![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind homo | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
44 | 72,13% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,39% |
mijn kind homo???? Buiten ermee, geen homo's in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[/size] [size=1]zo, dat moets er even uit[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 5 mei 2005 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit in vergelijking trekken met kleptomanen, dieven en moordenaars? Belachelijk!!!! Als er iets daadwerkelijk onnatuurlijk is is het wel het "Geloof" mijn beste, deze seniliteit komt in de natuur namelijk niet voor...
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Het valt me weer op dat onze homohaters er pedofilie moeten bij betrekken; maar wat pedo's en holebi's met elkaar te maken hebben; ik zou het nog altijd niet weten?????
Dus kunnen jullie dat misschien eens zeggen met desbijgaande bewijzen aub?
![]() |
#147 | |
|
![]() @bart
Citaat:
Vermits deze motieven louter subjectief zijn (niet op wetenshap gebaseerd), zijn alle argumenten tegen homoseksualiteit op z'n minst evenwaardig aan argumenten pro homoseksualiteit.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 mei 2005 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Vreemdeling
|
![]() Ik mag (kan) nog niet stemmen hier.
Waarschijnlijk om dat ik nieuw ben hier; Maar ik zou er geen problemen mee hebben moest mijn kind homo zijn. Ik zou zelfs mee enen gaan drinken in de red en blue ![]() Homoseksualiteit is toch aanvaard tegenwoordig. Behalve door die kwezeltjes ala Alexandra Coolen en konsoorten . Wie houd zich daar nu nog mee bezig zeg ![]() Welkom in het jaar 2005! Trouwens de poll zegt genoeg niet ? (En aan alle die naar de gay parade gaan amuseer U!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaats één man of één vrouw alléén in het bos, ze overleven het ook niet. Het zijn groepen (dieren, mensen) die overleven, niet individuën. Wat jullie steeds aantonen is dat seks tussen homo's/lesbienne's niet leidt tot voortplanting. Dat zal wel zijn, hé. Dat heeft met het "natuurlijk/onnatuurlijk" of "normaal/abnormaal" karakter van dat gedrag niets te maken.
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() @bart
Citaat:
In zowat de gehele moslimgemeenschap is homoseksualiteit taboe, zonder uitzondering. Ook bij vlamingen zijn duidelijk de meningen verdeeld. Homoseksualiteit is dus niet vanzelfsprekend, en diens aanvaarding wordt dus zeker niet bevorderd door het te gaan opleggen via wetten. (wat volgens mij een mes is aan 2 kanten overigens)
![]() |
![]() |
#151 |
Vreemdeling
|
![]() Dus Raven is ook tegen de pil, condoom, spiraal ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opgekrast holebi's!! Addergebroed!!! Satansgezellen!!!! Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 5 mei 2005 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Ik feest graag tot de vroege uurtjes. Ik hou het nooit langer vol dan enkele maanden per vrouwelijke partner, en dat vereist een consequent gebruik van condoom omwille van veiligheid. Mijn verwerping van homoseksualiteit heeft niets, maar dan ook niets te maken met conservatisme.
![]() |
![]() |
#155 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Maar weet je wat, vind mij 1 publicatie van een erkende Islamitisch theologische organisatie waarin men homoseksualiteit aanvaard, en ik wis elke verwijzing tussen Islam & Homoseksualiteit op dit forum.
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Vreemdeling
|
![]() @ Raven Dat weet ik dat de islam tegen homoseksualiteit is.
En daar ben ik het totaal niet mee eens. Zoals zovele dingen in de islam of de katholieke kerk. Laatst gewijzigd door Schaduwjaagster : 5 mei 2005 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon even antwoorden op de vraag:
Ik heb de eerste optie gekozen, al had de tweede ook gekund: ik gunhet m'n kind vanzelfsprekend van harte maar zou het er wel moeilijk mee hebben dat m'n kind moet opgroeien in een wereld met zoveel homohaat. ![]()