Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 juli 2005, 20:45   #141
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Waar?
In elke respectabele speelgoedwinkel.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 20:46   #142
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
ahja blokkertjes ...
als je braaf bent brengt Sinterklaas je wel een doos blokjes, maar dan moet je braaf zijn hoor.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 21:38   #143
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb bijna moeten braken op mijn toetsenbord hier,
als ik de visie op de huwelijksmoraal van de vuile Blokkers las.

Maar ach, die blokkertjes leven nog in de periode van kort na de oorlog.

Ze hebben het volgende nog niet door:
toendertijd werd een kind op school door zijn klasgenootjes nog gepest (wellicht op aangeven van a.Colen-types van pastoors en kaloten-onderwijzers) als de vader en moeder uit elkaar waren.
nu tegenwoordig, vragen de kameraadjes zich af: zeg, jij hebt maar één papa en één mama, je ouders zijn nog bijeen ???? Scheelt er wat bij jou thuis misschien???

Toch moeten de meeste Blokkers niet wanhopen: de extreem kaloten-blokkers zijn in het BlokDom ook een kleine minderheid. En vooral: de doorsnee Vlaming zal het zich weinig of helemaal niets aantrekken.
De doorsnee Vlaming zal zijn kind blijven liefhebben, als het na een moeilijke periode zich uit als homo. Die doorsnee Vlaming zal zich gelukkig prijzen dat zijn kind 'het' ook aan zijn pa en ma vertelt, zodat men het niet moeten horen of vernemen 'van horen zeggen'. De schande van vroeger bestaat (bijna) niet meer.

De doorsnee Vlaming zal ook zijn kind (en kleinkind) blijven liefhebben, als er een echtscheiding is moeten van komen. Die doorsnee Vlaming zal zijn kind helpen om die tegenslag te overwinnen. De tijd dat de oude norse pater familias zijn echtgescheiden zoon/dochter nooit meer wou zien, omwille van ..., die tijd is echt voorbij.
Geen Blokker zal dat nog veranderen. Zelfs niet, of zeker niet, trut Colen en haar volgelingen.

En als summum van mijn optimisme: Binnen ten hoogste drie jaar is ook in ons land het homo-adoptierecht een wettelijk feit. Wedden ? (helaas zal het homo-adoptierecht er vlugger zijn dan de Vlaamse onafhankelijkheid, maar swat ..)
Citaat:
vuile blokkers
spreek voor je zelf stinkertje. Trouwens men spreekt van Vlaams Belangers of vb-ers. Den Blokker is een Nederlandse winkel waar je terecht kan voor allerlei snuisterijen.

Citaat:
die blokkertjes leven nog in de periode van kort na de oorlog
U plaat blijft hangen, de oorlog is al ruim 60 jaar geleden, u moet u eigen nostalgische gevoelens omternt die tijd niet overbrengen op de Vlaams Belang stemmers.

Citaat:
toen der tijd werden kinderen nog door hun klas genootjes gepest
moet ik hier uit verstaan dat u het normaal vind dat kinderen gepest worden?
wat is toen der tijd? in den oorlog?.
Ik denk niet dat Alexandra Colen tijdens de oorlog al geboren was, maar kom u zegt dus dat het Alexandra Colen haar schuld is dat kinderen gepest werden door strenge KATHOLIEKE leeraars omdat hun ouders gescheiden waren?
zever, vroeger was het heus niet zo gemakkelijk om te scheiden, dan nu het geval is, nu is men niet meer bereid om naar elkaar te luisteren, bij het minste scheve woord dat er valt in een huwelijk lopen ze al naar een advocaat om te kunnen scheiden.
Ik wil hier niet zeggen dat als het samen leven echt niet lukt, men niet zou mogen scheiden.
Maar men zou er toch wat meer tijd in mogen investeren, ipv het zo snel op te geven.

