![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Burger
|
![]() Uit al zijn reacties van de al dan niet jonge ericferemans kan ik wel afleiden dat hij volgens mij momenteel van een lange vakantie geniet. Of hoe verklaar je anders het feit dat hij blijkbaar enorm veel tijd heeft om te reageren
![]() Alvast een prettige vakantie toegewenst![edit] [size=1]Edit:[/size]
'Let the baby have is bottle.' - Homer Simpson Laatst gewijzigd door *M@g!C* : 14 juli 2005 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het parlement bespreekt men het homohuwelijk, pedofilie en racismewetgeving en de verstrenging ervan elke dag wanneer men dat wil. Alleen mag men zich in onze maatschappij niet bezig houden met pedofiele handelingen, incest, verkrachting en met reclame hierrond, met het discrimineren van vrouwen, homo's enz... Wie terugwilt naar de middeleeuwen is juist het VB, dat terug standen, rangen, man-vrouw verhoudingen die unfair zijn wil toelaten of zelf nastreven. Deze haring braadt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Je mag ook komen cursussen sociaal recht komen geven, er is bij ons bewondering ontstaan voor je goed inzicht en gedreven engagement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() [quote=ericferemans]Weeral ! Knap, maar doe dat dan vooral niet he ! Mooie argumentatie overigens.
Ik kan niet scannen, want ik heb geen scanner, zelfs geen computer. Ik spring nu en dan eens binnen in een internetcafé. Het is tekenend voor jou als lid van de 'jeunesse doreé' dat je het evident vindt dat iedereen het geld heeft om een computer én een scanner in huis te hebben. Voor de rest: ge kunt de pot op, ik heb minstens gelijk waar het de sjoemel in Casablanca betreft. Als jij dat niet toegeeft, is dat jouw probleem. Voor mijn part kunt ge uw onzin blijven herhalen tot ze u tegen de muur zetten en afschieten. Uw laatste woorden zullen waarschijnlijk zijn:'Marokkanen zijn zo lief, mijnheer'. Waarschijnlijk hebt gij Marokkaanse schandknapen ofzo, dat zou veel verklaren; |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Marokkanen mogen roepen:'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas". Geen vuiltje aan de lucht, het notoire centrum reageert ook niet. Mag ik dan ook roepen:'Met de matrak op de Makkak'? Of mag dat dan weer niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
MA[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Masterlijke Allochtoon : 15 juli 2005 om 14:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() ---> blokgazet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door kwaku : 15 juli 2005 om 15:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mar als ik dit zo opschrijf, realiseer ik me dat dit niks met Marokanen te maken heeft. maar goed. Zou , als het bijvoorbeeld Belgische supporters waren die hetzelfde riepen, die supporters dan ook vrijblijven? Lijkt me wel. MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||||
|
![]() [quote=kwaku][quote=ericferemans]Weeral ! Knap, maar doe dat dan vooral niet he ! Mooie argumentatie overigens.
Citaat:
In een internetcafé staan scanners. Je gedoe is niet fair: je beschuldigd iemand van twee erge dingen: - van jong te zijn - van rijk te zijn. Mijn arm hart kan daar niet tegen, stouterik. Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Naast het feit dat het verkeerd is om mij eerst te jong en dan te oud te verklaren zal je me écht moeten geloven dat neuspeuters zoals jij (buiten het feit dat ik geen homo ben) mij hoe dan ook nooit zouden sexueel antrekken. Ik zie onze marokkanen mij al tegen de muur zetten. Degene waar ik vanmorgen mee ben gaan eten wil mijn caravan gratis nazien. Hij heeft het zelf aangeboden! Maar dat soort dingen geloof jij nu niet.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||
|
![]() Citaat:
Bon: ik daag je uit om hetvolgend aan te tonen op een plausibele manier: Toon me aan, op om het even welke wijze dat er een islammitische samenzwering, complot of enige andere niet verzonnen plan bestaat om de wereld te domineren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 18:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is bovendien beleding van de politie want je beschuldigt hen zonder bewijzen van illegale daden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel het zit zo: Het VB is eigenlijk een islamitische terreurgroep, die, eens aan de macht, een islamitisch regime zal invoeren. Dat is toch zo duidelijk als wat zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() [quote=ericferemans][quote=kwaku]
Citaat:
Wedden dat ik ouder ben dan jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams Burgerplatform. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() [quote=kwaku][quote=ericferemans]
Citaat:
EN de manier waarop je zegt dat je niet meer wil praten En de wijze waarop je steeds nerveuzer en aggressiever wordt: Ik heb je te pakken, oudje ! (ben jij ouder dan 35? ik geloof dat ook al niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||||
|
![]() Citaat:
"en dies meer": hekserij, flessentrekkerij, totentrekkerij en het berijden van bezemstelen. Scheten laten in het openbaar, roze olifanten temmen op de openbare weg zonder FDW? WOOOOEEEEHAAAAAA ! Zij gaan zij bang zijn zeker !!!!! simpel manneke van minder dan 35[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 20:22. |
|||||
![]() |
![]() |