Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2005, 22:33   #141
*M@g!C*
Burger

*M@g!C*'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar *M@g!C*
Standaard

Uit al zijn reacties van de al dan niet jonge ericferemans kan ik wel afleiden dat hij volgens mij momenteel van een lange vakantie geniet. Of hoe verklaar je anders het feit dat hij blijkbaar enorm veel tijd heeft om te reageren .
Alvast een prettige vakantie toegewenst![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by *M@g!C* on 14-07-2005 at 23:33
Reason:
--------------------------------

Uit al zijn reacties van de al dan niet jonge ericferemans kan ik wel afleiden dat hij volgens mij momenteel van een lange vakantie geniet. Of hoe verklaar je anders het feit dat hij blijkbaar enorm veel tijd heeft om te reageren .
Alvast een prettige vakantie toegewenst![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Uit al zijn reacties van de al dan niet jonge ericferremans kan ik wel afleiden dat hij volgens mij momenteel van een lange vakantie geniet. Of hoe verklaar je anders het feit dat hij blijkbaar enorm veel tijd heeft om te reageren .
Alvast een prettige vakantie toegewenst![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door *M@g!C* : 14 juli 2005 om 22:33.
*M@g!C* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 23:01   #142
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Je fulmineert tegen FDW, maar eigenlijk zou je beter de machthebbers aanpakken. Iemand als FDW of het VB of elke andere politieke partij moet in dit land even goed op zijn woorden letten als in de middeleeuwen of in het absolutistische Frankrijk van de 18de eeuw. en ook in die periodes diende men dus zijn afwijkende mening te verkondigen via een zeer goed gekozen woordenschat. Wie daar niet in slaagde was een ketter. Wie er wel in slaagde, zou jij een hypocriet noemen. Het zijn m.a.w. woorden de machthebbers zelf die via allerlei wetjes andere wereldvisies criminaliseren. Niemand kan nog een partij oprichten waarin in het programma gesteld wordt dat men tegen het homohuwelijk is. Zodra de partij een bedreiging vormt, zal ze via de wetjes worden aangepakt.
De situatie waarin we in België verkeren is deze van het verleden, waar men zoveel mocht schrijven over de wereld zolang men maar stelde dat God bestond en het Aristoteliaanse wereldbeeld juist was. Duizende tractaten werden vlijtig geschreven binnen dit denkkader. Warten ze nuttig en juist ?
absolute kwatsj.
In het parlement bespreekt men het homohuwelijk, pedofilie en racismewetgeving en de verstrenging ervan elke dag wanneer men dat wil.
Alleen mag men zich in onze maatschappij niet bezig houden met pedofiele handelingen, incest, verkrachting en met reclame hierrond, met het discrimineren van vrouwen, homo's enz...
Wie terugwilt naar de middeleeuwen is juist het VB, dat terug standen, rangen, man-vrouw verhoudingen die unfair zijn wil toelaten of zelf nastreven.
Deze haring braadt niet.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 00:28   #143
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Niemand verplicht hen om dit te doen. Willen ze fruit plukken dan doen ze het, willen ze niet, dan niet !!! Idem voor de horeca. Echte slavernij vind je in de Ambassades, meestal gekleurde.
Je bent verkozen met de algemeenheid van stemmen in de syndicale representatie voor de islamieten van het abvv. We hebben moeten vechten om je van de acv af te pakken;
Je mag ook komen cursussen sociaal recht komen geven, er is bij ons bewondering ontstaan voor je goed inzicht en gedreven engagement.
Oud 15 juli 2005, 08:37   #144
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

[quote=ericferemans]Weeral ! Knap, maar doe dat dan vooral niet he ! Mooie argumentatie overigens.

