Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2005, 10:33   #141
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66
Neen mijn beste fernand, de reden waarom ik niet argumenteerde is omdat het o zo duidelijk is. Dat is ook de reden waarom ik zeg dat enkel een heel erg domme dommerik op een zwak moment niet inziet waar het over gaat. En meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Alleen nog dit. Sta me toe de Annemans-fernand defence te gebruiken. De mods kunnen op mij niet reageren, want ik heb niks tegen U gezegd. Ik heb tegen het forum gesproken.
Trouwens ik heb U ook niet beledigd. Ik zei enkel dat "nog dommer dan een heel erg domme dommerik, nu bekent staat als "nog dommer dan fernand" Volgens uw eigen argumenten heb ik dus niks over u gezegd, u interpreteert dat alleen maar zo. Mijn woorden zo verdraaien zeg. Hoe voelt dat als uw eigen luizen bijten?
Heel goed, het bewijst nog eens dat U niet over argmenten beschikt!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2005, 10:35   #142
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Dat als ooit annemans aan de macht komt hij die rechters nog zal "herinneren" . Waarom zou hij het anders zeggen?

Jij bent niet kopstuk van een politieke partij he?

Die rechter deed niks meer dan zijn job, annemans weet dat en dus was er geen reden tot die uitspraak behalve als hij inderdaad ooit van plan is actie te ondernemen en dat is een schending van de scheiding der machten.
het was die rechter dat "ze zochten" en uiteindelijk gevonden was, hij is zelf lid van de francofone lions club in Gent en staat er ingeschreven als franstalige !!
als je weet dat de franstalige politici het Vlaams Blok en nu het Vlaams Belang nog altijd levend zouden willen villen en verbranden als heksen... dat weet je wel genoeg zeker
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2005, 10:44   #143
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
het was die rechter dat "ze zochten" en uiteindelijk gevonden was, hij is zelf lid van de francofone lions club in Gent en staat er ingeschreven als franstalige !!
als je weet dat de franstalige politici het Vlaams Blok en nu het Vlaams Belang nog altijd levend zouden willen villen en verbranden als heksen... dat weet je wel genoeg zeker
Al boter aan de galg.
Ze zijn er nog niet over, dat het er vingerdik opligt, dat het een gemanupuleerd proces is. Ze zijn er zelf van overtuigt, maar het past niet in hun kraampje.
Maar dat heeft men met de inteligenten.
Oud 24 maart 2005, 10:45   #144
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66
Als jij tegen die rechter gaat zeggen: "uw naam staat in mijn geheugen gegrift" wel ja.

Iedereen die niet inziet dat annemans een bedreiging uitsprak is nog dommer dan een heel erg domme dommerik. En meer valt daar eigelijk niet over te zeggen.
zeg "slimmeke", moest Annemans nu gezegd hebben : "... en ik zal u en uw naaste familieleden wel weten te vinden... ik stuur wel een knokploeg of een paar Albanezen of zo op u af... " dat zou een bedreiging geweest zijn.

De naam van mijn leraar fysica en chemie staat ook in mijn geheugen gegrift !!
ik heb die man nooit meer gezien, ik weet niet wat er van hem is geworden...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 24 maart 2005 om 10:46.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2005, 10:47   #145
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ik zou daar zelfs geen aandacht aan schenken.
Maar ja, wanneer het Vlaams Belang iets te zeggen heeft wodt het steeds door mensen wie er niet zijn bij geweest, uit hun verband getrokken, en opgeblazen.
Al men een rechter bedreigt beste heren zal het niet lang duren alvorens U voor de rechter staa.
Waarom staat Annemans dan niet voor de rechter?
Omwille van zijn onschendbaarheid?
Die is in 5 minuten opgegeven, voor zo een geval.
Dus ik hoop dat de slimmerikken hier toch eens zullen inzien dat ze nog dommer zijn dan fernand!
Ik denk dat wat mij het meest stoorde, is dat Annemans duidelijk maakte dat hij de scheiding der machten totaal niet zal respecteren. Wanneer Lizin dit doet (met een futiliteit), wordt ze op het matje geroepen. Wanneer Annemans dit doet, is het allemaal niet erg (integendeel, sommige VB'ers juichen dit zelfs toe). Dit maakt me erg ongerust, Fernand. Als de wetgeving, de politie, de justitie totaal willekeurig wordt, als het een a la carte toolbox wordt voor mensen aan de macht, dan zijn we nog niet thuis.
Oud 24 maart 2005, 12:14   #146
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zeg "slimmeke", moest Annemans nu gezegd hebben : "... en ik zal u en uw naaste familieleden wel weten te vinden... ik stuur wel een knokploeg of een paar Albanezen of zo op u af... " dat zou een bedreiging geweest zijn.