Citaat:
de tijd dat de norse pater familias zijn echtgescheiden zoon/ dochter nooit meer wou zien omwille van... die tijd is voorbij geen blokker zal dat nog veranderen
staat dat dan in het partij programma? dat ouders hun kinderen moeten verstoten omdat ze gescheiden zijn, homo zijn,...
man wat zit jij nu allemaal te raaskallen
het gezin is de hoeksteen van onze maatschappij, dat u dat niet doorheeft is voor u een spijtige zaak, maar een gezin bestaat uit een moeder en een vader, het is jammer dat steeds meer huwelijken spaak lopen om verschillende redenen.
Het Belang zegt nergens dat homofiele mensen alien's zijn, maar geloven dat een kind een moeder en een vader nodig hebben, je hebt immers een zaadcel en een eicel nodig om een kind te maken.
geen 2 zaadcellen/ of 2 eicellen
van elk eentje, dat is de natuurlijke gang van zaken, als dit niet zo was dan zou een homo koppel ook kinderen kunnen verwekken in hun huwelijk met elkaar, of een lesbisch koppel met elkaar.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 21:39   #144
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik heb bijna moeten braken op mijn toetsenbord hier,
als ik de visie op de huwelijksmoraal van de vuile Blokkers las.

Maar ach, die blokkertjes leven nog in de periode van kort na de oorlog.

Ze hebben het volgende nog niet door:
toendertijd werd een kind op school door zijn klasgenootjes nog gepest (wellicht op aangeven van a.Colen-types van pastoors en kaloten-onderwijzers) als de vader en moeder uit elkaar waren.
nu tegenwoordig, vragen de kameraadjes zich af: zeg, jij hebt maar één papa en één mama, je ouders zijn nog bijeen ???? Scheelt er wat bij jou thuis misschien???

Toch moeten de meeste Blokkers niet wanhopen: de extreem kaloten-blokkers zijn in het BlokDom ook een kleine minderheid. En vooral: de doorsnee Vlaming zal het zich weinig of helemaal niets aantrekken.
De doorsnee Vlaming zal zijn kind blijven liefhebben, als het na een moeilijke periode zich uit als homo. Die doorsnee Vlaming zal zich gelukkig prijzen dat zijn kind 'het' ook aan zijn pa en ma vertelt, zodat men het niet moeten horen of vernemen 'van horen zeggen'. De schande van vroeger bestaat (bijna) niet meer.

De doorsnee Vlaming zal ook zijn kind (en kleinkind) blijven liefhebben, als er een echtscheiding is moeten van komen. Die doorsnee Vlaming zal zijn kind helpen om die tegenslag te overwinnen. De tijd dat de oude norse pater familias zijn echtgescheiden zoon/dochter nooit meer wou zien, omwille van ..., die tijd is echt voorbij.
Geen Blokker zal dat nog veranderen. Zelfs niet, of zeker niet, trut Colen en haar volgelingen.

En als summum van mijn optimisme: Binnen ten hoogste drie jaar is ook in ons land het homo-adoptierecht een wettelijk feit. Wedden ? (helaas zal het homo-adoptierecht er vlugger zijn dan de Vlaamse onafhankelijkheid, maar swat ..)
Citaat:
vuile blokkers
spreek voor je zelf stinkertje. Trouwens men spreekt van Vlaams Belangers of vb-ers. Den Blokker is een Nederlandse winkel waar je terecht kan voor allerlei snuisterijen.

Citaat:
die blokkertjes leven nog in de periode van kort na de oorlog
U plaat blijft hangen, de oorlog is al ruim 60 jaar geleden, u moet u eigen nostalgische gevoelens omternt die tijd niet overbrengen op de Vlaams Belang stemmers.

Citaat:
toen der tijd werden kinderen nog door hun klas genootjes gepest
Ik denk niet dat Alexandra Colen tijdens de oorlog al geboren was, maar kom u zegt dus dat het Alexandra Colen haar schuld is dat kinderen gepest werden door strenge KATHOLIEKE leeraars omdat hun ouders gescheiden waren?
zever, vroeger was het heus niet zo gemakkelijk om te scheiden, dan nu het geval is, nu is men niet meer bereid om naar elkaar te luisteren, bij het minste scheve woord dat er valt in een huwelijk lopen ze al naar een advocaat om te kunnen scheiden.
Ik wil hier niet zeggen dat als het samen leven echt niet lukt, men niet zou mogen scheiden.
Maar men zou er toch wat meer tijd in mogen investeren, ipv het zo snel op te geven.

Citaat:
de tijd dat de norse pater familias zijn echtgescheiden zoon/ dochter nooit meer wou zien omwille van... die tijd is voorbij geen blokker zal dat nog veranderen
staat dat dan in het partij programma? dat ouders hun kinderen moeten verstoten omdat ze gescheiden zijn, homo zijn,...
het gezin is de hoeksteen van onze maatschappij, dat u dat niet doorheeft is voor u een spijtige zaak, maar een gezin bestaat uit een moeder en een vader, het is jammer dat steeds meer huwelijken spaak lopen om verschillende redenen.
Het Belang zegt nergens dat homofiele mensen alien's zijn, maar geloven dat een kind een moeder en een vader nodig hebben, je hebt immers een zaadcel en een eicel nodig om een kind te maken.
van elk eentje, dat is de natuurlijke gang van zaken, als dit niet zo was dan zou een homo koppel ook kinderen kunnen verwekken in hun huwelijk met elkaar, of een lesbisch koppel met elkaar.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 21:55   #145
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
En nee het is niet omdat je tegen homo-adoptie bent dat je persé een homohater bent, maar wie Vb'er is, is in 90 % van de gevallen ook een homohater van de grootste soort!
Citaat:

Ze zullen er zich stilletjes aan moeten bij beginnen neerleggen dat homo's meer en meer geacepteerd worden en dat dit in meerdere en meerdere DEMOCRATISCHE landen meer en meer bespreekbaar begint te worden; let op mijn woorden maar binnen een tiental jaar is het homohuwelijk in, de Westerse wereld de doodnormaalste zaak van de wereld.
Citaat:
wie VB er is, is voor 90% homohater
spreek voor u zelf, ik ben belang stemmer, en homohaat ken ik niet, ik heb enkele zeer toffe collega's die homo/ lesbienne zijn. Maar in tegenstelling tot u zijn zij niet van mening dat alle tegenstanders van het homo adoptie recht homohaaters zijn. Als u echt homo haat wil kijk dan maar eens naar de islamieten hoe zij over homosexsualiteit denken.

Het lijkt wel of u hetro's haat omdat ze geen homo's zijn.
op wat zit u nu te jammeren?, U kan als homo trouwen
u kan als homo een kind adopteren,
U bent homo ja, het wordt tijd dat u begrijpt dat mensen het recht hebben om tegen iets te zijn, ook al bent u daar voor.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by phoebe on 21-07-2005 at 22:59
Reason:
--------------------------------

Citaat:
En nee het is niet omdat je tegen homo-adoptie bent dat je persé een homohater bent, maar wie Vb'er is, is in 90 % van de gevallen ook een homohater van de grootste soort!
Citaat:

Ze zullen er zich stilletjes aan moeten bij beginnen neerleggen dat homo's meer en meer geacepteerd worden en dat dit in meerdere en meerdere DEMOCRATISCHE landen meer en meer bespreekbaar begint te worden; let op mijn woorden maar binnen een tiental jaar is het homohuwelijk in, de Westerse wereld de doodnormaalste zaak van de wereld.
Citaat:
wie VB er is, is voor 90% homohater
spreek voor u zelf, ik ben belang stemmer, en homohaat ken ik niet, ik heb enkele zeer toffe collega's die homo/ lesbienne zijn. Maar in tegenstelling tot u zijn zij niet van mening dat alle tegenstanders van het homo adoptie recht homohaaters zijn. Als u echt homo haat wil kijk dan maar eens naar de islamieten hoe zij over homosexsualiteit denken.

