![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn FEITEN, so see me care. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze staat, onze gemeenschap slimmeke ...
Onze welvaart is ermee gefinancieerd. In mijn stamboom zitten eenvoudige hardwerkende mensen, in die van u hoogstwaarschijnlijk ook. That's not the point. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en maar spartelen, en maar winden laten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar geef gerust een voorbeeld van een uitvinding, wijsgerige stroming,... die door zwart Afrika werd voortgebracht en de andere beschavingen interessant genoeg vonden om over te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() ik ken niet eens een afrikaans gerecht dat ik lekker vind...
in fact, ik ken geen afrikaanse gerechten, omdat er geen zijn :O |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 3 juli 2005 om 22:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ahahahahahahahhahaahah hahahahahahahaha ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Jullie zijn echt wel te zielig voor woorden. Verzin zo veel onzin als je wilt, jullie pikken blijven kleiner dan die van Afrikanen. Sukkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is nu zielig ? lol ;o werd ge door zoveel negers 'gepakt' dat ge het zo zeker weet of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Toch merkwaardig dat ze allemaal wat te zeggen hebben als ik begin over pikken hé. Het is algemeen geweten dat Vlaemsche vetzakken dwergenpikken hebben terwijl de Afrikanen reuzepikken hebben. Maar ja, dat mag je hen niet zeggen hé, of je bent meteen een pedofiel die zich door twee negerstaken tegelijk laat nemen.
Arme mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok de lengte van zwarte penissen buiten kijf gelaten moet ik zeggen dat er verscheidene malen hier wordt gespuid dat het Westen alles te danken heeft aan het plunderen van Afrika ed.
Dat is wel een zéér grove fout tegen de geschiedenis... Ik raad u in dat geval Guns, germs and steel te lezen van Jared Diamond (heeft ook Nederlandse vertaling) of iets in die aard. Dan kan je duidelijk eens zien dat het Westen zijn 'superieure' technologie en vooruitgang te danken heeft aan de Natuur, en aan niets anders... Niet omdat we slimmer zijn, niet omdat we handig met een kleine penis kunnen omspringen, maar gewoon omdat a) het Westen (en dan bedoel ik Eurazië, niet Amerika) heeft de meeste te domiciliëren dieren (honden, paarden, ossen) b) het Westen heeft de meeste verscheidenheid in gewassen c) het Westen kende de meeste ziektes, en heeft nu nog steeds een grotere immuniteit Deze dingen leiden tot een typebeeld van de conquistador... Een spanjaard op een paard dat een kanon voortrekt, op een boterham kauwt en een hoest zodanig dat 90pc van de inboorlingen eraan is voor de moeite door een simpele valling... De 'plundering' van Afrika (niet: Zuid Amerika! want Zuid Amerika waren nederzettingskolonies, geen economische kolonies!) kwam alleen voort uit het feit dat de zwarten zelf door de drie factoren die hierboven reeds genoemd zijn (geen tamme dieren, geen voedselvariatie, geen resistentie) in een soort van onmacht waren om voor zichzelf op te komen. Combineer dat met wat bierbuikige, geldruikende engelsen en met een verfijnde fransoos, en je hebt de koloniale tijd...
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk eens op uw identiteitskaart ... Belg, niet ? Ik ook ... Voor de rest zullen we je kinderachtige beledigingen die nergens op slaan negeren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() VB'ers he !!! ![]() Ik ken het niet, dus het bestaat niet ! ![]() GIEREN !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je bent namelijk een afstammeling van. ![]() Geëvolueerd durf je denken ? Geen denken aan ! Neem bijvoorbeeld de lichamelijke kenmerken: Van oost naar west, alle kenmerken zijn nog steeds terug te vinden bij enkele volkeren die het dichst afstammen van de groep die de wereld heeft "veroverd". (lees, over de wereld uitgezworven)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn jullie in staat om op een deftige manier te discussieren ? Ja ? Neen ?
|
![]() |
![]() |