![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 april 2005 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 2 small pockets of fire
Fear is a weapon of mass destruction. Truth is relative, therefore truth does not exist. Laatst gewijzigd door senator : 10 april 2005 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 10 april 2005 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() U heeft een vuurbal gezien op het moment van impact! En daarna? De officiele uitleg is dat in die Torens de hele tijd een vuurzee heeft gewoed, niet?? Dus u gelooft het rapport, samengesteld door de bedriegers, maar u weigert de getuigenissen(jaja, er zijn er meer dan één) van mensen TER PLAATSE OP HET EIGENSTE MOMENT, te aanvaarden??? Tja, da's makkelijk.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je dat niet kunt doen moet je tenminste bewijzen aanbrengen voor een alternatief scenario. Als het verslag bedrog is, zeg ons waar het fout is. Een eenvoudige taak toch, als ik jullie moet geloven. ![]() Waarom doen jullie het dan niet? ![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan hier echt niet meer volgen hoor. Beweert die nu echt dat er een vliegtuig vol kerosine in een toren is gevlogen, maar dat er maar een klein brandje woedde? Of twee kleine brandjes? Daar moet ik nog geen beelden voor zien om te weten dat het zever is.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 april 2005 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ervaring met de believers is dat jouw Star Wars films dichter bij de realiteit staan dan hun malle beweringen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() 8)
Citaat:
Da's misschien het verschil tussen ons twee. IK kijk naar de onafhankelijke getuigenissen. Jij enkel naar de getuigenissen in dienst van de overheid. Btw, waar staat de berekening in het rapport voor de vermeende temperatuur? En waar staat de berekening van de kinetische energie die vrijkwam bij de instorting?? Misschien best de berekeningen van de onafhankelijke chemici en andere wetenschappers eens opzoeken. ![]() Vooral die de max temperatuur hebben berekend die in de gebouwen kon hebben geheerst. Jaja, je kan dat wel degelijk berekenen aan de hand van de voorhanden zijnde elementen. (hoeveelheid kerosine,staal, beton, etc...) Ik heb twee berekeningen in mijn bezit, en aangezien ik zelf geen natuurkundige ben, heb ik deze berekeningen meegegeven met m'n neefje om ze door de leraar chemie te laten verifiëren, en heb ze naar mijn oude leraar chemie gestuurd. Beiden bevestigden dat de berekeningen kloppen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 april 2005 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vorige analyse over de telefoongesprekken, daar is niet veel van overgebleven, hé? ![]() Ook die over de stofwolk en over het Pentagon hebben niet lang stand gehouden, hé? En waar zitten de fouten in de NIST verslagen?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor de honderste keer het antwoord; Mij gaat het om wat NIET in het rapport staat. En iets wat er NIET in staat, kan dus ook nooit fout zijn. Dat schijn jij maar niet in die stomme kop van u te krijgen. Zoals m'n vorige (steeds door u genegeerde vragen), waarom censureert het rapport zoveel getuigenissen van de Twin Towers?? Waarom zwijgt het rapport over de 24 minuten? Het rapport geeft GEEN ANTWOORD op proximus 60 vragen die de nabestaanden zich stellen? D�*t is dus de "fout" in het rapport. Maar heey, ik wil gerust jou al die vragen stellen, maar tot nu toe heb je nog nooit een antwoord gegeven op de tot nu toe amper 2 gestelde vragen, dus wat baat het dat ik jou al die vragen stel? Dus nog eens proberen. Wat is volgens U de reden dat het OR niet alle getuigenissen voor de 9/11 Commision publiceert? Wat is de reden voor deze censuur? National Security??? ![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NIST verslagen geven een wetenschappelijk scenario voor de instorting van WTC 1/2. Wat heeft dat in godsnaam te maken met jouw 24 minuten of jouw "vragen"? Als de NIST verslagen kloppen dan is het dus perfect mogelijk dat WTC 1/2 als gevolg van de Boeing-inslagen zijn ingestort. Geen explosieven nodig, geen inside-job nodig. Voor je inside-job moet je dus met concrete bewijzen en concrete scenario's afkomen. Ik denk dat iedereen dat wel begrijpt, behalve de leden van je sekte.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 april 2005 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 april 2005 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de éne post dan een stom filmpje van een bewakingscamera waarop géén B757 te zien is. De andere beweert dan dat er een Global Hawk binnengevlogen is, en roept evenzeer met dat filmpje dat er geen 757 te zien is... De ene zit dan te roepen dat er "100% bewijs" is dat de WTC towers zijn opgeblazen op basis van enkele beelden en foto's, en de andere komt ons dan eens als complete vliegtuig-leek "bewijzen" dat dat AAL-wrakstuk daar wel gelegd zal zijn ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() als jullie vragen stellen bij de officiële theorie, dan mogen wij evenzeer vragen stellen bij jullie theorieën (meervoud, want er is blijkbaar grote onenigheid, cf. Pentagon)... daarom dat ik dat ook niet doe aangezien dat veel te gemakkelijk is. Wanneer er geen atnwoord komt op bewijsstukken zoals dat wrakstuk evenwel, dan weet ik al meer dan genoeg...
