Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 6 juni 2005, 16:58   #141
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Ja TAK dat zijn echt wel zware commies
Hahahaha! Ik ken de mensen van TAK maar al te goed en ze zullen het uitbulderen van het lachen wanneer ze horen dat u hen als communisten wil verslijten! 't Is inderdaad zo dat bepaalden wat alternatief zijn, maar een ander aantal zijn onmiskenbaar rechts. Bij TAK speelt dat echter geen enkele rol: men is volledig niet-partijgebonden en hangt geen enkele ideologie of staatkundige doctrine aan.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 6 juni 2005, 19:04   #142
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Ja TAK dat zijn echt wel zware commies

Wat bedoel je met zieligheid? Zielig als in 'beweren dat je student bent aan de KUL maar toch niet te vinden zijn in het studentenbestand'?
Inderdaad, ik heb gelogen. Ik studeer niet aan de KUL en ga volgende week dan ook examens afleggen op café. Kom zeg!
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 19:21   #143
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
13.000 man in Halle (2004)
da's heel wat, en volgens sommigen zelfs meer (15.000).
Ik hoop dat die 'sommigen' geen WODKA-actie zijn tegengekomen op hun terugreis.
Oud 6 juni 2005, 19:23   #144
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik hoop dat die 'sommigen' geen WODKA-actie zijn tegengekomen op hun terugreis.
Ach, dat hoef jij nu toch weer te zeggen. Wij halen dit aantal op een dag dat de mensen normaal thuis zitten en doen wat ze willen en jij kan dat aantal nog maar halen als ze verplicht worden op te komen dagen. Ik denk dat daar �*lles, maar dan ook alles, mee gezegd is.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 6 juni 2005, 19:26   #145
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ach, dat hoef jij nu toch weer te zeggen. Wij halen dit aantal op een dag dat de mensen normaal thuis zitten en doen wat ze willen en jij kan dat aantal nog maar halen als ze verplicht worden op te komen dagen. Ik denk dat daar �*lles, maar dan ook alles, mee gezegd is.
Ah ja, op ne werkdag zou er helemaal geen kat komen he!
Oud 6 juni 2005, 19:29   #146
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ah ja, op ne werkdag zou er helemaal geen kat komen he!
Je lacht, maar je lacht groen. En je kan het echt niet verbergen. Waarom blijf je niet gewoon eens weg tot je écht iets betekent. Dan is er misschien een eventuele mogelijkheid dat je niet uitgelachen wordt. Zielig, echt zielig. En je hebt het dan nog eens niet door, dat is nog het ergste.
Oud 6 juni 2005, 19:39   #147
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je lacht, maar je lacht groen. En je kan het echt niet verbergen. Waarom blijf je niet gewoon eens weg tot je écht iets betekent. Dan is er misschien een eventuele mogelijkheid dat je niet uitgelachen wordt. Zielig, echt zielig. En je hebt het dan nog eens niet door, dat is nog het ergste.
Ik lach helemaal niet groen. Die flaminganten lachen groen, na hun zoveelste belachelijke actie.
Oud 6 juni 2005, 19:45   #148
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik lach helemaal niet groen. Die flaminganten lachen groen, na hun zoveelste belachelijke actie.
Is dat zo? Laten we zeggen dat deze aktie meer mensen gemobiliseerd heeft dan uw Bubbelsmurfenklubje ooit zal behalen. En nogmaals onze grote aktie van 13 000 man haalde evenveel dan jullie verkiezingsresultaat, waar de mensen VERPLICHT naartoe moesten komen. Is dat geen teken aan de wand. En als je dan nog eens vergelijkt met de verkiezingsresultaten van partijen als de N-VA en het VB dan mag je naar huis gaan. Kom he, ga met een ander zijn voeten spelen.
Dan komt uitgerekend een Bubbel mij zeggen dat wij de zoveelste belachelijke aktie hadden. Een beetje serieus blijven he. Haal stemmen, en kom dan terug.
Oud 6 juni 2005, 19:49   #149
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat zo? Laten we zeggen dat deze aktie meer mensen gemobiliseerd heeft dan uw Bubbelsmurfenklubje ooit zal behalen. En nogmaals onze grote aktie van 13 000 man haalde evenveel dan jullie verkiezingsresultaat, waar de mensen VERPLICHT naartoe moesten komen. Is dat geen teken aan de wand. En als je dan nog eens vergelijkt met de verkiezingsresultaten van partijen als de N-VA en het VB dan mag je naar huis gaan. Kom he, ga met een ander zijn voeten spelen.
Dan komt uitgerekend een Bubbel mij zeggen dat wij de zoveelste belachelijke aktie hadden. Een beetje serieus blijven he. Haal stemmen, en kom dan terug.
U weet evengoed dat de B.U.B., in tegenstelling tot de Vlaams nationale partijen, geen tientallen jaren bestaat, en geen media-aandacht krijgt. 13000 is dus een hoog cijfer, in vergelijking met de opkomst bij een betoging voor een eeuwenoude flaminganteneis.
Oud 6 juni 2005, 20:12   #150
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U weet evengoed dat de B.U.B., in tegenstelling tot de Vlaams nationale partijen, geen tientallen jaren bestaat, en geen media-aandacht krijgt. 13000 is dus een hoog cijfer, in vergelijking met de opkomst bij een betoging voor een eeuwenoude flaminganteneis.
En blijven lachen, maar vrees niet, het zal u nog wel vergaan wanneer u de zoveelste overwining van het VB zult zien in Antwerpen. Nog een paar jaartjes, en de Vlaams-nationalisten halen een zo groot deel van de koek binnen dat er wel rekening mee gehouden zal móéten worden (als dat nu al niet is).
En u blijft doorgaan op die betoging, maar daar hebt u het recht niet toe, zolang u niet meer mensen gemobiliseerd krijgt voor uw doel. Tot dan hou je beter je mond. Er komt toch niets zinnigs uit. En je irriteert anderen ook nog, dus...
Oud 6 juni 2005, 20:19   #151
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En blijven lachen, maar vrees niet, het zal u nog wel vergaan wanneer u de zoveelste overwining van het VB zult zien in Antwerpen. Nog een paar jaartjes, en de Vlaams-nationalisten halen een zo groot deel van de koek binnen dat er wel rekening mee gehouden zal móéten worden (als dat nu al niet is).
En u blijft doorgaan op die betoging, maar daar hebt u het recht niet toe, zolang u niet meer mensen gemobiliseerd krijgt voor uw doel. Tot dan hou je beter je mond. Er komt toch niets zinnigs uit. En je irriteert anderen ook nog, dus...
Het is mijn bedoeling u en uw clubje te irriteren meneer. U irriteert ons, Belgen al lang genoeg.