U bent homo ja, het wordt tijd dat u begrijpt dat mensen het recht hebben om tegen iets te zijn, ook al bent u daar voor.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Citaat:

U bent homo ja, het wordt tijd dat u begrijpt dat mensen het recht hebben om tegen iets te zijn, ook al bent u daar voor.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door phoebe : 21 juli 2005 om 21:59.
phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:03   #146
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Een gezin waar moeder en vader aan de drank zijn en de vader zijn vrouw slaat en zijn dochters aanrandt, heeft meer te bieden?
en wie zegt dat dit niet kan voorvallen bij homo/ lesbische koppels? zijn deze relatie vormen daar dan van gevrijwaard?

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:16   #147
bartje
Minister-President

Standaard

Ik zeg niet wie tegen homo adoptie is homohater is hé; ik zeg dat een overgrote meerderheid van de VB mandatarissen homohaters zijn van de grootste bovenste soort, hun vele uitspraken door de jaren heen spreken gewoon boekdelen; dat Laeremans bij de goedkeuring van het homohuwelijk zei dat hij er alles zal aan doen om dit af te schaffen: tja ruikt toch wel héél sterk naar van "ik haat homo's".

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:16   #148
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
Of wilt u in de grond de holebi's beschermen tegen parkbashers?
Zeg het maar hoor.
Kunnen zij hun sexsuele driften niet thuis botvieren dan? ipv in het stadspark, op de parking langs de autostrade.....
Ik wil hier niet zeggen dat het oke is dat men iemand in elkaar slaat juist en alleen omdat de persoon homo is, of wat dan ook dat is niet juist en mag zeker niet gebeuren, en moet zeker heel zwaar bestrafd worden.
maar feit is een groepje binnen de holibi gemeenschap beoefend openbare zeden schenis. en dit is ronduit verachtelijk, ik heb er niks op tegen dat men hand in hand loopt, of dat men elkaar in de openbaarheid zoend, maar ik kan het niet verdragen dat openbare parken bij avondval openbare neuk parken worden.
Ik wil hier niet alle homo's over dezelfde kam scheren laat dat duidelijk zijn, er zijn serieuze mensen die deftig zijn en het fantsoen hebben om te neuken, in hun eigen plaatsje.Ik mag alleen hopen dat dit voor de meerderheid van de homo koppels teld.
maar de minderheid die het park gebruikt, daar draait mijn maag van.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:19   #149
bartje
Minister-President

Standaard

ook hetero's doen het wel es op zo'n plaatsen hé.
Nu soit daar ben ik van mening dat je het niet moet uitlokken, intimiteit gebeurt met z'n tweetjes; waar niemand zaken mee heeft.
Wat niet wil zeggen dat ik in het openbaar eenkusje zou geven aan mijn partner hé maar dat is dan weer iets anders hé, ik mag wel mijn liefde voor hem tonen.

bartje is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:23   #150
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Hoe luid het spreekwoord weer.....zelfkennis is het begin van de wijsheid?....
in dat geval ben je goed opweg Musketo, fijn dat je eindelijk door hebt wat andere van je denken.
Ceterum censeo Phoebam esse delendam.

Dank u zeer.

Mosquito
Musketo is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:40   #151
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet wie tegen homo adoptie is homohater is hé; ik zeg dat een overgrote meerderheid van de VB mandatarissen homohaters zijn van de grootste bovenste soort, hun vele uitspraken door de jaren heen spreken gewoon boekdelen; dat Laeremans bij de goedkeuring van het homohuwelijk zei dat hij er alles zal aan doen om dit af te schaffen: tja ruikt toch wel héél sterk naar van "ik haat homo's".
Dus u vindt omdat een persoon het niet eens met de goedkeuring van het homo huwelijk en dat ook zegt door middel van te protesteren dat dat naar homohaat ruikt?
u moet dan wel een heel sterk reukorgaan hebben, om dat er uit te besluiten.
Dus ik heb gelijk mensen die het niet eens zijn met u standpunten zijn per definitie homohaters.

phoebe is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:55   #152
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Aangezien zij, noch de maatschappij, noch eender wie last hebben van het homohuwelijk getuigt dat inderdaad van homohaat.

