![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister
|
![]() Het mooiste voorbeeld nog eens herhalen.. men was o zo verontwaardig over de avondklok van het VB.. en wie komt er uiteindelijk wél met een avondklok af in bepaalde steden.. de PS, maar dan is het opeens wel aanvaard, dan is het geen verrottingstactiek niemeer.. raar toch
![]() [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 20:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
(niet dat ik achter extreme oplossingen sta, voor alle duidelijkheid)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door piazzolla : 24 juni 2005 om 20:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 20:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Kijk een he,zowel rechts als links hebben voor het ogenblik geen gelijk. Stop echter met extreem te zijn,links omdat ze geen oog hebben voor probleemjongeren van allochtone zijde en rechts omdat ze er teveel zien.
Wat ge echter niet moogt vergeten is dat de meeste Belgen van nature geen racisten zijn,maar dat zij veelal als politiek incorrect gezien worden door sommige allochtonen die meestal veel racistischer optreden(zie maar straatovervallen en wat links noemt kleine criminaliteit) Jullie zitten hier mekaar de loef af te steken als kleine kinderen,ik heb gelijk,nee ik,neenee ikke enz.. Alleen mensen die ook effectief en van kortbij en zelfs aan den lijve hebben ondervonden wat criminaliteit echt inhoud,en die er een blijvend gevoel van onzekerheid hebben aan over gehouden hebben recht van spreken. Als ik mij aan de kust bevind zal ik 80% minder in aanraking komen met allochtone medemensen en dus ook minder kanslopen om door hen onder handen genomen te worden,dus als daar iets gebeurd zal het "meestal" van autochtone zijde komen,loop ik in Antwerpen rond,in Molenbeek,in Mechelen enz... dan zit de kans erin als daar iets gebeurd het wel eens uit allochtone hoek kan komen. De statistieken zijn daar Dames en Heren,hoezeer de politiek correcte mensen er door gefoefel ook een andere wending aan willen geven,en hoezeer de zich in het rechtse kamp bevindende tegenstanders het door herhaling nog erger willen maken. Alleen zijn zij die nooit iets misdaan hebben er ook het slachtoffer van,zowel de allochtoon als de mss wat naieve proteststemmer,die door extreem links aanzien word als racist.
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 20:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Volgens de VLD zijn er om te beginnen geen problemen. Alles draait hier goed en iedereen zou tevreden moeten zijn. Problemen moa nee gij, 't heeft allemaal te maken met folderkes. G*dverdomme, vlamingen hebben zich de laatste helft van vorige eeuw rot gewerkt om de levenstandaard te bereiken die we nu kennen, de VLD mag ne keer spelen op het veld en wa komt eruit: laten we er snel nog even van genieten, der zijn geen problemen mijnheer, u ziet dat verkeerd. Der zijn der die zich draaien in hun graf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() .. persoonlijk vind ik het ook maar inbreuk op de privacy om te beginnen Trouwens, wat stelde het VB voor dan als het nog nie ver genoeg ging?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 21:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat je nooit mag vergeten is dat het allemaal om partycratie gaat om stemmen om politieke plaatsjes om geld en om macht en niet om het welzijn van die stomme kiezer die blindelings achter alles staat wat men hem zegt,goddank ben ik die kortzichtigheid reeds lang voorbij. Daarom dat ik ook stel dat alleen mensen die reeds in een situatie geweest zijn die angst en onveiligheid opriepen,alle recht van spreken hebben,maar probeer ook de rechten van vriendelijke en goede mensen te herkennen. Ikzelf zal niet nalaten om mijn stem te laten horen als men mij dwingt om de multicultuur als het ultieme te zien,want dat is niet waar,maar ik hoop nog altijd dat iedereen Belgen,nieuwe Belgen het ooit eens met mekaar zullen kunnen vinden zonder vooroordelen,maar wel met het hart op de tong en de waarheid als uithangbord.
![]() |
![]() |
#153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het recenste voorbeeld is bij de CD&V, die waren 'effe' vergeten dat ze eigenlijk Christen-Democraten waren bij de heisa rond de homo-adoptie (uit schrik om 'racist' als etiket te krijgen, stemmen ze eerst toe, en zie nu wat voor een belachelijk voorstel ze nu hebben om toch maar hun eigen rangen te sussen, de mee-ouder; nu wil men dus van twee walletjes eten om geen van beide tegen de schenen te schoppen. Consequent in je partij-idealen zijn hoort er niet meer bij tegenwoordig (behalve één partij dan) ![]() [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 21:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sta open voor nieuwe horizonten,maar zie dat uw deur van staal is en voorzien van goede sloten,want ooit zal het nodig zijn.
