![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door debbie : 29 mei 2005 om 22:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lol omfg, heb je het zelf bedacht ? Ik ga het anders proberen te formulieren : uitkering is een middel om de luie werklozen levend te houden, ten koste van werkende mensen. uitkering werkt erg verslavend en moet daarom verboden worden gelijk hard drugs en nicotine :O |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() natuurlijk ben je verslaafd aan uw uitkering, stel dat het morgen afgenomen wordt ? Wedden dat ge dan stopt met zagen en rap werk vindt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2005 om 22:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |||||
|
![]() Citaat:
of bedoelde u hier http://easy.be/[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2005 om 23:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||||||||
|
![]() gefokte slaven kenmerken zich door het feit dat ze wel kunnen bashen, maar niet met CONCRETE (oplossingen ) vacatures kunnen afkomen. Honden hebben ook geen stemrecht - waarom dan mensen die totaal geen enkel constitutioneel bewustzijn hebben wel ? Ze zijn minder dan honden - een stelletje cultuurfascisten.
persoonlijk ben ik er voorstander van om dergelijk gepeupel het stemrecht te ontnemen. Werken moeten ze en vooral zwijgen en belastingen betalen en zelfs blij zijn dat ze belastingen mogen betalen. Cultuurfascisme moet hardhandig de kop worden ingedrukt. Op school moet men daar al mee beginnen - de kleuterkes die de zwakkeren pesten moeten in de hoek en publiek te kakken worden gezet. Leerkrachten die daar geen oog voor hebben moeten uit het onderwijs worden geweerd. Op achttien zou elk burger een inburgeringscursus moeten kunnen volgen waarin het constitutioneel bewustzijn wordt getest. Wie slaagt krijgt stemrecht - wie niet slaagt moet zwijgen en werken en heeft geen constitutionele rechten ( totdat hij of zij slaagt in de inburgeringscursus).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 08:59. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zouden zelfverklaarde leiders ook niet een 'onderzoek/cursus' moeten ondergaan? Wie durft nu concrete jobs aanbieden en van de bedoelde kinderen gefokte slaven maken?... Ik, ex-medewerker van een rotte hond die jaarlijks enkele honderden kansarmen aan een job hielp, durf dat voorlopig althans niet meer Citaat:
Maar welke concrete oplossingen heeft het VWS (of aan welke oplossingen 'denken' ze)? Of denken ze daar niet aan?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 30 mei 2005 om 10:01. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() LIDI:
Hoe leven van een laag inkomen? _____________ Ik weet er alles van, vraag maar op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 mei 2005 om 10:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2005 om 11:32. |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoeveel alimentatie en kindergeld kreeg je en zal je krijgen? Als je wilt dat wij 1 en ander uitrekenen moeten we die gegevens ook hebben natuurlijk. Mij komt het voor dat jullie met drieen royaal toekwamen zonder een klap uit te richten( heel wat zelfstandigen die werken tot ze erbij neervallen moeten het met heel wat minder doen en hebben zelfs geen recht op welke uitkering ook). Dat uw zoon niet eeuwig kind zou blijven was natuurlijk ook duidelijk... Mij komt het voor dat jullie comfortabel in de sociale hangmat genesteld zaten zoals in het zuiden des lands gebruikelijk is, daaer hebt ge 3-generaties werklozen gezinnen. Geef de cijfers van kindergeld en alimentatie maar eens...heb jij de scheiding gewild of uw ex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Wie de scheiding gewild heeft is van geen enkel belang. Straks komt de vraag nog wat de reden van de scheiding is ook zeker? Ik vind trouwens dat je wel heel snel conclusies trekt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Ik vind die vraag WEL van belang .Ik ken een geval waarbij de echtgenote verliefd wordt op een ander en eruit trekt met de kinderen en zo heel het gezin in financiele ellende stort, ook haar man die helemaal geen vragende partij was voor al die ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |