Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Tja. Wat mijn persoonlijk perceptie betreft, heb ik de indruk dat homosexualiteit niet aangeboren is, maar het gevolg is van het feit dat de sletten de mannelijke karakteristieken in hun mannelijke kinderen trachten te onderdrukken via het africhten van deze kinderen, en het reprimanderen van elk mogelijk mannelijk gedrag, vanaf een zeer vroege leeftijd.
De motivatie daartoe is vooral: onbewuste of bewuste haat voor de vader, en het niet kunnen verdragen dat ze de karakteristieken van de vader in het kind ziet.
Gezien de mannelijke aard zich niet mag uiten, zoekt de sexuele ontwikkeling dan maar een uitweg via de vrouwelijke weg; welke wel toegestaan wordt door de moeder-slet. Nu, het is moeilijk te bewijzen dat dit waar zou zijn, maar de theorie dat homosexualiteit aangeboren zou zijn, is ook niet bewezen. We zitten dus met twee onbewezen theorieën naast mekaar.
|
Deze "sletten"-theoriën missen elke grond.
De verkondiger ervan zal dit nooit inzien.
Ik daag hem uit om om het even welk wetenschappelijk werk aan te duiden dat een dergelijke wijze van denken al was het van verre onderschrijft.
Dergelijke geschriften bestaan natuurlijk niet.
Mijns inziens bent u ziek. U dient dit met een psycholoog te bespreken, het zal je verder helpen. Hopelijk volg je deze raad want je bent in een crisis situatie die kan leiden tot grote problemen voor jezelf en je omgeving. Je extreme haat tegenover vrouwen manifesteert zich voorlopig verbaal. Maar alles wijst erop dat de pijn die je voelt tegenover vrouwen een uitlaatklep zoekt.
Dit is totaal irrationeel gedrag en je dient in te zien dat door hier verder te peroreren je alleen maar zal gemarginaliseerder geraken.
Zoek hulp.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by ericferemans on 08-07-2005 at 02:24
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Tja. Wat mijn persoonlijk perceptie betreft, heb ik de indruk dat homosexualiteit niet aangeboren is, maar het gevolg is van het feit dat de sletten de mannelijke karakteristieken in hun mannelijke kinderen trachten te onderdrukken via het africhten van deze kinderen, en het reprimanderen van elk mogelijk mannelijk gedrag, vanaf een zeer vroege leeftijd.
De motivatie daartoe is vooral: onbewuste of bewuste haat voor de vader, en het niet kunnen verdragen dat ze de karakteristieken van de vader in het kind ziet.
Gezien de mannelijke aard zich niet mag uiten, zoekt de sexuele ontwikkeling dan maar een uitweg via de vrouwelijke weg; welke wel toegestaan wordt door de moeder-slet. Nu, het is moeilijk te bewijzen dat dit waar zou zijn, maar de theorie dat homosexualiteit aangeboren zou zijn, is ook niet bewezen. We zitten dus met twee onbewezen theorieën naast mekaar.
|
Deze "sletten"-theoriën missen elke grond.
Ik daag hem uit om om het even welk wetenschappelijk werk aan te duiden dat een dergelijke wijze van denken al was het van verre onderschrijft.
Mijns inziens bent u ziek. U dient dit met een psycholoog te bespreken, het zal je verder helpen. Hopelijk volg je deze raad want je bent in een crisis situatie die kan leiden tot grote problemen voor jezelf en je omgeving. Je extreme haat tegenover vrouwen manifesteert zich voorlopig verbaal. Maar alles wijst erop dat de pijn die je voelt tegenover vrouwen een uitlaatklep zoekt.
Dit is totaal irrationeel gedrag en je dient in te zien dat door hier verder te peroreren je alleen maar zal gemarginaliseerder geraken.
Zoek hulp.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by ericferemans on 08-07-2005 at 02:22
Reason:
Citaat:
|
Deze theoriën missen elke grond.
Mijns inziens bent u ziek. U dient dit met een psycholoog te bespreken, het zal je verder helpen. Hopelijk volg je deze raad want je bent in een crisis situatie die kan leiden tot grote problemen voor jezelf en je omgeving.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
Ik ben ook zo'n (weliswaar slechts licht-) gesnorde achterlijke, die uit de Bijbel leest en citeert. Dus, het klopt wat ge zegt.
Achterlijken, zoals ge zegt, zoals ik, beschouwen de ideeën van Mohammed niet als waanideeën. Zonder ze daarom goed te kennen, zie ik dat de Moslims gelovig zijn, en er in slagen van een houdbare levenswijze te handhaven. Met andere woorden, ze leven correct. Daarom ben ik ervan overtuigd dat de Moslims inderdaad kinderen van hun God zijn en Mohammed hun profeet is, net zoals wij kristenen kinderen zijn van onze God en dat Jezus onze Messias is. Wat betreft de Joden, heb ik de indruk, maar ook weeral niet van voldoende dichtbij, dat zij het volk van Israel zijn en dat Mozes hun profeet is. Maar dat laatste wijst waarschijnlijk op een gebrek aan voldoende inzicht van mijnentwege betreffende de juiste manier van de zaken voor te stellen, in verband met het Jodendom, want de juiste formulering zou complexer kunnen zijn.
Er zijn trouwens zoveel gelijkenissen tussen ons dat ik bijna zou durven zeggen "kinderen van bijna dezelfde God", maar ik ben wel verplicht van respect te tonen voor de verschillen tussen de godsdiensten om niemand voor het hoofd te stoten.
|
Deze theoriën missen elke grond.
Mijns inziens bent u ziek. U dient dit met een psycholoog te bespreken, het zal je verder helpen. Hopelijk volg je deze raad want je bent in een crisis situatie die kan leiden tot grote problemen voor jezelf en je omgeving.[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 juli 2005 om 01:24.
|