Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2005, 14:51   #141
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Amai, wa ne grappige.
Ik wist het, ik wist het, maar er kan niet eens een merci af ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 12:52   #142
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Ik wist het, ik wist het, maar er kan niet eens een merci af ...
Kleine hint: als ge een flauwe grap verteld, ga er dan niet op verder. Dat is genant voor iedereen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2005, 13:17   #143
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Kleine hint: als ge een flauwe grap verteld, ga er dan niet op verder. Dat is genant voor iedereen.
Ik heb nog nooit een flauwe grap verteld, altijd heb ik er korrels zout opgestrooid ...
Maar ja, sur les couleurs et les vanMaerlaantjes on ne discutes pas ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2005, 19:59   #144
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Vandaag op Euronews: in Roemenië beginnen vele mensen zich ook vragen te stellen bij hun politici die niet ophouden ruzie te stoken tussen Hongaarssprekenden en Roemeenssprekenden. De journalist verwoordde het zo:

"Many Romanians think that the politicians keep up the tensions between the communities for merely personal purposes."

Exact wat in België gebeurt. Maar ik de B.U.B. is er zeker van dat die politici het niet lang meer zullen volhouden.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2005, 20:18   #145
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Ai, en wat Hans voorspelt, dient bijzonder ernstig genomen te worden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2005, 23:50   #146
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Exact wat in België gebeurt. Maar ik de B.U.B. is er zeker van dat die politici het niet lang meer zullen volhouden.
had Patriot dan toch gelijk toen hij de vuile was buitenhing?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2005, 15:29   #147
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaag op Euronews: in Roemenië beginnen vele mensen zich ook vragen te stellen bij hun politici die niet ophouden ruzie te stoken tussen Hongaarssprekenden en Roemeenssprekenden..
Meneer weet duidelijk niet dat de hongaren en Roma als tweederangsburgers worden behandeld in Roemenië.
Euronews is trouwens een prutszendertje dat bij mij in brussel blijkbaar enkel in het frans uitzendt.

Citaat:
De journalist verwoordde het zo:

"Many Romanians think that the politicians keep up the tensions between the communities for merely personal purposes.".
de journalist heeft mss met max 100 man gesproken . Mooie populatie voor een onderzoek hoor

Citaat:
mmmmmmm de politici doen enkel hetgene wat hen gevraagd wordt, maar tegen België zijn ze niet hoor . het zijn bijna allemaal kontlikkers van de Royals
Oud 3 juli 2005, 18:41   #148
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Meneer weet duidelijk niet dat de hongaren en Roma als tweederangsburgers worden behandeld in Roemenië.
Niet alleen "worden behandeld", ze "zijn" ook tweederangsburgers. Bijna systematisch staan de Volkshongaren bloot aan pesterijen allerhande van de Roemeense staat. De Hongaren ondergaan dat trouwens sedert de vorming van Roemenië, wat de grote verbittering onder hen verklaart.

Wie zich over heel die zaak wil informeren, leze beter de vele, interessante en goed uitgewerkte artikelen op

http://www.hungarian-history.hu/lib/rum.htm

dan de rommel die opperbubbel Hans I le Grand probeert te schrijven.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2005, 18:42   #149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
had Patriot dan toch gelijk toen hij de vuile was buitenhing?
Natuurlijk:

Sa Majesté le Grand Timonier, Hans I le Grand déclare: "La BUB, c'est Moi!"
Oud 3 juli 2005, 18:43   #150
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Pier den Drol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Niet alleen "worden behandeld", ze "zijn" ook tweederangsburgers. Bijna systematisch staan de Volkshongaren bloot aan pesterijen allerhande van de Roemeense staat. De Hongaren ondergaan dat trouwens sedert de vorming van Roemenië, wat de grote verbittering onder hen verklaart.

Wie zich over heel die zaak wil informeren, leze beter de vele, interessante en goed uitgewerkte artikelen op

http://www.hungarian-history.hu/lib/rum.htm

dan de rommel die opperbubbel Hans I le Grand probeert te schrijven.
Klopt als een doos. Ik ben ooit met mijn klasgenoten in Brasov geweest, in het kader van een uitwisselingsproject met een Roemeense school. Daar zat een Hongaarse jongen, die constant door zijn medeleerlingen gepest wierd. De Roemenen wonden er vrij weinig doekjes rond dat Hongaren 'maar Hongaren zijn'.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Pier den Drol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2005, 18:47   #151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier den Drol
Klopt als een doos. Ik ben ooit met mijn klasgenoten in Brasov geweest, in het kader van een uitwisselingsproject met een Roemeense school. Daar zat een Hongaarse jongen, die constant door zijn medeleerlingen gepest wierd. De Roemenen wonden er vrij weinig doekjes rond dat Hongaren 'maar Hongaren zijn'.
Jammer genoeg is dat maar al te waar. Over het algemeen kijken Roemenen op iedereen neer die geen Roemeen is. De Bulgaren beschouwen ze als uitschot. De Hongaren als wratten op de Roemeense blanke huid. En van de Slavische volkeren moeten ze al evenmin iets weten.

