![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Personeel wordt met plezier verkocht, omdat het zo dankbaar werken is natuurlijk! En geloof het of niet we zijn aan onze laatste jaartjes bezig hier bij ons. Alles gaat plat en het enige dat nog zal overblijven is die zelfstandige die alleen werkt (of met twee), de gepensioneerde die ergens wat bijklust en de student die een tijdelijk jobke doet. Of er zal veel moeten veranderen en heel snel. by the way, de generatie die nu niks doet zal het later nogal mogen uitleggen aan hun kinderen, want die gaan daar niet mee kunnen lachen, dat ze voor die generatie zullen dubbel moeten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de grote werkgevers zijn de echte luiaards zij geven andere mensen werk en nemen er de vruchten van het enige dat ze naast de hele dag luieren doen is verhaaltjes onder de domme vlaamse bevolking verspreiden als zouden de werklozen de profiteurs zijn !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door malinois : 17 april 2005 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Ge kunt u ook is afvragen waarom mensen iets meepakken vanop hun werk.
3 redenen: egoïsme wordt er ingestampt vanop school (ieder voor zijn eigen is zo goed als een plicht), slechte socio-economische sitatie waardoor ze die extraatjes wel kunne gebruiken en geen inspraak in bedrijf Ik vraag mij trouwens af hoeveel dergelijke misbruiken gebeuren ze... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daartegenover staat dat werken evengoed mijn streefdoel is. Ik ben geen voorstander van sociaal profitariaat, wel sociaal engagement. Dat is zowel op de werkvloer als buiten de werkvloer. Iedereen kan in een dipje zitten en dan moeten we een stevige basis hebben. Kan je er uit klimmen, zoveel te beter en daar ijver ik evengoed voor. Trouwens wie gelijk heeft die heeft gelijk. In de ééne discussie kan je geen bondgenoot zijn en in de andere dan weer wel. Ik denk dat zowel ik als marco van beide werelden iets meer ervaringen hebben opgedaan dan de meeste anderen. Laatst gewijzigd door Mambo : 17 april 2005 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen malafide onderneming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb mij niet kunnen inhouden en zodoende heb ik nu opnieuw personeel in een andere branche. Weetje, zaken doen is helemaal niet zo moeilijk. Personeelsbeleid daarentegen is toch 90% van de problemen die opgelost moeten worden. Mijn firma is constant aan het groeien en elk kwartaal nemen we mensen bij aan. Een herstructurering dringt zich op. Dat zal een splitsing worden in diverse bvba-tjes met zelfstandigen ipv werknemers. Het rare is dat zij meer gaan verdienen en ik ook. Motivatie?
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou voor mij persoonlijk inderdaad ook mijn grootste zorg zijn, ... Da bedrijf is niet van die stakers dus hebben die ook niet het recht om de toegang te ontzeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Partijlid
|
![]() Goh zwijgt dervan! Mijnen auto is bijlange zo sjiek niet, ma ik zou zot worre as der een kraske opkwam...
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik als bedrijfsleider zou dat natuurlijk ook meteen doen, trouwens ik zou in de eerste plaats al maken dat ik onder die grens van 50 blijf, ! Die vakbonden zijn er toch alleen maar om uw onderneming naar de kloten te helpen, dus kunde die maar beter buitenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K rij ikik ook nie me nen BMW maar ze moeten van mijn grief afblijven, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]Alsof jij ooit zelfstandig zou willen beginnen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Nee, liever kakken op de mensen die iets proberen op te bouwen en veeeeeeeeeeeel zelfbeklag![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Zoals je zelf zegt ben je soms gehaat![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Maar daar zorg je zelf voor vent![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Je bent gewoon te lui om te werken en je zal waarschijnlijk(99% zeker)nooit iets opbouwen in je leven![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Laat staan je sociaal engagement dat er op neerkomt profiteren en klagen zichzelf een wereldverbeteraar noemen is gemakkelijk maar er echt wat voor geven(behalve op dit forum kakken)is wel wa anders![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Het gedacht van een hardwerkende uitgezogen slaafs arbeiderke! ![]() |
|
![]() |
![]() |