![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#143 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat is toen der tijd? in den oorlog?. Ik denk niet dat Alexandra Colen tijdens de oorlog al geboren was, maar kom u zegt dus dat het Alexandra Colen haar schuld is dat kinderen gepest werden door strenge KATHOLIEKE leeraars omdat hun ouders gescheiden waren? zever, vroeger was het heus niet zo gemakkelijk om te scheiden, dan nu het geval is, nu is men niet meer bereid om naar elkaar te luisteren, bij het minste scheve woord dat er valt in een huwelijk lopen ze al naar een advocaat om te kunnen scheiden. Ik wil hier niet zeggen dat als het samen leven echt niet lukt, men niet zou mogen scheiden. Maar men zou er toch wat meer tijd in mogen investeren, ipv het zo snel op te geven. Citaat:
man wat zit jij nu allemaal te raaskallen het gezin is de hoeksteen van onze maatschappij, dat u dat niet doorheeft is voor u een spijtige zaak, maar een gezin bestaat uit een moeder en een vader, het is jammer dat steeds meer huwelijken spaak lopen om verschillende redenen. Het Belang zegt nergens dat homofiele mensen alien's zijn, maar geloven dat een kind een moeder en een vader nodig hebben, je hebt immers een zaadcel en een eicel nodig om een kind te maken. geen 2 zaadcellen/ of 2 eicellen van elk eentje, dat is de natuurlijke gang van zaken, als dit niet zo was dan zou een homo koppel ook kinderen kunnen verwekken in hun huwelijk met elkaar, of een lesbisch koppel met elkaar.
![]() |
#144 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat is toen der tijd? in den oorlog?. Ik denk niet dat Alexandra Colen tijdens de oorlog al geboren was, maar kom u zegt dus dat het Alexandra Colen haar schuld is dat kinderen gepest werden door strenge KATHOLIEKE leeraars omdat hun ouders gescheiden waren? zever, vroeger was het heus niet zo gemakkelijk om te scheiden, dan nu het geval is, nu is men niet meer bereid om naar elkaar te luisteren, bij het minste scheve woord dat er valt in een huwelijk lopen ze al naar een advocaat om te kunnen scheiden. Ik wil hier niet zeggen dat als het samen leven echt niet lukt, men niet zou mogen scheiden. Maar men zou er toch wat meer tijd in mogen investeren, ipv het zo snel op te geven. Citaat:
man wat zit jij nu allemaal te raaskallen het gezin is de hoeksteen van onze maatschappij, dat u dat niet doorheeft is voor u een spijtige zaak, maar een gezin bestaat uit een moeder en een vader, het is jammer dat steeds meer huwelijken spaak lopen om verschillende redenen. Het Belang zegt nergens dat homofiele mensen alien's zijn, maar geloven dat een kind een moeder en een vader nodig hebben, je hebt immers een zaadcel en een eicel nodig om een kind te maken. geen 2 zaadcellen/ of 2 eicellen van elk eentje, dat is de natuurlijke gang van zaken, als dit niet zo was dan zou een homo koppel ook kinderen kunnen verwekken in hun huwelijk met elkaar, of een lesbisch koppel met elkaar.
![]() |
#145 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het lijkt wel of u hetro's haat omdat ze geen homo's zijn. op wat zit u nu te jammeren?, U kan als homo trouwen u kan als homo een kind adopteren, U bent homo ja, het wordt tijd dat u begrijpt dat mensen het recht hebben om tegen iets te zijn, ook al bent u daar voor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 21 juli 2005 om 21:59. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg niet wie tegen homo adoptie is homohater is hé; ik zeg dat een overgrote meerderheid van de VB mandatarissen homohaters zijn van de grootste bovenste soort, hun vele uitspraken door de jaren heen spreken gewoon boekdelen; dat Laeremans bij de goedkeuring van het homohuwelijk zei dat hij er alles zal aan doen om dit af te schaffen: tja ruikt toch wel héél sterk naar van "ik haat homo's".
