Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: zou u voor de andere stemmen, indien de uwe niet meer zou bestaan?
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik VOOR de n-va stemmen 18 33,33%
VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen 12 22,22%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik VOOR 't Belang stemmen 9 16,67%
N-VA'er: bestond de n-va niet, dan zou ik ZEKER NIETvoor 't Belang stemmen 15 27,78%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 6 augustus 2005, 20:42   #141
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Zegt de naam Bart Staes u iets?
Ja, en met alle respekt voor Staes, zoveel Vlaamse radikaliteit heeft hij, jammer genoeg, niet kunnen brengen bij GROEN!
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 6 augustus 2005, 20:57   #142
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Zegt de naam Bart Staes u iets?
Zegt minister van Staat Jos Geysels je iets?
luc broes is offline  
Oud 6 augustus 2005, 21:12   #143
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Oud 6 augustus 2005, 21:13   #144
Flandriar
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Een goede man.

(ik heb enkel gezegd dat Groen! Vlaamser is geworden, niet dat Groen! Vlaamsnationalistisch is of wat dan ook)
Flandriar is offline  
Oud 6 augustus 2005, 21:21   #145
gorik
Burger

gorik's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar gorik
Standaard

Citaat:
Een goede man.

(ik heb enkel gezegd dat Groen! Vlaamser is geworden, niet dat Groen! Vlaamsnationalistisch is of wat dan ook)
Kan u ook een voorbeeld geven en nee niet bartje Staes
gorik is offline  
Oud 6 augustus 2005, 21:25   #146
luc broes

Standaard

Citaat:
Een goede man.
Inderdaad, de Jos is Belgisch nationalist.
luc broes is offline  
Oud 6 augustus 2005, 21:35   #147
gorik
Burger

gorik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een goede man.

Ochot een goede man, de man die het Cordon op zijn naam wil schrijven ten onrechte want het behoort aan zijn vader.
gorik is offline  
Oud 6 augustus 2005, 22:34   #148
giserke
Banneling

Standaard

Groen is idd Vlaamser geworden.
Elke stap dat in andere partijen wordt gezet is een stap dichter bij de splitsing van België.

Ik wil nog eens Bob zijn uitspraak herhalen "zelfs N-VA VB en CD&V zullen België niet kunnen splitsen". Je zal alle Vlaamse partijen en strekkingen nodig hebben. Het is dan ook zeer belangrijk om plurealistische separatistische activiteiten te ondernemen.

Ik merk op dat de oudere generatie, (die Verstijlen nog gekend heeft) zicht vlaamser beginnen te uiten. Ik merk dit ook hier plaatselijk in de gemeentepolitiek.
giserke is offline  
Oud 7 augustus 2005, 06:40   #149
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

verkeerde post[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by stab on 07-08-2005 at 07:45
Reason:
--------------------------------

verkeerde post[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[font=Arial, helvetica][size=4]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door website n-va(bart de wever)
[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=4]N-VA steunt Franse premier: Turkije kan geen EU-lid worden[/size][/font] [font=Arial, helvetica][size=3](03/08/05)[/size][/font]

[font=Arial, helvetica][size=2]Vrijdag ondertekende Turkije een protocolakkoord met de Europese Unie omtrent de uitbreiding van de douane-unie met de tien nieuwe EU-lidstaten. Deze daad volstaat blijkbaar om op 3 oktober officieel onderhandelingen te starten over de toetreding van Turkije tot de EU. [font=Arial]Nochtans verklaarde de Turkse regering al snel dat de ondertekening van het protocol geen officiële erkenning van Cyprus inhield.[/font] De Grieks-Cypriotische regering controleert enkel het zuiden van het eiland. Het noorden bestaat uit de Turkse Republiek van Noord-Cyprus, die enkel door Turkije wordt erkend.