Ik kan niet scannen, want ik heb geen scanner, zelfs geen computer. Ik spring nu en dan eens binnen in een internetcafé. Het is tekenend voor jou als lid van de 'jeunesse doreé' dat je het evident vindt dat iedereen het geld heeft om een computer én een scanner in huis te hebben.
Voor de rest: ge kunt de pot op, ik heb minstens gelijk waar het de sjoemel in Casablanca betreft. Als jij dat niet toegeeft, is dat jouw probleem. Voor mijn part kunt ge uw onzin blijven herhalen tot ze u tegen de muur zetten en afschieten. Uw laatste woorden zullen waarschijnlijk zijn:'Marokkanen zijn zo lief, mijnheer'. Waarschijnlijk hebt gij Marokkaanse schandknapen ofzo, dat zou veel verklaren;
kwaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 08:41   #145
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mijn part kunt ge uw onzin blijven herhalen tot ze u tegen de muur zetten en afschieten. Uw laatste woorden zullen waarschijnlijk zijn:'Marokkanen zijn zo lief, mijnheer'. Waarschijnlijk hebt gij Marokkaanse schandknapen ofzo, dat zou veel verklaren
of zelf van marokaanse origine is natuurlijk
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 10:41   #146
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Marokkanen mogen roepen:'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas". Geen vuiltje aan de lucht, het notoire centrum reageert ook niet. Mag ik dan ook roepen:'Met de matrak op de Makkak'? Of mag dat dan weer niet?
Oud 15 juli 2005, 14:36   #147
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwaku
Marokkanen mogen roepen:'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas". Geen vuiltje aan de lucht, het notoire centrum reageert ook niet. Mag ik dan ook roepen:'Met de matrak op de Makkak'? Of mag dat dan weer niet?
Awel, mag het of mag het niet?
Oud 15 juli 2005, 14:43   #148
Masterlijke Allochtoon
Vreemdeling

Masterlijke Allochtoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat noch jij, noch de Marokkanen dat mogen roepen. waar heb je het vandaan dat Marokkanen dat wél mogen roepen en jij niet? Volgens mij leef jij een beetje met rechtse oogkleppen op...

MA[edit]
[size=1]After edit by Masterlijke Allochtoon on 15-07-2005 at 15:43
Reason:

Citaat:
Ik denk dat noch jij, noch de Marokkanen dat mogen roepen. waar heb je het vandaan dat Marokkanen dat wél mogen roepen en jij niet? Volgens mij leef jij een beetje met rechtse oogkleppen op...

MA[/size]

Citaat:
Ik denlk niet dat jij, maar OOK de Marokkanen dat niet mogen roepen. waar heb je het vandaan dat Marokkanen dat wél mogen roepen en jij niet? Volgens mij leef jij een beetje met rechtse oogkleppen op...

MA[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Masterlijke Allochtoon : 15 juli 2005 om 14:43.
Masterlijke Allochtoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:50   #149
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

---> blokgazet
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:08   #150
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterlijke Allochtoon

reaktie van kwaku:
Maar de Marokkanen hebben het wel degelijk geroepen tijdens een voetbalmatch. Maar geen enkele officiële instantie die er aanstoot aan nam, ook niet de hypocriete motherfucker Jozef De Witte niet. En ik heb nog nooit 'met de matrak op de makak' geroepen. Ik gebruikte het hier gewoon als voorbeeldje.
Marokkanen worden bevoordeeld door het regime, dat is de waarheid.

MA
[edit]
[size=1]After edit by kwaku on 15-07-2005 at 16:09
Reason:

Citaat:

reaktie van kwaku:
Maar de Marokkanen hebben het wel degelijk geroepen tijdens een voetbalmatch. Maar geen enkele officiële instantie die er aanstoot aan nam, ook niet de hypocriete motherfucker Jozef De Witte niet. En ik heb nog nooit 'met de matrak op de makak' geroepen. Ik gebruikte het hier gewoon als voorbeeldje.

MA
[/size]

Citaat:

MA
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door kwaku : 15 juli 2005 om 15:09.
Oud 15 juli 2005, 15:20   #151
Masterlijke Allochtoon
Vreemdeling

Masterlijke Allochtoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
reaktie van kwaku:
Marokkanen worden bevoordeeld door het regime, dat is de waarheid
dat die Marokkanen dat roepen keur ik niet goed. ik weet nog dat hier (den haag) op een gegeven moment riepen hamas, hamas, scheidsrechter aan t gas. wedstrijd werd stilgelegd en ADO den haag kreeg een behoorlijke boete.
Mar als ik dit zo opschrijf, realiseer ik me dat dit niks met Marokanen te maken heeft.
maar goed. Zou , als het bijvoorbeeld Belgische supporters waren die hetzelfde riepen, die supporters dan ook vrijblijven? Lijkt me wel.

MA
Masterlijke Allochtoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:24   #152
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat die Marokkanen dat roepen keur ik niet goed. ik weet nog dat hier (den haag) op een gegeven moment riepen hamas, hamas, scheidsrechter aan t gas. wedstrijd werd stilgelegd en ADO den haag kreeg een behoorlijke boete.
Mar als ik dit zo opschrijf, realiseer ik me dat dit niks met Marokanen te maken heeft.
maar goed. Zou , als het bijvoorbeeld Belgische supporters waren die hetzelfde riepen, die supporters dan ook vrijblijven? Lijkt me wel
dit werd oa geroepen door marokanen tijdens de zaalvoetbal wedstrijd tussen belgie en israel
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 18:41   #153
ericferemans

Standaard

[quote=kwaku][quote=ericferemans]Weeral ! Knap, maar doe dat dan vooral niet he ! Mooie argumentatie overigens.

Citaat:
Ik kan niet scannen, want ik heb geen scanner, zelfs geen computer. Ik spring nu en dan eens binnen in een internetcafé. Het is tekenend voor jou als lid van de 'jeunesse doreé' dat je het evident vindt dat iedereen het geld heeft om een computer én een scanner in huis te hebben.
hoe fout: ben waarschijnlijk drie maal zo oud als jij en helemaal niet rijk.
In een internetcafé staan scanners.
Je gedoe is niet fair: je beschuldigd iemand van twee erge dingen:
- van jong te zijn
- van rijk te zijn.
Mijn arm hart kan daar niet tegen, stouterik.

Citaat:
Voor de rest: ge kunt de pot op
derde keer, goede keer !
Citaat:
ik heb minstens gelijk waar het de sjoemel in Casablanca betreft. Als jij dat niet toegeeft, is dat jouw probleem
Ik geloof je nog steeds niet ! Het wordt pathetisch hoe je je eruit probeert te praten...
.
Citaat:
Voor mijn part kunt ge uw onzin blijven herhalen tot ze u tegen de muur zetten en afschieten. Uw laatste woorden zullen waarschijnlijk zijn:'Marokkanen zijn zo lief, mijnheer'. Waarschijnlijk hebt gij Marokkaanse schandknapen ofzo, dat zou veel verklaren
Nu ben ik plots oud en heb ik schandknapen !
Naast het feit dat het verkeerd is om mij eerst te jong en dan te oud te verklaren zal je me écht moeten geloven dat neuspeuters zoals jij (buiten het feit dat ik geen homo ben) mij hoe dan ook nooit zouden sexueel antrekken.

Ik zie onze marokkanen mij al tegen de muur zetten. Degene waar ik vanmorgen mee ben gaan eten wil mijn caravan gratis nazien. Hij heeft het zelf aangeboden! Maar dat soort dingen geloof jij nu niet....
Oud 15 juli 2005, 18:45   #154
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
--->

[size=4]Islamwilldominatetheworld[/size]

blokgazet
DIt soort nonsens is nu wat ik bedoel met agitatie en propaganda.
Bon: ik daag je uit om hetvolgend aan te tonen op een plausibele manier:
Toon me aan, op om het even welke wijze dat er een islammitische samenzwering, complot of enige andere niet verzonnen plan bestaat om de wereld te domineren.
Toon me aan dat er slechts één vorm van Islam is, wat deze poster sugereert
Verklaar waarom Islamieten tegen mekaar vechten (Iran-Irak bijvoorbeeld)

[edit]
[size=1]After edit by ericferemans on 15-07-2005 at 19:49
Reason:

Citaat:
--->

[size=4]Islamwilldominatetheworld[/size]

blokgazet
Toon me aan, op om het even welke wijze dat er een islammitische samenzwering, complot of enige andere niet verzonnen plan bestaat om de wereld te domineren.

[/size]

Citaat:
--->

blokgazet
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 18:49.
Oud 15 juli 2005, 18:56   #155
ericferemans

Standaard

Citaat:
Marokkanen mogen roepen:'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas".
Het mag absoluut niet. Ik zou ze als straf de gasrekening van 60 jaar oud met intrest laten betalen moest ik rechter zijn.

Citaat:
Geen vuiltje aan de lucht, het notoire centrum reageert ook niet.
Gebrek aan bewijzen? Roze olifanten? Ik zie zo nog niet al te veel Marokkanen betogen, en dan nog tegen de Joden? Ben je nu echt zo zot of is het weer de Maroc die naar je hoofd is gestegen.
Citaat:
Mag ik dan ook roepen:'Met de matrak op de Makkak'? Of mag dat dan weer niet?
Mag ook al niet: aansporen tot geweld is terecht verboden.
Het is bovendien beleding van de politie want je beschuldigt hen zonder bewijzen van illegale daden.
Oud 15 juli 2005, 19:17   #156
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans

Awel het zit zo: Het VB is eigenlijk een islamitische terreurgroep, die, eens aan de macht, een islamitisch regime zal invoeren.

Dat is toch zo duidelijk als wat zeker.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 19:49   #157
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

[quote=ericferemans][quote=kwaku]
Citaat:
Weeral ! Knap, maar doe dat dan vooral niet he ! Mooie argumentatie overigens.

hoe fout: ben waarschijnlijk drie maal zo oud als jij en helemaal niet rijk.
In een internetcafé staan scanners.
Je gedoe is niet fair: je beschuldigd iemand van twee erge dingen:
- van jong te zijn
- van rijk te zijn.
Mijn arm hart kan daar niet tegen, stouterik.

derde keer, goede keer !