Altijd tot uw dienst. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 06-06-2005 at 21:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Het is mijn bedoeling u en uw clubje te irriteren meneer. U irriteert ons, Belgen al lang genoeg.

Altijd tot uw dienst. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Het is mijn bedoeling u en uw clubje te irriteren meneer. Altijd tot uw dienst. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 6 juni 2005 om 20:20.
Yann is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:27   #152
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Altijd tot uw dienst.
Ach, het is een beetje zoals een mug bij het in je bed liggen. Je laat ze doen tot het te veel wordt en dan sta je op doet het licht aan en klopt ze dood en vermorzelt ze. Nu vliegen jullie al gevaarlijk dicht, maar van zodra jullie te dicht bij ons oor komen: PETS, geen verhaal niet meer, geen klucht meer, geen België meer en de Republiek Vlaanderen is een feit.
Ik geef jullie dus nog even, doe het verstandig en bekeer je, of vlucht (om in de mug-retoriek te blijven), anders kan ik niet voorspellen wat er gebeuren zal...
Oud 6 juni 2005, 20:33   #153
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is dat een bedreiging, flamingant?
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:37   #154
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Is dat een bedreiging, flamingant?
Interpreteer het hoe je wilt...
Oud 6 juni 2005, 20:46   #155
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Interpreteer het hoe je wilt...
Deze boomerang keert naar jullie terug, flamingant. Recht in uw gezicht. En interpreteer dat ook maar hoe je wil.
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:49   #156
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is mijn bedoeling u en uw clubje te irriteren meneer.
Dan doet u dat wel heel slecht. Mij irriteert u in ieder geval niet. Ik vind u, net als de andere bubbels, een bron van vermaak op dit forum. Vooral wanneer we eens te meer op het totale gebrek aan historische kennis en achtergrondinfo van de bubbels kunnen wijzen. Dan heb ik het nog niet over de vele hilarische uitspraken van jullie grote Leider-Voorzitter... Denken we maar aan zijn repliek "Aristoteles? Waar ligt dat eigenlijk?"
Oud 6 juni 2005, 20:51   #157
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze boomerang keert naar jullie terug, flamingant. Recht in uw gezicht. En interpreteer dat ook maar hoe je wil.
Geloof je dat echt? Wees gerust, de mug zal de flamingant alleen maar ergeren, meer niet.
En wees maar zeker: de mug zál verpletterd worden...
lomeanor is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:53   #158
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wacht maar af, flamingant, wat er nog te gebeuren staat...
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:55   #159
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Dan heb ik het nog niet over de vele hilarische uitspraken van jullie grote Leider-Voorzitter... Denken we maar aan zijn repliek "Aristoteles? Waar ligt dat eigenlijk?"
Is dat een recente repliek? Want die komt bij niet bekent voor.
driewerf is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:57   #160
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wacht maar af, flamingant, wat er nog te gebeuren staat...
O ja! Sidder en beef, Hans I le Grand rukt, samen met zijn bubbeleskader, op!

't Doet me onmiddellijk denken aan die PB die jullie me stuurden met daarin ook de bedreiging dat ik maar moest oppassen, want dat jullie me voor de rechter gingen slepen omdat ik zogezegd "vertrouwelijke partijinformatie" op dit forum had geplaatst. Toen stond er ook al dat zinnetje: "Wacht maar af!"

Meer dan een jaar later: niets meer van gehoord.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be