![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit was jouw tekst in hoofdlijnen Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 14 maart 2005 om 20:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ideologieën bestrijd je inderdaad liefst met overreding, en als u de islam op die wijze wilt bestrijden, ga vooral uw gang. Ik verdedig mischien wel hun mensenrechten maar niet hun overtuiging. Maar uitwijzing omwille van geloof is een stap te ver. Dat heeft geen plaats in een seculiere democratie. En racisme lijkt inderdaad incorrrect maar in de praktijk zie ik dat het merendeel van het huidige anti-islamitisme neerkomt op een opportunistische verwoording van het racistisch credo. Wreker: Bij de islam lijkt bestrijden via overreding meer op een zelfmoordpoging. We moeten de islam aanpakken zoals we destijds afgerekend hebben met de fasco's van het nazisme en het communisme. Met het grof geschut er tegen aan of ze anders allemaal achter een ijzeren gordijn steken en uithongeren tot ze uit zichzelf bijdraaien. Hou nu toch eens op met dat gezeik over de Joden. Ik had het over het nazisme en het communisme. Het een werd met bruut geweld vernietigd, het ander door het te isoleren. De islam trachten te bestrijden met overreding gaat gewoon niet. De voorbije 40 jaar hebben de multiculi's bewezen dat hun theorietje van inpassing in onze samenleving niet opgaat. In de praktijk komt de multikul er op neer dat de moslims in de hoofdstad van Europa nu al voor meer dan de helft van alle geboorten zorgen. De islam is bezig met een vijandige overname van de Europese aandelen. En dat kan enkel tegen gegaan worden met paardemiddelen, niet met zachte heelmeesters. Die laatste daar hebben we de laatste 40 jaar al meer dan genoeg van gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mag ik het niet vergelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 14 maart 2005 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens, maar dan ook nergens heb ik ooit gevonden dat Mohammed effectief ooit in Israel(Jeruzalem) zou geweest zijn buiten die nachtelijke tocht. Dus daar had ik graag een bron van. Op zijn 25ste kreeg hij trouwens nog geen visioenen en toen hij naar Medina vluchtte bleek hij nog geen hekel aan de joden te hebben... het lijkt me raar dat hij al van zijn 25ste dan met de joden zou bezig zijn geweest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je een taal bezigt zoals "dienen ze beiden verwijderd te worden uit ons Europa", dan stelt zich tenminste de vraag volgens welke regel Europa meer van jou dan van hen zou zijn! ![]() Om mijn andere gedachte maar niet te vermelden...
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien geef je nu zelf aan dat het met de Verlichting weinig te maken heeft. Anderen arbitrair als laag-geëvolueerde bestempelen is noch een teken van verlichting, noch van hoge-evolutie. Verdraagzaamheid en genuanceerd denken daarentegen wel. Dat is wat ONS Europa (en ONZE wereld) nodig heeft, niet het steeds opnieuw tegen elkaar opzetten van ethnische of religieuze groepen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 maart 2005 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |