![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen denken daar immers anders over dan de Vlamingen... En ZIJ BESLISSEN daar feitelijk over, ook al stemmen op hun partijen alleen Walen.
![]() |
![]() |
#143 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vorst haalt een opiniepeiling aan om zijn stelling te staven. Een beetje raar toch. En eigenlijk gebruikt hij slechts de helft van de enquete. Er was immers ook een tweede vraag. Waaruit blijkt dat een meerderheid van de Vlamingen voor een ONAFHANKELIJK Vlaanderen is....Toevallig vergeten? Een selectief geheugen?. Volgens mij niets van dit alles, maar gewoon doelbewust verzwegen om alzo de waarheid niet aan de mensen te moeten vertellen. zeg maar de goednieuws show.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juli 2005 om 12:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf weet ik het niet juist, ik citeer maar wat GvA zegt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juli 2005 om 13:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door johan : 24 juli 2005 om 11:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de unitaristen (is dat correct nederlands ?)
Wat zijn volgens jullie dan de voordelen voor Vlaanderen om België als een unie te houden ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Behalve wat vrachtwagens voor m'n deur davert het hier niet.
Woon ik nog wel in België 8) Het davert pas als er genoeg mensen die woorden in hun mond nemen. " Vive Lahaut ! Vive la republique !!! " is ondertussen al weer lang vergeten, behalve Lahaut zelf het enige feit waar enige ophef over is geweest wat "daveren" betreft ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Lokaal Raadslid
|
![]() de walen zouden gek moeten zijn om de kip met de gouden eieren(vlaanderen) buiten te gooien of te slachten.
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het simpelweg allemaal wat overroepen, das al. T'is slechts een mening ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat veel meer mensen hebben deelgenomen aan 11-juli activiteiten dan aan die hele rotzooi van 175-25 en Belgische feestdag. In bijna iedere gemeente gaan activiteiten door. Weliswaar kleinschaliger maar als je alle activiteiten en deelnemers zou samentellen over Vlaanderen, denk ik dat die 750.000 aanwezigen in Brussel fel overstegen zou worden. Alleen al de Guldensporenviering in Kortrijk had over de 2 dagen bijna 10.000 bezoekers. Zo waren er over Vlaanderen wel honderden activiteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Alsof dat allemaal activisten of zelfs nog maar fervente voorstanders zijn.
Het mag zijn wie het wil, als er een mooi vuurwerk is in m'n dorp ga ik ook kijken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat zo. Ik ken Vlaamsnationalisten die "met de klein mannen" naar het vuurwerk zijn gaan zien. Ze (we) hebben er genoeg voor betaald ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() 'belgiekske' maakt héél moelijke tijden door.
Degenen die niet willen beseffen, dat dit artificiële landje gewoonweg niet kan blijven bestaan, zijn volgens mij mensen die op dit ogenblik nog hun buikje rond vreten aan de unitaire vleespotten. Elke Vlaming, die ook maar de minste vorm van zelfbehoud voor hemzelf en zijn familie voor ogen heeft, zal straks op de barricade gaan staan, om die onstaat België uit zijn lijden te verlossen. 175 jaar uitbuiting en beschimping zijn wel genoeg geweest. En 1 ding weet ik zeker : als veertiger durf ik hier hardop zeggen: Dit kl*land heeft er nog nooit zo slecht voor gestaan als op dit ogenblik. Weldra zal ook de laatste artificiële staat in Europa verdwijnen.
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog nooit zo slecht gegaan ? ![]()
|
![]() |
![]() |