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dit terwijl wij gebombardeerd worden met berichten als zouden allochtonen terreur zaaien in en rond zwembaden, en dit al de 3de zomer op rij. Ik vraag mij serieus af hoe het komt dat sommige mensen (en het zijn steeds weer dezelfde mensen) die altijd prul krijgen met allochtonen, en dan bedoel ik niet eens dat zij het zelf zoeken. Ze komen in mijn ogen niet eens geloofwaardig over... Van dat oogcontact, in mijn omgeving kom ik iedere dag weer allochtonen tegen, ook marokkaanse jongeren. we kruisen elkaar ...oogcontact ...vriendelijke knikje ...goeiedag ...en we passeren elkaar. point finale. Maar pas op, ik weet wel dat sommigen bij het minste oogcontact al een reden hebben om amok te maken. Alleen probeer ik uit te leggen dat ik zoiets nooit meemaak terwijl anderen beweren niet meer buiten te kunnen komen door zo dingen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 juni 2005 om 21:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe een topic over problemen in een recreatiepark kan ontaarden...
De beste van allemaal: VB is de schuldige. Natuurlijk, dat ik dat nog niet had ingezien. Omdat er meer mensen hun ongenoegen laten blijken over de allochtonen (door te stemmen) gaan de allochtonen aantonen dat ze hun wel kunnen aanpassen, door in grote aantallen uit Antwerpen en zelfs Brussel af te zakken naar het Waasland, om daar de boel op stelten te zetten, diefstallen te plegen, mensen te bedreigen, etc... In plaats van hun normaal te gedragen en te tonen dat ze het goed menen gaan ze de slimmerik uithangen en zorgen dat het VB nog maar eens stemmen wint. Van mij mogen ze in ieder geval. Als ik geviseerd zou worden zou ik proberen aantonen dat ze fout zitten, en ze niet nog meer pap geven... Ik kan het me al zo voorstellen... "Het Vlaams Blok blijft stijgen, we moeten eens positief van ons laten horen!" "Ja, we gaan wat met z'n allen gaan rellen! Dat zal ze leren!" Op het VB steken? Uw goed recht. Maar schorem trekt nu eenmaal schorem aan. En dit zou ook zonder het VB zijn... Stel dat het idd door het VB komt... Het rare is toch maar dat het CONSTANT Marokanen zijn. Kroaten, Turken, Italianen,... die hoor je niet he... (of toch zeer zelden), die weten dan blijkbaar wel wat relativeren en je aanpassen is. Is er dan geen probleem met de mentaliteit van Marokanen ipv een probleem met ons? Hoe langer hoe meer heb ik het gevoel dat de Marokanen het verkloten voor alle allochtonen. En voor de limburgers die geen problemen hebben:ga eens naar de wijk "Meulenberg" voor een tijdje en kom dan nog eens een klapke doen op het forum. De camping die daar in de buurt ligt (Kelchterhoef) doet zelfs 's nachts een grote poort op slot zodat je niet meer op of af de camping kan. (daar ben ik vorige zomer geweest). Als er toch eens overdag wat allochtonen zijn binnengeraakt blijkt er van alles vernield te zijn. Ze zijn toen zelfs aan ons komen vragen of wij het niet gedaan hadden (groep Belgen, Duitsers, Nederlanders en Engelsen met een gemiddelde leeftijd van een 27 jaar, wij zaten daar met een vrij grote groep en niemand heeft van ons last gehad, zelfs mensen in tentjes op amper een paar meter niet...) Die limburgers zien blijkbaar de problemen nog niet als ze voor hun neus gebeuren... Maar het moet gezegd: in Limburg zijn er in zijn totaliteit vrij weinig problemen van die aard. (Maar daar wonen volgens mij veel meer Turken en Italianen dan Marokanen, of ben ik daar verkeerd in?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 24 juni 2005 om 21:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 24 juni 2005 om 21:51. |
|||||
![]() |
![]() |