Vergeten we trouwens ook niet dat de Roemenen alle Volksduitsers uit die streek hebben weggepest en gedeporteerd. De eens zo bloeiende streek van Siebenburgen is nu vervallen tot een Roemeens wildernis... Triestig. De eens kraaknette en bedrijvige Duitse dorpen zijn nu herschapen tot vuile Roemeense slaapdorpen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jan van den Berghe on 03-07-2005 at 19:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Jammer genoeg is dat maar al te waar. Over het algemeen kijken Roemenen op iedereen neer die geen Roemeen is. De Bulgaren beschouwen ze als uitschot. De Hongaren als wratten op de Roemeense blanke huid. En van de Slavische volkeren moeten ze al evenmin iets weten.

Vergeten we trouwens ook niet dat de Roemenen alle Volksduitsers uit die streek hebben weggepest en gedeporteerd. De eens zo bloeiende streek van Siebenburgen is nu vervallen tot een Roemeens wildernis... Triestig. De eens kraaknette en bedrijvige Duitse dorpen zijn nu herschapen tot vuile Roemeense slaapdorpen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Jammer genoeg is dat maar al te waar. Over het algemeen kijken Roemenen op iedereen neer die geen Roemeen is. De Bulgaren beschouwen ze als uitschot. De Hongaren als wratten op de Roemeense blanke huid. En van de Slavische volkeren moeten ze al evenmin iets weten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 juli 2005 om 18:49.
Oud 3 juli 2005, 19:45   #152
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ai, en wat Hans voorspelt, dient bijzonder ernstig genomen te worden.
Dit is geen voorspelling, maar een objectieve vaststelling. In België is dat ook zo, maar hier mag je dat niet zeggen in de media.
Oud 3 juli 2005, 19:57   #153
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is geen voorspelling, maar een objectieve vaststelling. In België is dat ook zo, maar hier mag je dat niet zeggen in de media.
Een objectieve vaststelling?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 3 juli 2005, 20:06   #154
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Het is niet omdat u te dom bent om het te zien dat het niet zo is.
Oud 4 juli 2005, 09:22   #155
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat u te dom bent om het te zien dat het niet zo is.
Gelukkig hebben we Zijne Grote Intelligentie nog om ons slogan-gewijs en argumentsloos het verlichte pad te tonen.
Oud 4 juli 2005, 15:04   #156
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Uw commentaar straalt niet bepaald intelligentie uit in elk geval. Buiten wat bla bla weerlegt u mijn stelling over de link tussen Roemenië en België niet. Niet alleen de vlaggen trekken op elkaar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 04-07-2005 at 16:05
Reason:

Uw commentaar straalt niet bepaald intelligentie uit in elk geval. Buiten wat bla bla weerlegt u mijn stelling over de link tussen Roemenië en België niet. Niet alleen de vlaggen trekken op elkaar.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Uw commentaar straalt niet bepaald intelligentie uit in elk geval.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Hans1 : 4 juli 2005 om 15:05.
Oud 4 juli 2005, 15:07   #157
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Uw commentaar straalt niet bepaald intelligentie uit in elk geval. Buiten wat bla bla weerlegt u mijn stelling over de link tussen Roemenië en België niet. Niet alleen de vlaggen trekken op elkaar.
Tuurlijk is er een duidelijke link: bevolkingsgroepen die worden onderdrukt bijvoorbeeld.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello
Oud 4 juli 2005, 15:08   #158
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=3]Het is niet omdat u te dom bent om het te zien dat het niet zo is.[/size]
HAHHAHAHAHAH!!!! Dit is wel de meest belabberde domheid die hier ooit is afgeschreven!

Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 15:09   #159
Pier den Drol
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
HAHHAHAHAHAH!!!! Dit is wel de meest belabberde domheid die hier ooit is afgeschreven!

Had je iets anders verwacht dan?
Oud 4 juli 2005, 17:23   #160
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Uw commentaar straalt niet bepaald intelligentie uit in elk geval. Buiten wat bla bla weerlegt u mijn stelling over de link tussen Roemenië en België niet. Niet alleen de vlaggen trekken op elkaar.
waarom antwoord u dan niet op de weerlegging van JVDB???
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be