De Franse premier de Villepin (UMP) liet gisteren weten dat het moeilijk is onderhandelingen te starten met Turkije, wanneer dit land niet alle bestaande EU-lidstaten erkent. Daarbij ging hij zelfs zo ver de start van de onderhandelingen op 3 oktober in twijfel te trekken. De N-VA sluit zich daarbij aan. [font=Arial]Het is uitgesloten dat met Turkije gesprekken worden aangeknoopt over toetreding tot de EU, terwijl de huidige Unie niet eens geheel door dat land wordt erkend. De N-VA vraagt dan ook een krachtig signaal van de federale regering Verhofstadt en minister van Buitenlandse Zaken De Gucht (VLD) in het bijzonder om de Franse premier de Villepin bij te treden.[/font]

[font=Arial]De N-VA heeft zich bij monde van Europarlementslid Frieda Brepoels steeds verzet tegen de Turkse toetreding.[/font] De Unie zou een louter economisch samenwerkingsverband worden, verlamd door interne tegenstellingen en niet meer in staat om de supranationale bevoegdheden op een gecoördineerde manier uit te oefenen.

[/size][/font][font=Arial, helvetica][size=2]
Auteur:
N-VA
Bart De Wever, algemeen voorzitter
Een standpunt van de n-va dat duidelijk niet ver af ligt van dat vh Belang. Wat denken de n-va linkiewinkies hierover?
[/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door stab : 7 augustus 2005 om 06:45.
stab is offline  
Oud 7 augustus 2005, 07:42   #150
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Probleem wordt voor jullie dat FDW dringend aan de macht wil deelnemen. Vooral die burgemeestersjerp in Antwerpen is voor hem een obsessie geworden, dat weet iedereen in het VB.
jij noemt dat obsessie, ik noem dat ambitie.

Voor de Antwerpenaren is er maar één alternatief en dat is het Vlaams Belang. Ik leg uit waarom: de huidige partijen vormen sowieso een coalitie omdat ze anders geen meerderheid hebben, dat komt omdat het Vlaams Belang met zijn vele stemmen zo meer druk en gewicht legt.
Probleem is dat je zo geen ander beleid krijgt en het dus bij de volgende verkiezingen zal zijn van: ofwel het VB ofwel 'de anderen'.
Iedere stem die niet naar het Vlaams Belang gaat is een stem dat naar het in stand houden van het cordon sanitaire zal gaan.
Internaut is offline  
Oud 7 augustus 2005, 13:05   #151
gorik
Burger

gorik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Groen is idd Vlaamser geworden.
Elke stap dat in andere partijen wordt gezet is een stap dichter bij de splitsing van België.

Ik wil nog eens Bob zijn uitspraak herhalen "zelfs N-VA VB en CD&V zullen België niet kunnen splitsen". Je zal alle Vlaamse partijen en strekkingen nodig hebben. Het is dan ook zeer belangrijk om plurealistische separatistische activiteiten te ondernemen.

Ik merk op dat de oudere generatie, (die Verstijlen nog gekend heeft) zicht vlaamser beginnen te uiten. Ik merk dit ook hier plaatselijk in de gemeentepolitiek.
Ja kijk, ik stel mijn vraag nog eens: "bijvoorbeeld"????
gorik is offline  
Oud 7 augustus 2005, 13:46   #152
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gorik
Ja kijk, ik stel mijn vraag nog eens: "bijvoorbeeld"????
Het officieel GROEN! standpunt is natuurlijk nog altijd NON, maar als ik mijn persoonlijke politieke contacten bekijk, zie ik wel dat bij veel mensen de ogen opengegaan zijn na de BHV crisis. Als we vroeger hier op gemeentelijk niveau in de wandelgangen begonnen praten over communautaire zaken, was het gesprek rap afgelopen. Nu begint dit anders te worden. Zowel mensen binnen groen, ACW en SPA beginnen zich werkelijk meer vragen te stellen bij het Belgisch systeem. Niet dat ze België willen splitsen, of dat ze separatisten willen gelijk geven, maar toch beginnen ze te denken dat het niet verder kan zoals het nu loopt!

Het zal nog jaren duren om hen over te halen, maar uiteindelijk zal het lukken.
Dit zal maar lukken als de Vlaamse beweging zich nog plurealistischer opstelt, en dialoog toelaat met wat ze 'linkse beweging' noemt.