Ik geloof je nog steeds niet ! Het wordt pathetisch hoe je je eruit probeert te praten...
.

Nu ben ik plots oud en heb ik schandknapen !
Naast het feit dat het verkeerd is om mij eerst te jong en dan te oud te verklaren zal je me écht moeten geloven dat neuspeuters zoals jij (buiten het feit dat ik geen homo ben) mij hoe dan ook nooit zouden sexueel antrekken.

Ik zie onze marokkanen mij al tegen de muur zetten. Degene waar ik vanmorgen mee ben gaan eten wil mijn caravan gratis nazien. Hij heeft het zelf aangeboden! Maar dat soort dingen geloof jij nu niet....
Woordenkakkerij, verder geraak jij niet meer. Ge ontkent dus het gesjoemel met visa in Casablanca. OK. Mij goed. Ge kunt vierkant men kloten kussen.
Wedden dat ik ouder ben dan jij?
Oud 15 juli 2005, 19:53   #158
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het mag absoluut niet. Ik zou ze als straf de gasrekening van 60 jaar oud met intrest laten betalen moest ik rechter zijn.

Gebrek aan bewijzen? Roze olifanten? Ik zie zo nog niet al te veel Marokkanen betogen, en dan nog tegen de Joden? Ben je nu echt zo zot of is het weer de Maroc die naar je hoofd is gestegen.

Mag ook al niet: aansporen tot geweld is terecht verboden.
Het is bovendien beleding van de politie want je beschuldigt hen zonder bewijzen van illegale daden.
Wij zijn een proces aan het voorbereiden tegen het centrum 'De Witte' wegens laster, eerroof, intimidatie, valsheid in geschrifte, dienstweigering aan het publiek, racisme, discriminatie en dies meer. Leman en Dewitte zijn criminelen die in de gevangenis thuishoren.

Vlaams Burgerplatform.
Oud 15 juli 2005, 20:14   #159
ericferemans

Standaard

[quote=kwaku][quote=ericferemans]
Citaat:

Woordenkakkerij, verder geraak jij niet meer. Ge ontkent dus het gesjoemel met visa in Casablanca. OK. Mij goed. Ge kunt vierkant men kloten kussen.
Wedden dat ik ouder ben dan jij?
Ik ontken dat NIET. Ik stel vast dat je dat op geen enkele manier kan bewijzen, dat ik dus redelijkerwijze mag aannemen dat je een leugenaar bent. Je verhaal is al heel erg gewijzigd. Nu wordt het plotseling gesjoemel met visa kaarten. Daarstraks was het heeel wat meer. EEN straf leugenverhaal.
EN de manier waarop je zegt dat je niet meer wil praten
En de wijze waarop je steeds nerveuzer en aggressiever wordt:
Ik heb je te pakken, oudje !
(ben jij ouder dan 35? ik geloof dat ook al niet
Oud 15 juli 2005, 20:16   #160
ericferemans

Standaard

Citaat:
Wij zijn een proces aan het voorbereiden tegen het centrum 'De Witte' wegens laster, eerroof, intimidatie, valsheid in geschrifte, dienstweigering aan het publiek, racisme, discriminatie en dies meer. Leman en Dewitte zijn criminelen die in de gevangenis thuishoren.

Vlaams Burgerplatform.
DIENSTWEIGERING AAN HET PUBLIEK hihi
"en dies meer": hekserij, flessentrekkerij, totentrekkerij en het berijden van bezemstelen. Scheten laten in het openbaar, roze olifanten temmen op de openbare weg zonder FDW? WOOOOEEEEHAAAAAA !
Zij gaan zij bang zijn zeker !!!!!
simpel manneke van minder dan 35[edit]
[size=1]After edit by ericferemans on 15-07-2005 at 21:22
Reason:

Citaat:

Vlaams Burgerplatform.
"en dies meer": hekserij, flessentrekkerij, totentrekkerij en het berijden van bezemstelen. Scheten laten in het openbaar, roze olifanten temmen op de openbare weg zonder FDW? WOOOOEEEEHAAAAAA !
Zij gaan zij bang zijn zeker !!!!!
simpel manneke van minder dan 35[/size]

Citaat:

Vlaams Burgerplatform.
"en dies meer": hekserij, flessentrekkerij, totentrekkerij en het berijden van bezemstelen. WOOOOEEEEHAAAAAA !
simpel manneke van minder dan 35[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 20:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be