![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, als dat dan echt het ijkpunt is, dan is het wel triestig gesteld met het unitaristische gedachtegoed. Een "blitzbetoging" van acht man... Juist dat kaart ik aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mmmm. Even denken. De Russische tsaren... die zijn niet meer. De Byzantijnse keizers... die zijn ook al van de aardbodem verdwenen. De Romeinse keizers... ook opgeruimd. De Karolingische heersers... verdwenen. De Merovingische koningen... ten onder gegaan. De Franse koningstroon... omver geworpen. De Tudors... uitgestorven. De Duitse keizers... verjaagd. Het Oostenrijks-Hongaarse keizerlijk Huis... onttroond en verjaagd. De Bulgaarse koningen... opgeruimd. De Griekse koningen... weggestemd en voor eeuwig verbannen. Slechts in enkele landen hebben de vorstenhuizen zich weten te handhaven, maar of ze daar ook eeuwig aan de dis zullen blijven zitten is nog maar de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() En in een enkel geval komen ze via de democratische weg gewoon terug aan de macht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ben ik verkeerd ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen toch weer niet bezig zijn met een ''massa demonstratie'' waardoor ze geen tijd hebben om te antwoorden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer stelt de Taaie zich kandidaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jan van den Berghe][quote=Patriot!]Vraag het eens aan uw VB-vriendin Govaerts - wedden dat ge niet eens weet wie dat is?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk. Vanaf volgende week zal ik weblog-gewijs verslag uitbrengen van FB-acties. Een digitale camera probeer ik ook vast te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 13 maart 2005 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de zekerheid zal ik deze aankondiging op m'n harde schijf vastspijkeren. Ondertussen hebben we immers al heel wat bubbelbeloftes hier kunnen lezen die nog nooit werden ingelost. En wat dat digitaal fototoestel betreft: ook de aldi geeft tegenwoordig op geregelde tijdstippen dergelijke toestelletjes weg aan een spotprijsje... Of mag u daar misschien niet kopen van opperbubbel Hans I le Grand? Dat is tenslotte een Duits bedrijf... Waar kunnen we die "blog" dan lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() www.bobvangeel.info , vanaf volgende actie begin ik met verslagen - beloofd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() VDB, wat wil je nu zeggen? De Vlaamse graven bestaan toch ook niet meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |