![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou u vandaag stemmen? | |||
CD & V /NVA |
![]() ![]() ![]() |
34 | 13,65% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 4,02% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 10,44% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
131 | 52,61% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 6,83% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
31 | 12,45% |
Aantal stemmers: 249. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil hier best even voor dubbelnick van ThePiano spelen trouwens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Echte zielepoten zijn het , en als demoniseren niet helpt dan schiet m'n de andersdenkende af zoals bij fortuyn ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic:
Als er vandaag verkiezingen zijn, stem ik ofwel LSP, ofwel VLD-Vivant, steeds op een onbeduidende figuur onderaan, ofwel blanco. Nooit een optie (én in volgorde van 'nooitheid') zijn: CD&V- N-va, ex-aequo met VB en Groen!
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taal en spelling zijn niet direct mijn prioriteiten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() uw wiskunde is ook van het laagste niveau precies... percentberekening en statistiek zijn aan u niet besteed geweest ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
trouwens: dubbelnicks, daar heeft elke partij last van. Kijk naar de BUB. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Partijlid
|
![]() @ thePiano, ik ben geen dubbelnick en heb zeker niet op het verkeerde knopje geduwd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() Piano: *slik* whoops |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan me tegen: Maffe theorie over provincies (waar enkel de provinciale overheid wat aan heeft) Hun extreemrechtse vreemdelingenstandpunt. Hun nazificeren van waarlijk elke flamingant, terwijl daar misschien toch een paar mensen tussenzitten die niet direct met nazisme e.d. te maken hebben. Hun valse houding tegenover (directe) democratie. Dus voor BuB kan ik helaas niet stemmen wegens een totaal foute koppelverkoop van goeie maar ook teveel minder goeie ideeën. Via hen is er ook geen hoop op directe democratie. Hun goeie standpunten zullen ze dus geenszins aan het oordeel van de bevolking overlaten. Jammer. Ze kennen mijn standpunt.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Triangel is een PVDA - adept. Hij heeft slechts de lidkaart van de SPa om zich een beetje te gelegitimeerd te voelen bij de belijdenis van zijn anafilie tav de miljoenen slachtoffers van de krapuleuze NAZI cultuur. Citaat:
De vele kiezers die van de sossen naar het Blok zijn weggejaagd zijn vooral de schellen van de ogen gevallen toen ze de oneindige reeks overtredingen op de wet van Godwin steeds en steeds opnieuw moesten aanschouwen bij de SPa. Hiervan is Triangel inderdaad een frappant voorbeeld.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. als je niet mag debatteren, discussiëren, dan ziet het er echt niet goed uit voor iedereen... ![]() 3. je kan alleen kritisch zijn tegenover regime die de vrije meningsuiting onderdrukken... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |