![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de enige reden waarom die partij geweerd wordt. Als ze er ooit in slaagt in de laatste federale regering te stappen dan zijn er van te voren afspraken gemaakt die daaraan tegemoet komen en anders stappen ze er niet in. Voorlopig wil echter niemand dergelijke afspraken maken. Ook en zelfs de N-VA niet. Intussen blijft het VB wel consequent bij zijn eisen en wordt het daarom ook consequent uit elke regering geweerd. En juist d�*t is de reden dat die partij blijft groeien. Door als enige partij nooit aan de macht deel te nemen behoudt ze immers ook als enige haar politieke maagdelijkheid. Je weet toch wat dat op de duur als resultaat gaat geven?
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent blijkbaar nog heel erg jong zodat je nog geen benul hebt van wat politieke macht in dit land vermag. En die macht is de PS, Gertje. De SP.a is maar het 'Vlaamse' aanhangsel van de PS. De PS kan echter zijn macht maar onder één voorwaarde behouden en dat is: Vlaanderen verzwakken door het VB uit te sluiten.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de weg die SS nu bewandelt, lijkt me niet de gezondste. Zijn 'extremisme' begint er een beetje door te komen, zijn masker is aan het verslijten.
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Steve zou er mee willen kappen in 2006 ![]() Laatst gewijzigd door Gertj3 : 28 januari 2005 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en dat gezever over Vlaams... hij is wel woonachtig in de NL-regio van België en moet daar op kieslijsten komen... maar hij is Federaal Premier... EN Europees zwaargewicht... (want als hij een zwakke figuur geweest was was hij hij niet door Engeland op een veto getracteerd... etc... etc...) de geschiedenis zal juist hem als een grote meneer kwalificeren... zeker beter dan de vlaamse stankerds of azijnpisser Bourgeois... hij gaat mijlenver boven heel veel anderen staan... ik ben een ouderling en zal je waarschijnlijk niet meer kunnen te woord staan binnen enkele decennia... maar als ik nog leef durf ik aan met jou en anderen op dit forum dat te bekijken... er mag gerust voor mij in Europees verband iets weggelegd zijn voor de NL-talige regio van België, omdat er ten slotte miljoenen mensen wonen... maar geloof me vrij dat niet die 1 miljoen kiezers of zelfs een ietsibietsie meer ter gelegenheid van de ene of de andere media gebeurtenis... van tel zullen zijn om de toekomst van onze regio te bepalen... daarvoor zijn de deelvolkeren uit groot Vlaanderen (Fran- Belgisch- en NL Vlaanderen), Brabant (Brabant, Antwerpen, Noord Brabant in NL) en Limburg (beide Limburgen, een deel van Rijnland en van het N-O van Luik) tè verscheiden... zoals vaker gezegd kan op gebied van Cultuur en Onderwijs het groot NL taalgebied iest betekenen, maar socio-economisch ligt detoekomst bij de graduele Europese evolutie... en dat is voor de meerderheid van de inwoners van het NL-taalgebied van België veel belangrijker dan jullie gezever over Vlaanderen en Vlaamse dit of dat...