![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch wel straf voor iemand die ze nog nooit gelezen heeft . vlaag van helderziendheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontkent u dat de protocollen een joods complot beschrijven???[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 11:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er aan een universiteit in deze hemisfeer ( ik weet wel, landen als maleisie zijn hierin veel liberaler, daar mag er zelfs over gepraat worden ) ooit 1 hoogleraar die onder het mom van vrijdenken die teksten eens grondig onderzocht heeft ? Of is het allemaal van horen vertellen een mee te stappen in de consensus die er heerst ( zoals meestal het geval is ) ? rara ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tuurlijk ontken ik dat de protocollen een joods complot beschrijven, heb ik hier al onnoemelijk veel keren gedaan, maar ja ... paardenbril en zo .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En een bron is niet één of andere conclusie die een bepaald persoon trekt. Een bron in dit geval is een feit, een gegeven, niet de opinie van één of andere persoon die op de proppen komt met een samenzweringstheorie. En het belangrijkste is trouwens dat die bronnen getoetst worden aan de historische kritiek. Als je dat niet doet is de conclusie waardeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik daag u uit om te tonen waar ik mijn eigen woorden ontken![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 11:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Grotendeels al je kennis die je weet, heb je van anderen ... Wie gaat toetsen wat waar en wat niet waar is ? Dezelfde heerschappen die zeggen dat de pyramides gebouwd zijn door een nomandenvolkje omdat het zich verveelde ? Op mijn achtiende heb ik Egypte bezocht, de man die ons rondleidde was geschiedkundige ( egyptisch/belgisch) en die zei ons zelf dat de beroemde zuilengalerij van de tempel van ( ken de naam niet meer, karnak kan da ? ) onmogelijk door mensenhanden kon gemaakt zijn, idem die pyramides. Het rammelt inconsistenties ... maar profs zijn meestal loonslaafjes die naar geld moeten vissen om projecten, geld dat komt uit fondsen die dan weer beheerd worden door ... enz ... het zit allemaal mooi in elkaar hoor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 1 augustus 2005 om 12:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan nog altijd mijn eigen woorden lezen ... protocollen zijn geen joods complot, altijd ontkent. maar ze zijn wel een complot ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik daag u uit om te tonen waar ik mijn eigen woorden ontken![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 12:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u zei regelrecht wat u nu ontkent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De sprong van apenvoet naar mensenvoet is helemaal niet enooooooooooooorm. Uw idiote fantasie,die is enoooooooooooooooooooooooooooorm. /\lcazar is hierbij definitief geclasseerd als een totale onbenul. Ik volg musketo even compleet hier ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 1 augustus 2005 om 12:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proffen met ZAP-statuut zijn doorgaans vastbenoemden die dus door de staat betaald worden en voor hun loon dus NIET afhankelijk zijn van externen of schimmige bedrijven. Voor sommige projecten moeten inderdaad een aanvraag ingediend worden en worden fondsen toegekend door bvb. de Europese gemeenschap e.d. maar dat maakt van proffen geen loonslaven. Eens te meer bewijs je hier dat je er echt niets van weet. Nougabollen, alcazar, nougabollen. Grote, dikke nougabollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 12:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 1 augustus 2005 om 12:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in de VS ( een land waar het academisch niveau ende onderzoek met kop en schouders boven europa uitsteekt ) drijft research veel sterker op privé-fondsen. in een keuterstad als leuven is de gezapigheid van de vastbenoemd uiteraard troef ... |
|
![]() |
![]() |