Vb, de guldensporenviering in kortrijk, heeft ervoor gezorgd dat 50 kinderen voor het eerst de Vlaamse leeuw hebben gezongen in hun leven. Hier deden verschillende scholen aan mee. Ook de plaatselijke Steinerschool, die gebrandmerkt is als overwegend GROEN!. Deze school neemt het feest van de Vlaamse gemeenschap niet meer als ‘kortebroek-vendelzwaaifeest’ dankzij de vernieuwende maar toch bewustmakende activiteiten die communautaire zaken op een intellectueel eerlijke manier overbrengen.

Alleen op deze manier zal het lukken! En niet met extreme volksverlakkerij als de Ijzerwake.
En plz, laat die links/rechts onzin achterwege!
giserke is offline  
Oud 7 augustus 2005, 14:07   #153
gorik
Burger

gorik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het officieel GROEN! standpunt is natuurlijk nog altijd NON, maar als ik mijn persoonlijke politieke contacten bekijk, zie ik wel dat bij veel mensen de ogen opengegaan zijn na de BHV crisis. Als we vroeger hier op gemeentelijk niveau in de wandelgangen begonnen praten over communautaire zaken, was het gesprek rap afgelopen. Nu begint dit anders te worden. Zowel mensen binnen groen, ACW en SPA beginnen zich werkelijk meer vragen te stellen bij het Belgisch systeem. Niet dat ze België willen splitsen, of dat ze separatisten willen gelijk geven, maar toch beginnen ze te denken dat het niet verder kan zoals het nu loopt!

Het zal nog jaren duren om hen over te halen, maar uiteindelijk zal het lukken.
Dit zal maar lukken als de Vlaamse beweging zich nog plurealistischer opstelt, en dialoog toelaat met wat ze 'linkse beweging' noemt.

Vb, de guldensporenviering in kortrijk, heeft ervoor gezorgd dat 50 kinderen voor het eerst de Vlaamse leeuw hebben gezongen in hun leven. Hier deden verschillende scholen aan mee. Ook de plaatselijke Steinerschool, die gebrandmerkt is als overwegend GROEN!. Deze school neemt het feest van de Vlaamse gemeenschap niet meer als ‘kortebroek-vendelzwaaifeest’ dankzij de vernieuwende maar toch bewustmakende activiteiten die communautaire zaken op een intellectueel eerlijke manier overbrengen.

Alleen op deze manier zal het lukken! En niet met extreme volksverlakkerij als de Ijzerwake.
Het programma is natuurlijk nog wel het belangrijkste!
En als ik je moet geloven dan staan er dus wel enkele veranderingen te verwachten bij Groen! (zij gaan tenslotte ook naar de ijzerbedevaart? of is dat ook maar individueel)
Of niet?
Je hebt je nu gebaseerd op persoonlijke contacten, dat deze personen "Vlaamser" zijn geworden wil ik aannemen, maar een bewijs dat Groen! Vlaamser is geworden heb je niet gegeven, want dat is het ook niet. (nog niet zal ik zeggen).
Dat je de Vlaamse beweging beschuldigt van één grote rechtse groep die allen naar de ijzerwake gaat vind ik een onterechte stelling.
En ik heb het ook helemaal niet voor dat rechts-links gezever.
En hoe moet de Vlaamse beweging een dialoog aangaan???
het is niet zo vanzelfsprekend een grens rond de Vlaamse beweging te trekken hoor.
er is ondertussen ook een Sociaal flamingantische landdag, wel deze steun ik daarin.
gorik is offline  
Oud 7 augustus 2005, 14:09   #154
Ambiorix