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil hier niet zeggen dat het oke is dat men iemand in elkaar slaat juist en alleen omdat de persoon homo is, of wat dan ook dat is niet juist en mag zeker niet gebeuren, en moet zeker heel zwaar bestrafd worden. maar feit is een groepje binnen de holibi gemeenschap beoefend openbare zeden schenis. en dit is ronduit verachtelijk, ik heb er niks op tegen dat men hand in hand loopt, of dat men elkaar in de openbaarheid zoend, maar ik kan het niet verdragen dat openbare parken bij avondval openbare neuk parken worden. Ik wil hier niet alle homo's over dezelfde kam scheren laat dat duidelijk zijn, er zijn serieuze mensen die deftig zijn en het fantsoen hebben om te neuken, in hun eigen plaatsje.Ik mag alleen hopen dat dit voor de meerderheid van de homo koppels teld. maar de minderheid die het park gebruikt, daar draait mijn maag van.
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() ook hetero's doen het wel es op zo'n plaatsen hé.
Nu soit daar ben ik van mening dat je het niet moet uitlokken, intimiteit gebeurt met z'n tweetjes; waar niemand zaken mee heeft. Wat niet wil zeggen dat ik in het openbaar eenkusje zou geven aan mijn partner hé maar dat is dan weer iets anders hé, ik mag wel mijn liefde voor hem tonen.
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u zeer. Mosquito |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
u moet dan wel een heel sterk reukorgaan hebben, om dat er uit te besluiten. Dus ik heb gelijk mensen die het niet eens zijn met u standpunten zijn per definitie homohaters.
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Aangezien zij, noch de maatschappij, noch eender wie last hebben van het homohuwelijk getuigt dat inderdaad van homohaat.
Ge dacht toch niet dat ik die sluiperige praatjes van een blokker geloof zeker. Serieus blijven he meisje. |
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar mijn oprisping heeft te maken met het feit dat ik jaren geleden veel met mijn ouders gediscussieerd heb toen zij voortdurend pleegkinderen in huis wilden halen, terwijl zij daar in mijn ogen absoluut niet geschikt voor waren. Ik had trouwens ook een broer die onze pleegzusjes niet gerust kon laten. Gelukkig ben ik erin geslaagd de organisatie waar die pleegkinderen vandaan kwamen te doen inzien dat ze daar best mee ophielden. Eigenlijk ben ik vooral voor een verscherping van de controle op pleeg- en adoptie-ouders. Want adoptiekinderen komen veel meer in ellendige gezinnen terecht dan de idealistische burger voor mogelijk acht. Omdat ik niet meer van de jongsten ben, heb ik intussen ook van het leven geleerd dat homo-ouders die een kind opvoeden doorgaans liefdevoller met die taak omspringen dan de doorsnee hetero-adoptieouders.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 21 juli 2005 om 23:10. |
|||||
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zijn het ook mensen, het is alleen zo moeilijk om er mee samen te leven, zo vervelend, zo uitputtend, zo saai, zo hopeloos. Moest men doen met hen wat ze anderen toewensen dan zouden we onszelf niet zijn. Gelukkig maar lijken we alleen van ver op deze sukkeltjes. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bewijst het gelijk van het onderwerp van deze draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 22 juli 2005 om 07:58. |
|||||
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Bart Laeremans bij de goedkeuring van het huwelijk van personen van het gelijke geslacht en dit op 20 januari 2003:
" Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen"; ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokopels van de regeling gebruik zullen gemaakt hebben. Dat is niet onze verantwoordelijkheid maar u bent verantwoordelijk voor de ontsporing die u vandaag hebt aangericht." Tot daar dat stukje proza van Laeremans, als dat niet ruikt naar homohaat... tja dan weet ik het ook niet meer. Het is niet hun probleem dat er al zoveel koppels zouden gehuwd zijn. Ondertussen zijn er dat al meer dan honderden zu; schrijf maar meer dan duizend; het exacte aantal zou ik es moeten opzoeken. En we gaan nog wat door met taal van VB'ers: Het gaat enkel om een kleine luidruchtige meerderheid die het homohuwelijk wil... Ze gaan de stem van de meerderheid van het volk blijven vertolken... MEerderheid van het volk???, Van hun eerste leugen zijn ze dus ook niet gebarsten. Seffes zet ik hier nog meer van de HOMOHATENDE taal van de HOMOHATENDE partij VB.
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: