he. Als gij als ethnische Kongolees in Antwaarpen meer Kongoleserij wilt, dan is het misschien beter dat ge naar Congo emigreert ? Het is een beetje raar dat wij terecht hier "onze eigen cultuur tegen immigranten" zouden willen vrijwaren, maar dat er ginder etnische anderswilligen zijn die hun etnische anderswilligheid zouden moeten kunnen importeren. Wie etnisch anderswillig is, kan toch best naar zijn etnische origine droomland emigreren ? Waarom zouden Russofiele Oekrainers russofilie moeten kunnen importeren, ipv van naar Russofielenland te gaan, maar mogen Islamicstatofielen in Molenbeek de sharia niet invoeren daar ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2025 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast, gij en ik zaten niet met onze benen onder de onderhandelingstafel hé. Maar soit, het ziet er meer en meer naar uit dat we evolueren (hopelijk) naar het einde van het bloedvergieten. DAAR is het om te doen. Allez, mss niet voor U. Maar gij zijt niet belangrijk. Ik ook niet.
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Maar opnieuw, het is allemaal niet belangrijk meer. Een nieuwe realiteit kondigde zich aan bij de russische inval.
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() Oh, in het begin van het conflict ging Vladimir zijn kernraketten lanseren, allee dat ptobeerden ze ons toch wijs te maken de europese elite met ursula op kop, zelfs onze antwerpse cokejager de wever ging en gaat mee in het verspreiden van hun leugen sprookjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge snapt niet wat ik wil zeggen: die belofte was aan de SOVIET UNIE, dus aan Oekraine. Niet aan "Rusland". Het heeft geen zin een belofte aan een koppel boven te halen als een van de partijen juist wenst dat die belofte niet gehouden wordt na hun scheiding he.
Stel dat Jef aan het koppel Marieke en Paul belooft van nooit in hun hof te komen. Nadien scheiden beide, en trouwt Jef met Marieke. Jef komt uiteraard in den hof van Marieke, ze zijn nu getrouwd. En er zijn er nu die zeggen: het is schandalig wat Jef doet hij had aan Marieke beloofd van nooit in haar hof te komen ! Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2025 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, het gevolg is dat ze uiteindelijk plat gebombardeerd werden, niet alleen door de Oekrainers, maar vooral door de Russen he. Hadden ze hun klikken en klakken gepakt en naar hun gedroomde Rusland geemigreerd, alles was fantastisch verlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() De EU wil géén staakt-het-vuren.
Het zijn dus vorte oorlogshitsers. https://www.zerohedge.com/geopolitic...nctions-russia
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat hitst Poetin op ?
Waar is ie gevoelig voor ? En het bewijs dat dit ophitsende van die aard is, dat de opgehitste Poetin rechtvaardigt om effectief oorlog te beginnen. Meer bewijslust lastens de tot oorloggehistenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er ligt geen staakt-het-vuren op tafel, enkel maar de totale overgave, tot verdere invallen in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn de Russen geen woke doetjes. Waarom zou hij gebieden opgeven waar voor het merendeel Russen wonen? De provocaties van de eu/navo mbt Oekraïne waren het nodige excuus, de gegronde reden, om deze operatie te starten. Leer er mee leven.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 maart 2025 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mop is dat in Molenbeek er ECHTE Marokkanen aanwezig zijn, terwijl er in het oosten van Oekraine geen Russen wonen, maar enkel maar Russofiele Oekrainers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tot hoe ver gaat dat ? Polen en Oost Duitsland ook ? Vandaar dat daar direct een duur prijsticketje aan gehangen moet worden he. Want anders is "onafhankelijk van Rusland" een loos begrip en kan Rusland altijd het excuus gebruiken dat het niet plooien voor hun wil een provocatie is. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2025 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |