![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Werkelijk; dat is crapuleus, walgelijk en gruwelijk. Hoe mensen nadien dat vlees door hun strot krijgen? BAH |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo'n nonkel Ali die geen enkele opleiding tot slager/ slachter gehad heeft en de doodsstrijd van de dieren minutenlang laat duren.....volgens u voelen die dieren daar niks van? OMG Ik weet niet wat ik hier lees. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enfin, in sommige culturen is iemand doodstenigen (bijna altijd vrouwen!) ook normaal.
Laten we ook het afhakken van de handen niet vergeten! Wat vind jij daarvan Eberhart? Benieuwd of ik hier een antwoord op ga krijgen..... |
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Extreme moordenaars als Dutroux of De Gelder mogen voor mij een laatste pilletje krijgen. Voor iedereen beter. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zei niet dat dieren geen pijn voelen, ik zei dat ze niet bewust zijn.
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.gva.be/opmerkelijk/hartv.../31794569.html
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie echt van dieren houdt eet dan maar beter geen vlees (meer). Maar wij mensen staan nogal bekend voor onze selectieve verontwaardiging em hypocrisie. Je kent het wel we worden kwaad als we vernemen iemand zijn kat opat maar maken een uurtje later een konijntje klaar met pruimen. De meeste dieren we eten hebben niet echt een diervriendelijk bestaan gekend. Maar ik lees het al.....ze gaan nu toch ook al niet ons stukje spek of kippenbilletje afnemen zeker En ik ken vooral veel honden en kattenvrienden.....echter een pak minder echte dierenvrienden. Die andere dieren zijn voornamelijk belangrijk en lief voor op ons bord Maar voor alle duidelijkheid...ik eet ook vlees ...weliswaar zeer weinig maar toch .....dus t'ja Laatst gewijzigd door fred vanhove : Vandaag om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|