De naam van mijn leraar fysica en chemie staat ook in mijn geheugen gegrift !!
ik heb die man nooit meer gezien, ik weet niet wat er van hem is geworden...
Bij het VB hebben ze blijkbaar enkel weet van Fysische bedreigingen en geweld.
Hebben ze daar dan niet door dat er ook zo iets als psychische bedreigingen en geweld bestaat?
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2005, 12:25   #147
eigeeltje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En dan moeten die rechters maar stappen ondernemen!
En niet zitten memmen.
Maar waarom onderneemd die rechter geen stappen?
En waarom heeft Annemans dat voor de Militanten gezegd, op een partijcongres, (welke nog altijd een privé aangelegenheid is),en niet in een of ander praatprogramma?
Normaal zijn ze zo bang niet om een proces te beginnen tegen een lid van het Vlaams Belang.
Of zou die rechter toch wat boter op zijn hoofd hebben.
Wanneer gans de rechterlijke geleerden dit vonnis beoordelen als een politiek vonnis, dan mag men zeker niet verwondert zijn wanneer men dan publikelijk zegt dat die rechter niet te betrouwen is.
Ik herinner mij nog de commotie welke er heerste over het vermeende vluchtmisdrijf van F. Dewinter.
Op nog geen dag was het in de kamer, om zijn onschendbaarheid op te heffen.
Waarom niet bij de Annemans?
Wel, omdat ze geen poot hebben om op te staan, en bang zijn dat de boter van de ene of andere zijn hoofd zou vloeien, en gans de weerzinwekkende beerput zou worden opengetrokken.
Kijk maar eens in de zaak van de defentieminister. De onderzoeksrechter kreeg van hogerop ook reeds een bedreiging om niet verder te doen met de zaak.
En is gans het gerecht nu corupt?
Naar het zich laat aanzien, zijn er niet veel meer die geen boter op hun hoofd hebben. En daar schuild de angst van de gevestigde macht.
Ze zijn bang wanneer het Vlaams Belang aan de macht zou komen, dat men de beerputten zal opentrekken van hoog tot laag, want zij, en zij alleen kunnen het omdat ze nog NOOIT aan de macht hebben deelgenomen, en veel te groot zijn om uit te kunnen kopen.
Ze zullen bij een mogelijke machtsovername in alle geledigen zitten. En dan is het moeilijk om de zaakjes onderling te regelen!
1/ Een partijcongres een privégelegenheid met tientallen journalisten erbij die nieuws verspreiden ja.
2/ Wat een persoon als politiek persoon zegt kan niet zomaar vervolgd worden.
3/ Jullie zijn op feiten veroordeeld niet op een idee of dergerlijke. Stop dus met janken en leg jullie bij de juridische nederlaag neer.
4/ Och de heilige maagd Het Vlaams Belang zal alles open en bloot spelen. Stop met dromen VB mandatarissen zijn politiekers net als als de rest. Eens aan de macht ( als ze er ooit geraken) zal het ook wel eigen zak eerst worden.
Oud 24 maart 2005, 12:27   #148
eigeeltje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
En rechter heeft nog altijd recht op een persoonlijk leven, of ja de rechters moesten natuurlijk ook VB'ers zijn anders zou het nooit een eerlijk proces kunnen worden.
Oud 24 maart 2005, 12:41   #149
fernand
Europees Commissaris

Standaard

[quote=eigeeltje]
QUOTE]

Ik denk dat U daar wel eens heel mis mee zou kunnen zijn.

Een politieker kan om zijn uitspraken IN DE KAMER niet vervolgd worden, anders wel!

Verder moet ik tot mijn teleurstelling zien, dat U niet de uitspraak van Leman indachtig bent. Wij zullen verder zoeken tot we een rechter vinden die ze wel zal veroordelen!
Oud 24 maart 2005, 12:52   #150
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

[quote=fernand]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
QUOTE]

Ik denk dat U daar wel eens heel mis mee zou kunnen zijn.

