![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hekel aan flikken? (de mensen, niet dat onnozel programma) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 44,93% |
Soms |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Ik ben er zelf een, en ben er nog fier op ook |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze vraag is al op voorhand gedoemd tot nemen van niet al te ernstig, rekening houdend met de psychische toestand van de vraagsteller. Van de vele reacties die jij geeft zijn er helaas maar een miniem aantal die men echt au serieux kan nemen. Jammer, maar soit, de samenleving moet nu eenmaal leren leven met 'andere mensen'.
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() diversiteit is dus jammer of wa ???
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén persoon die 5000 reacties levert per minuut waarvan er 6000 op niks trekken, het wordt een beetje afgezaagd. Een dorpsgek wordt per definitie ook niet meer au serieux genomen. Ik word niet verplicht mijn mening tegenover hem achter te moeten houden. Tenzij er enkele (waarschijnlijk ondemocratische, maar ze worden toegepast, zelfs in de media) redenen zijn natuurlijk om mij 'het zwijgen te verplichten'.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voilla dat vind ik nu ook, en zo'n gasten hebde er wel tussen zitten die hun kepie het verlengde van hune lul is om het zo eens te zeggen. Maar er zitten ook goei tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb een hekel aan agenten die hun macht misbruiken. Doch het merendeel is best ok, ik heb er ook vele vrienden trouwens. Voor welke partij zij stemmen hoeft niet gezegd zeker
![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat zou u provocerend kunnen vinden, .. hmm, laat ons eens denken, er moet iets zijn... Ik weet het al werken, ... U nekeer nen helen trein mest laten lossen of zo, ... of den hof van den Berre omspitten ... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 april 2005 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen dat weet ik zo ook , daarom dat het ook uw vrienden zullen zijn, en waarom ik het goei vind, ... ![]() Ik ken er zo ook ene persoonlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Waarom stellen mensen zulke domme vragen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() vraag het hen is e
![]()
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Ik heb vandaag in Gent, onder het oog en waarschijnlijk verzoek van twee agenten, een personenwagen zien wegtakelen die fout geparkeerd stond maar mijn inziens niemand of niets hinderde...
Ik zag ook de beminnelijke knipoog van de depanneur richitng agenten (met fiets)... Ik had daar een raar gevoel bij... Laatst gewijzigd door Chipke : 21 april 2005 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gij zijt wss zo'n onnozel type dat goed staat met opgerolde mouwen en O-benen. |
|
![]() |
![]() |