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bent u ineens afgestapt van zulke "100% bewijstukken", want nu bent u ineens blijkbaar van mening dat er wél vliegtuigen zijn binnengevlogen?
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() allé, we zullen et simpel houden, dees vonnek al na twee minuten googelen:
![]() en: http://www.airliners.net/open.file/791361/L/ da brokstuk vanboven op het gras van het Pentagon correspondeert identiek met een stuk frame van dien AAL B757 ter hoogte vanwaar er "AMERICAN" op de fuselage staat geschreven, eht gata iher duidelijk over een stuk letter -de dikte van de witte streep correspondeert perfect, met het rode gedeelte eronder -ook de rijen met vijskes corresponderen perfect voor alle duidelijkheid: ik stel hier geen vragen over de hoax-theorieën, neen ik leg concreet een bewijs op tafel dat de feiten ondersteunt die zeggen dat er een AAL-airliner in het Pentagon is gecrasht...
Laatst gewijzigd door Seba : 10 april 2005 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat de believers neit doen is naar het geheel van feiten kijken. Ze bekijken elk feit appart, maken er een potje van, gaan dingen ontkennen of negeren, of roepen dat de officiele theorie juist is en dat wij het tegendeel moeten bewijzen. Kijk eens naar het geheel.
We gaan eens een lijstje aflopen. Net zoals bij een misdaad. Wie heeft het motief.(economisch, agendagericht)? Bush en Co Verdachte of markante feiten: Afwezigheid NORAD (door oefeningen die bewezen zijn dat ze die dag plaatsvinden, en als ze nu de vliegtuigen gingen neerhalen of niet, normaal wel het geval asl ze in het witte huis of congres kunnen aanvallen). Wie heeft er de macht en de middelen om deze oefeningen te organiseren? Bush en Co Wie of welke instellingen had er normaal de aanslagen kunnen verhinderen (nog voor NORAD) en is daarin gefaald, en wie is er verantwoordelijk en heeft macht over deze instellingen? Bush en Co Wie zegt er publiekelijk en draagt er bewijs aan dat Osama verantwoordelijk is? Bush en Co Wie heeft Osama gefinacierd in de jaren 80 en swung gegeven? De CIA Wie zegt er dat we geen conspiracy theorien rond 11 september mogen tolereren? Bush en Co Op bevel van wie is de Bin-Laden familie uit het land gevlogen juist in de periode van de aanslagen wanneer alle luchtverkeer verboden is? Bush en Co Gegeven deze aanwijzingen, Bush en Co is verdachte nummer 1. Zijn er persoonlijke getuigenissen die deze stelling bevestigen? JA. Welke? - FBI agenten die Al Quada niet mochten onderzoeken van Bush (document WY1999) - Mensen binnen het leger. Hebben Bush en Co acties ondernomen, die duiden op belangenvermening , nl. verhindering van het werkelijke onderzoek, verdwijnen bewijsmateriaal of cover-up? Zonder twijfel. Welke zijn dat dan? - Niet onderzoeken en direct verschepen en versmelten van het staal van de WTC torens. Normaal een standaard procedure. - Niet vrijgeven van beeldmateriaal van Pentagon, niettegenstaande de controverse errond. - Aanstellen van 9/11 commisie: een groot deel van de mensen komt uit de CFR, en kissinger was aangesteld aan het hoofd. Kissinger en Bush zijn twee handen op een buik. En kissinger is al eens veroordeeld voor oorlogsmisdaden. Komaan hé mensen, er zijn nog zoveel zaken, het is overduidelijk.
![]() |