Een politieker kan om zijn uitspraken IN DE KAMER niet vervolgd worden, anders wel!

Verder moet ik tot mijn teleurstelling zien, dat U niet de uitspraak van Leman indachtig bent. Wij zullen verder zoeken tot we een rechter vinden die ze wel zal veroordelen!
Na vele vergeefse pogingen heeft Verafstoot himself gezegd: in Gent krijgen we ze WEL veroordeeld.
Hier moet geen tekeningske bij gemaakt worden zeker?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 12:49   #151
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik neem aan dat in geval van gewone burgerlijke zaken men in dit land een fair proces kan krijgen. Ik ben daar zelfs redelijk zeker van.
In geval van politieke processen kan men volgens mij geen fair proces krijgen.
Daarvoor zijn de rechters te afhankelijk van de politieke machthebbers. Dat is gewoon een feit. Wie benoemt rechters en wie bevordert rechters ? Juist. De politieke machthebbers he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:44   #152
k9

Standaard

Citaat:
Ja en? Indien de rechter niet onafhankelijk was kan het VB makkelijk die veroordeling aanvechten . Dat doen z eniet, het VB weet dus zelf wel dat ze verkeerd zitten en dat ze er geen politiek gewin meer kunnen uithalen.

Dat er een rechter gezocht is is onzin de vorige rechters verklaarden zich echter onontvankelijk en dus MOET men naar een andere rechtbank gaan.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:46   #153
k9

Standaard

Aan alle VB'ers: mijn vraag blijft onbeantwoord, als annemans geen dreigement uitte, waarom zei hij het dan?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 25 maart 2005, 13:49   #154
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan alle VB'ers: mijn vraag blijft onbeantwoord, als annemans geen dreigement uitte, waarom zei hij het dan?
Om de rechters duidelijk te maken, dat als het vb (mee) aan de macht kwam, zij hun politieke piston bij toekomstige bevorderingen konden vergeten.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 13:51   #155
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
In geval van politieke processen kan men volgens mij geen fair proces krijgen.
Daarvoor zijn de rechters te afhankelijk van de politieke machthebbers. Dat is gewoon een feit. Wie benoemt rechters en wie bevordert rechters ? Juist. De politieke machthebbers he...
Niet echt, politieke benoemingen zijn er al jaren niet meer(sinds 99). De Hoge Raad voor de Justitie doet dit nu.

Het VB stemde hier trouwens tegen.

Oud 25 maart 2005, 13:52   #156
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik denk dat wat mij het meest stoorde, is dat Annemans duidelijk maakte dat hij de scheiding der machten totaal niet zal respecteren. Wanneer Lizin dit doet (met een futiliteit), wordt ze op het matje geroepen. Wanneer Annemans dit doet, is het allemaal niet erg (integendeel, sommige VB'ers juichen dit zelfs toe). Dit maakt me erg ongerust, Fernand. Als de wetgeving, de politie, de justitie totaal willekeurig wordt, als het een a la carte toolbox wordt voor mensen aan de macht, dan zijn we nog niet thuis.
Sorry hoor maar wat lizin deed was vele keren erger dan wat annemans deed, annemans dreigde met het verbreken van de scheding der machten, lizin deed dat effectief.

Oud 25 maart 2005, 14:38   #157
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Niet echt, politieke benoemingen zijn er al jaren niet meer(sinds 99). De Hoge Raad voor de Justitie doet dit nu.

Het VB stemde hier trouwens tegen.
Juist de hoge raad voor de Justitie....

wie zit daar nu ook weeral in..... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 maart 2005, 14:42   #158
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Juist de hoge raad voor de Justitie....

wie zit daar nu ook weeral in..... ?
Een aantal magistraten en een aantal niet magistraten; waarom?

Oud 25 maart 2005, 14:51   #159
Tegendradigaard

Standaard

en wie benoemt de leden van de hoge raad.... ?

Oud 25 maart 2005, 16:02   #160
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry hoor maar wat lizin deed was vele keren erger dan wat annemans deed, annemans dreigde met het verbreken van de scheding der machten, lizin deed dat effectief.
Annemans kan dat ook niet doen, hij behoort niet tot de uitvoerende macht. Zijn belofte kan echter tellen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 25 maart 2005 om 16:02.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be