![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoekt U eens één moslim die en plein public dit kan of durft te herhalen. U heeft toch de tijd ? Ciao ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Edoch, U als moslim-kenner, zult mij hopelijk spoedig van m'n door uzelf toegeschreven 'superioriteitsgevoel'' kunnen afhelpen door, met of zonder gegoogel, een half dozijn (ik noem maar wat) wetteksten en/of voorschriften uit de koran en aanverwante schrijfsels te tonen die, door een democratische bril bekeken, enigzins matchen met het Charter of simpelweg de Belgische wetgeving inzake. Ik wacht. ![]() Ciao |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() [quote=L’ intérêt flamand]
Citaat:
![]() Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Autochtone mannen zijn inderdaad crimineler dan autochtone vrouwen. Maar allochtone mannen zijn nog crimineler dan autochtone en vooral allochtone vrouwen (in dit voorbeeld dus Marokkanen). Hoe komt het dat Marokkaanse meisjes zo "braaf" zijn en het veel beter doen op school dan hun broers? En ook nog goede jobs vinden? Aan kansarmoede, etnische afkomst, uitsluiting, racisme, enz. kan het niet liggen. Want die meisjes zitten in dezelfde boot. Er blijft maar één factor over ter verklaring en dat is: opvoeding. Uw bewering: mannen zijn crimineler is dus juist en de mijne: allochtone vrouwen zijn het minst crimineel is ook juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheiding van kerk en staat in Moslimlanden: zie Turkije (tju toch, ik zal er wel een ander proberen te vinden). Landen waar de kerk in politieke debatten tussenkomt: Italië (referendum over "embryo"), Spanje (homohuwelijk), België (homoadoptie), en so on... Theocratie: het Vaticaan. Nu, die historie van die moslim: ik begin me toch af te vragen of ge ooit met een moslim hebt gesproken. ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heeft een vrouw persé een "voogd" nodig?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk racisten kunnen het aantal vreemdelingen in de gevangenissen net gebruiken als argument omdat er niet genoeg wordt obndernomen tegen de criminaliteit. Indien de aanpak harder was, bijvoorbeeld door mensen veroordeeld tot 6 maand en minder niet systematisch vrij te laten, of door gevangenissen bij te bouwen, zou het aantal vreemdelingen geen punt meer zijn. Laat de extremisten maar roepen. De criuminaliteit MOET harder aangepakt worden ongeacht wat zij zeggen of denken. En indien de bevolking het gevoel heeft dat dieven, verkrachters en inbrekers snel achter de tralies belanden gaan zij naar de extremisten niet meer luisteren. Ik heb in Brussel geleefd en ik weet perfect waar ik mij aan ergerde : niet aan het hoge aantal vreemden of zelfs niet aan hoofddoeken of djellaba's. Waar ik mij aan ergerde dat waren die marrokaanse tienerjongens die overal rondslenteren en mensen lastig vallen. Pick-pockets? Knokken zodra je iets tegen hen durft zeggen? Roofdiefstal? Vrouwen lastig vallen? Het zijn altijd - a l t i j d - marrokaanse tienerjongens. Haal dat krapuul van straat en je hebt geen probleem meer met de marrokanen. De maarokaanse gemeenschap zal je zelfs ervoor bedanken en de extremisten hebben geen argumenten meer. Waarom gebeurt dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar waar ik niet mee akkoord ben, is dat men die bendes gebruikt (misbruikt) om een veralgeming te maken naar de volledige Marokkaanse gemeenschap. Daarom stel ik de vraag: als een allochtoon crimineel wordt (simpel uitgedrukt), is het omdat hij allochtoon is, of om andere redenen?
![]() |
![]() |
#150 | |
Partijlid
|
![]() [quote=Diego Raga]
Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Banneling
|
![]() EDIT-Laat maar dit levert toch niks op.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 juni 2005 om 13:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() [quote=L’ intérêt flamand]
Citaat:
![]() Nogmaals mijn onbeantwoord (onmogelijk ?) verzoek: [size=3]Edoch, U als moslim-kenner, zult mij hopelijk spoedig van m'n door uzelf toegeschreven 'superioriteitsgevoel'' kunnen afhelpen door, met of zonder gegoogel, een half dozijn (ik noem maar wat) wetteksten en/of voorschriften uit de koran en aanverwante schrijfsels te tonen die, door een democratische bril bekeken, enigzins matchen met het Charter of simpelweg de Belgische wetgeving inzake. Ik wacht. ![]() Halloo...??? Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar onze Islamietjes beschouwen de hallucinaties van de psychopaat Mohammed anno 600 en zoveel als de Enige en Echte waarheid, en zijn bereid ernaar te leven en ervoor te doden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Hun sateliet-uitzendingen doen ook een serieuze duit in het reeds lang gevulde zakje. Als het volgens de PC's dan toch over een verwaarloosbare minderheid gaat, waar blijft dan de reactie om hen te stoppen door die overgrote 'onschuldige' meerderheid ? Rot boeltje als je 't mij vraagt. ![]() Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik erop wijzen dat moord, diefstal en verkrachting volgens de waanideeën van Mohammed idd af te keuren zijn, maar alleen als die daden gericht zijn "tegen Islamieten"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Banneling
|
![]() Ze mogen dealen, verkrachten en stelen. Maar géén alkohol drinken, dat mag niet van hun geloof.
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 22 juni 2005 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de rippers weet ik het niet zeker maar denk dat die ook drinken |
|