Ge dacht toch niet dat ik die sluiperige praatjes van een blokker geloof zeker. Serieus blijven he meisje.
Musketo is offline  
Oud 21 juli 2005, 23:04   #153
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wie zegt dat dit niet kan voorvallen bij homo/ lesbische koppels? zijn deze relatie vormen daar dan van gevrijwaard?
Ook holebi's kunnen vreselijke onmensen zijn. Dat klopt.
Maar mijn oprisping heeft te maken met het feit dat ik jaren geleden veel met mijn ouders gediscussieerd heb toen zij voortdurend pleegkinderen in huis wilden halen, terwijl zij daar in mijn ogen absoluut niet geschikt voor waren. Ik had trouwens ook een broer die onze pleegzusjes niet gerust kon laten. Gelukkig ben ik erin geslaagd de organisatie waar die pleegkinderen vandaan kwamen te doen inzien dat ze daar best mee ophielden.
Eigenlijk ben ik vooral voor een verscherping van de controle op pleeg- en adoptie-ouders. Want adoptiekinderen komen veel meer in ellendige gezinnen terecht dan de idealistische burger voor mogelijk acht.
Omdat ik niet meer van de jongsten ben, heb ik intussen ook van het leven geleerd dat homo-ouders die een kind opvoeden doorgaans liefdevoller met die taak omspringen dan de doorsnee hetero-adoptieouders.[edit]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 22-07-2005 at 00:10
Reason:

Citaat:
Maar mijn oprisping heeft te maken met het feit dat ik jaren geleden veel met mijn ouders gediscussieerd heb toen zij voortdurend pleegkinderen in huis wilden halen, terwijl zij daar in mijn ogen absoluut niet geschikt voor waren. Ik had trouwens ook een broer die onze pleegzusjes niet gerust kon laten. Gelukkig ben ik erin geslaagd de organisatie waar die pleegkinderen vandaan kwamen te doen inzien dat ze daar best mee ophielden.
Eigenlijk ben ik vooral voor een verscherping van de controle op pleeg- en adoptie-ouders. Want adoptiekinderen komen veel meer in ellendige gezinnen terecht dan de idealistische burger voor mogelijk acht.
Omdat ik niet meer van de jongsten ben, heb ik intussen ook van het leven geleerd dat homo-ouders die een kind opvoeden doorgaans liefdevoller met die taak omspringen dan de doorsnee hetero-adoptieouders.[/size]

Citaat:
Omdat ik niet meer van de jongsten ben, weet ik intussen ook dat homo-ouders die een kind opvoeden doorgaans liefdevoller met die taak omspringen dan de doorsnee hetero-adoptieouders.[/size]
[/edit]
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 juli 2005 om 23:10.
Salmon L.A. is offline  
Oud 22 juli 2005, 01:43   #154
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus u vindt omdat een persoon het niet eens met de goedkeuring van het homo huwelijk en dat ook zegt door middel van te protesteren dat dat naar homohaat ruikt?
Dus ik heb gelijk mensen die het niet eens zijn met u standpunten zijn per definitie homohaters.
Mensen die anderen niet kunnen appreciëren om wat ze zijn, in de ruimst mogelijk zin zijn kwezels, kortzichtigen, begijnen. Het zijn mensen die alleen hun eigen volkje kennen, navelstaarders, kortzichtigen, parochialen, provincialen, "small people"(in de zin van Randy Newman). Zijn zijn kortzichtige, onverdraagzame, triestige, onrijpe, onvolwassene, onbeschaafde, en onbeleefde ettertjes. Daarenboven voelen ze zich superieur omdat ze in feite minderwaardigheidsgevolens hebben, fobisch zijn, autoritair, gezagsgetrouw, paranoîa, gecomplexeerd.
Voor de rest zijn het ook mensen, het is alleen zo moeilijk om er mee samen te leven, zo vervelend, zo uitputtend, zo saai, zo hopeloos.
Moest men doen met hen wat ze anderen toewensen dan zouden we onszelf niet zijn. Gelukkig maar lijken we alleen van ver op deze sukkeltjes.
ericferemans is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:50   #155
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je illustreert alleszins perfekt wat ik bedoel.
Je bewijst het gelijk van het onderwerp van deze draad.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 juli 2005, 07:58   #156
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Mensen die anderen niet kunnen appreciëren om wat ze zijn, in de ruimst mogelijk zin zijn kwezels, kortzichtigen, begijnen. Het zijn mensen die alleen hun eigen volkje kennen, navelstaarders, kortzichtigen, parochialen, provincialen, "small people"(in de zin van Randy Newman). Zijn zijn kortzichtige, onverdraagzame, triestige, onrijpe, onvolwassene, onbeschaafde, en onbeleefde ettertjes. Daarenboven voelen ze zich superieur omdat ze in feite minderwaardigheidsgevolens hebben, fobisch zijn, autoritair, gezagsgetrouw, paranoîa, gecomplexeerd.
Voor de rest is Feremans een tolerant, pluralistisch en constructief mens. Een echt zonnetje voor zijn omgeving...

