Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2025, 18:12   #141
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar ik ben ook niet bedreigend en toch mag ik geen vrouwentoiletten binnen he. Ik zie niet in waarom die dat wel zou mogen. Ik mag ook niet mee onder de douche met de vrouwenzwemclub. Waarom zou die dat wel mogen ? En ik mag ook niet meedoen met vrouwen gewichtsheffen. Waarom zou die dat wel mogen ?

Nog eens: er is maar 1 (een) soort die aparte dinges nodig heeft, als privilege: biologische vrouwen. Al de rest (meestal dus biologische mannen) heeft geen nood aan speciale beschermingen "tegen anderen".
Dat die vanzelfsprekendheid nog maar besproken moet worden, laat wel zien hoe geconditioneerd velen door die politieke correctheid zijn.
Terwijl het oosten high tech innoveert in wapentuigen, is Europa bezig met mannen er meer vrouwelijk te doen uitzien en kinderen van hun vruchtbaarheid te beroven dmv puberteitsblokkers.
Oud 3 mei 2025, 21:15   #142
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar ik ben ook niet bedreigend en toch mag ik geen vrouwentoiletten binnen he. Ik zie niet in waarom die dat wel zou mogen. Ik mag ook niet mee onder de douche met de vrouwenzwemclub. Waarom zou die dat wel mogen ? En ik mag ook niet meedoen met vrouwen gewichtsheffen. Waarom zou die dat wel mogen ?

Nog eens: er is maar 1 (een) soort die aparte dinges nodig heeft, als privilege: biologische vrouwen. Al de rest (meestal dus biologische mannen) heeft geen nood aan speciale beschermingen "tegen anderen".
Ik ga regelmatig naar een saunacomplex en het is zelfs verboden om er met een zwembroek of bikini rond te lopen. Gemengd naakt is de regel in de sauna, stoomkamer, relaxstoelen, bubbelbaden, zwemkom, vestiaires, douches en toiletten. Geen onderscheid, bij reservatie wordt het uitdrukkelijk vermeld. Dat is zo in alle echte sauna's.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2025, 21:48   #143
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ga regelmatig naar een saunacomplex en het is zelfs verboden om er met een zwembroek of bikini rond te lopen. Gemengd naakt is de regel in de sauna, stoomkamer, relaxstoelen, bubbelbaden, zwemkom, vestiaires, douches en toiletten. Geen onderscheid, bij reservatie wordt het uitdrukkelijk vermeld. Dat is zo in alle echte sauna's.
dat ken ik. Is eigenlijk bevrijdend, die gender neutraalheid.

Ik moet toegeven, de man die ik een paar weken geleden gezien heb in een sauna, met een stoma, da's een held.
Oud 4 mei 2025, 20:29   #144
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

De meeste van die transgenders zijn zogenaamde ''shemales", dat zijn mannen met borsten en zonder lichaamsbeharing, maar wel nog met hun "flieter".

Wat het juist zijn, niemand die het weet, maar het zijn alleszins geen vrouwen en dienen ook NOOIT toegelaten te worden tot vrouwensport.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2025, 00:25   #145
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Coming OUT haha is veel meer dan homootjes die bloot uit hun HOMO Kasten kruipen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat die vanzelfsprekendheid nog maar besproken moet worden, laat wel zien hoe geconditioneerd velen door die politieke correctheid zijn.
Terwijl het oosten high tech innoveert in wapentuigen, is Europa bezig met mannen er meer vrouwelijk te doen uitzien en kinderen van hun vruchtbaarheid te beroven dmv puberteitsblokkers.
ja joh, op den duur zal de blanke europese hetero MAN wel uitsterven
Nu al zijn zij een soort etnische / gender minderheid in hele Randstad

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2025, 04:26   #146
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die bedreiging op toilet edm is toch wel erg overdreven. Ziet gij of iemand hier Petra De Sutter als dreigend (op fysiek vlak, we spreken even niet over het beleid aan de UG)?
Pjotr is een kale vent die peist dat hij vrouw is. Het is een politieke showvent die er goed geld aan verdiend.

Aan het provinciebestuur Antwerpen werkte een man ( Linda) die kwam alle dagen werken in vrouwenkleren. Rokken, blouse, kleedjes, nylon kousen, pumps, geschminkt. Geen pruik maar echt haar , echt een vrouw als je ( hem/haar) zag.

Pjotr is te laf om zich zo te kleden, t'is ne linke dokter die eigenlijk in het zothuis dient te zitten. Allez, de Groenen is al een soort zothuis.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2025, 08:00   #147
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Naam: 93DAC128-C66E-4B4B-B6AD-0CA771E77A07.jpeg
Bekeken: 46
Grootte: 124,2 KB

Een waarheid als een gecastreerde hond.
Oud 5 mei 2025, 21:07   #148
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Bijlage 120877

Een waarheid als een gecastreerde hond.
Die honden weten nog niet dat ze aan genderdysforie lijden.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be