![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dit is de omgekeerde wereld. Volgens mij, en geloof me, ik heb de protocollen meerdere malen gelezen, is Tom Cruise de echte oorzaak van deze aanslagen. Vanop Mars werd woensdagavond de confirmatie verzonden dat de explosieven moesten worden geplaatst en donderdagmiddag tot onploffing moesten worden gebracht. Wegens het over het hoofd zien van het tijdverschil tussen Mars en Aarde, door de Andromedanen, die zo'n 18 000 000 jaar geleden op Mars een uitvalsbasis bouwden, liep het een en ander mis, met het gekende gevolg, dat de bommen 's morgens ontploften. Netanyahu, in werkelijkheid een sergeant-majoor in het Andromedaanse Elitekorps, was hier niet mee gediend. Ik verwacht hoogstwaarschijnlijk tegenstanders in deze forum die het tegendeel bewijzen. ![]() Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 12:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat uiteraard niet wil zeggen dat de moslims terroristen zijn, evenmin als de katholieken of de Basken, hoewel er wel degelijk katholieke terroristen bestaan (IRA) en Baskische terroristen (ETA).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 10 juli 2005 om 12:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#144 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zijn het terroristen? Zijn ze slecht? Drinken ze om 7 uur 's morgens hun eerste pint? Weigeren ze de afwas te doen? Awel, het zijn "rechtsen"! ![]() Citaat:
Alleen is het blijkbaar wel zo dat wanneer je de terroristische aanslagen op een lijstje samen brengt, het woordje "moslim" enorm oververtegenwoordigd blijkt te zijn. Toeval zeker... De andere terroristische aanslagen zullen misschien vakkundig weggemoffeld worden door ... tja, door wie... staat allemaal in de protocollen.
![]() |
![]() |
#145 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hier ze, 'k speelde je je eigen bal terug, maar dat blijkt een te moeilijke pass te zijn... Als ik schrijf dat jij een pedofiel bent, dan vind jij het niet meer dan normaal dat het aan jou is om te bewijzen dat dat niet waar is? ![]() Daarom speel ik hem nog eens, veel succes!!! ![]() Volgens mij, en geloof me, ik heb de protocollen meerdere malen gelezen, is Tom Cruise de echte oorzaak van deze aanslagen. Vanop Mars werd woensdagavond de confirmatie verzonden dat de explosieven moesten worden geplaatst en donderdagmiddag tot onploffing moesten worden gebracht. Wegens het over het hoofd zien van het tijdverschil tussen Mars en Aarde, door de Andromedanen, die zo'n 18 000 000 jaar geleden op Mars een uitvalsbasis bouwden, liep het een en ander mis, met het gekende gevolg, dat de bommen 's morgens ontploften. Netanyahu, in werkelijkheid een sergeant-majoor in het Andromedaanse Elitekorps, was hier niet mee gediend. Ik verwacht hoogstwaarschijnlijk tegenstanders in deze forum die het tegendeel bewijzen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 12:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
laten we het bij het onderwerp blijven ... ![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw extreem naïve vraagstelling en het kinderlijke dat nu weer tentoongespreid wordt laat mij maar 1 conclusie: u vervuilt deze thread met inhoudsloos gebral. Firestone, ik ga op uw spookvisies niet meer reageren. Het is uw zaak als je denkt vanalles te lezen dat er niet staat. Op de protocollen staat nergens dat het een joods complot is. Ik heb ze helemaal gelezen, ik ben het nergens tegengekomen. Hoewel ik een klein vermoeden heb dat jij ze in de verste verte nog niet gezien hebt, van horen zeggen ... patatiepatata. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het ging over bewijslast. Zoek maar eens op... ![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden ? Lees je eigen onzin nog eens door. Mijn visies, ... ik heb er totaal geen behoefte aan om die met u te delen. Parels voor de zwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Hier, het grote complotlicht laat ook nog eens iets uit zijn toetsenbord rollen... Uiteraard heeft ook deze schone meneer er geen zier van begrepen. Het gaat over bewijslast. Snappie? Wacht, ik zal even jouw eigen tactiek toepassen: Maar kom, volgens mij is het allemaal 1 groot complot, in elkaar geflanst door de Andromedanen. Bewijs jij maar dat dit niet correct is hé. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heel overtuigende argumentatie, ter ondersteuning van je complotfantasietjes ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaja, maar waaróm willen die joden per se de wereld overnemen?
En wat gaan ze dan precies doen? Alcazar? Exodus? Pindaros? W�*t gaat de NWO precies doen, eens ze totale wereldheerschappij hebben?
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer er echter vragen worden gesteld, dan heb je er plots geen behoefte maar aan.... ![]()
![]() |
![]() |
#156 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Overigens, maar dat weten de NWO-complottheorie-aanhangers natuurlijk niet:
de aanslagen van elf september hebben niets te maken met het NWO, maar alles met de implementatie van de supergeheime NESARA-wetgeving: http://www.nesara.us/pages/home.html ![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Pascal (Breydel), ik denk dat het een beetje een onhandige kreet is van "gewone" Duitse sociaaldingessen?
Nou ja, een béétje pesten moet wel kunnen. ![]()