Egidius[edit]
[size=1]After edit by Egidius on 22-07-2005 at 08:58
Reason:

Citaat:
Voor de rest is Feremans een tolerant, pluralistisch en constructief mens. Een echt zonnetje voor zijn omgeving...

Egidius[/size]

Citaat:
Voor de rest is Feremans een tolerant, pluralistisch en constructief mens...

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 22 juli 2005 om 07:58.
Egidius is offline  
Oud 22 juli 2005, 12:12   #157
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zal es al die uitspraken terug van onder het stof moeten halen blijkbaar: homohaat van de bovenste grootste soort! Nu soit, voor of tegen het "homohuwelijk", het is er ondertussen wel hé!!!!!!!

bartje is offline  
Oud 22 juli 2005, 12:14   #158
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zal es al die uitspraken terug van onder het stof moeten halen blijkbaar: homohaat van de bovenste grootste soort! Nu soit, voor of tegen het "homohuwelijk", het is er ondertussen wel hé!!!!!!!
en het kan even rap gaan als het gekomen is !!!
cashflow is offline  
Oud 22 juli 2005, 12:20   #159
bartje
Minister-President

Standaard

Bart Laeremans bij de goedkeuring van het huwelijk van personen van het gelijke geslacht en dit op 20 januari 2003:

" Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen"; ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokopels van de regeling gebruik zullen gemaakt hebben. Dat is niet onze verantwoordelijkheid maar u bent verantwoordelijk voor de ontsporing die u vandaag hebt aangericht."

Tot daar dat stukje proza van Laeremans, als dat niet ruikt naar homohaat... tja dan weet ik het ook niet meer. Het is niet hun probleem dat er al zoveel koppels zouden gehuwd zijn. Ondertussen zijn er dat al meer dan honderden zu; schrijf maar meer dan duizend; het exacte aantal zou ik es moeten opzoeken.

En we gaan nog wat door met taal van VB'ers:

Het gaat enkel om een kleine luidruchtige meerderheid die het homohuwelijk wil...

Ze gaan de stem van de meerderheid van het volk blijven vertolken... MEerderheid van het volk???, Van hun eerste leugen zijn ze dus ook niet gebarsten.

Seffes zet ik hier nog meer van de HOMOHATENDE taal van de HOMOHATENDE partij VB.

bartje is offline  
Oud 22 juli 2005, 12:21   #160
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
en het kan even rap gaan als het gekomen is !!!
Tja dat denken jullie, ben er ferm gerust in, in meer en meer landen komt het er en daar zullen jullie je moeten bij neerleggen; willen jullie dat laten gaan dan zijn er nog altijd het arbitragehof en desnoods het europees hof van de rechten van de mens!!!!!!

bartje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be