Standaard

Citaat:
inderdaad, de Ijzerwake zal 'het' niet maken. Maar laat zij die de oorspronkelijke betekenis willen behouden dan doen! Waarom moest daar weer zo nodig 'extreme volksverlakkerij' bij? Ik respecteer die guldensporenviering, alsook de ijzerbedevaart en alle andere Vlaamse initiatieven. Maar als je wil dat er vrede komt binnen de Vlaamse Beweging, begin dan bij jezelf. Je zegt zelf dat links en rechts onzin achterwege moet gelaten worden. Wel, laat dan uw verwijt 'extreem' en meer van dat ook achterwege. De Wake is authentiek, niet extreem. Kom dan gewoon niet als je het niet uw type Vlaams feest of herdenking is.
Ambiorix is offline  
Oud 7 augustus 2005, 14:59   #155
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gorik
Het programma is natuurlijk nog wel het belangrijkste!
En als ik je moet geloven dan staan er dus wel enkele veranderingen te verwachten bij Groen! (zij gaan tenslotte ook naar de ijzerbedevaart? of is dat ook maar individueel)
Of niet?
Je hebt je nu gebaseerd op persoonlijke contacten, dat deze personen "Vlaamser" zijn geworden wil ik aannemen, maar een bewijs dat Groen! Vlaamser is geworden heb je niet gegeven, want dat is het ook niet. (nog niet zal ik zeggen).
Dat je de Vlaamse beweging beschuldigt van één grote rechtse groep die allen naar de ijzerwake gaat vind ik een onterechte stelling.
En ik heb het ook helemaal niet voor dat rechts-links gezever.
En hoe moet de Vlaamse beweging een dialoog aangaan???
het is niet zo vanzelfsprekend een grens rond de Vlaamse beweging te trekken hoor.
er is ondertussen ook een Sociaal flamingantische landdag, wel deze steun ik daarin.
nergens beweer ik dat GROEN! als partij Vlaamser geworden is. Dit is natuurlijk niet zo Groen! zal waarschijnlijk ook geen afvaarding gestuurd hebben naar de ijzerbedevaart. Maar ik weet dat individuen binnen groen daar wel aanwezig waren.

Het is natuurlijk niet mogelijk om een grens te trekken rond de Vlaamse beweging. maar organisaties als de VVB en TAK moeten beseffen, dat ze in eigen rangen te veel van 1 soort groep hebben (N-VA en VB)! Dit is niet gezond, en daarom zal de Vlaamse beweging ook niet slagen in haar opdracht, België splitsen.

Wat wij proberen op lokaal vlak is een brug te slaan, en op een artistieke manier proberen mensen bewust maken. Dit doen de VVB veel te weinig!

Ik kan u nog een voorbeeld geven, in 2002 hebben wij een theaterwandeling georganiseerd. Dit was op en top professioneel. Heer werkten linkse waarschijnlijk ook Belgicistische groepen aan mee. Dankzij de aanpak van mensen als een Lieven Steenhoudt zijn ze er in geslaagd met die jongerenartiesten een project op poten te zetten, waardoor zij beginnen nadenken zijn. Nu merk ik dat ze uit eigen beweging hun medewerking komen verlenen. 1 daar van is zelfs lid geworden van de VVB.

Spijtig genoeg, komen elk jaar weer mensen met een truitje met 'België barst' de activiteiten verstoren! Zoals een Jan Deweerd, die zelf nooit geen klop uitsteekt, maar het toch nodig vind organisaties aan te vallen die oprecht bezig zijn met de Vlaamse zaak. Met de enige reden, dat de organisatie geen VB en ‘rechtse’ signatuur heeft.
giserke is offline  
Oud 7 augustus 2005, 15:08   #156
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

[edit]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 07-08-2005 at 16:12
Reason: dubbel

[/size]

[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 07-08-2005 at 16:11
Reason:

dubbel[/size]

Citaat:
nergens beweer ik dat GROEN! als partij Vlaamser geworden is. Dit is natuurlijk niet zo Groen! zal waarschijnlijk ook geen afvaarding gestuurd hebben naar de ijzerbedevaart. Maar ik weet dat individuen binnen groen daar wel aanwezig waren.

Het is natuurlijk niet mogelijk om een grens te trekken rond de Vlaamse beweging. maar organisaties als de VVB en TAK moeten beseffen, dat ze in eigen rangen te veel van 1 soort groep hebben (N-VA en VB)! Dit is niet gezond, en daarom zal de Vlaamse beweging ook niet slagen in haar opdracht, België splitsen.

Wat wij proberen op lokaal vlak is een brug te slaan, en op een artistieke manier proberen mensen bewust maken. Dit doen de VVB veel te weinig!

Ik kan u nog een voorbeeld geven, in 2002 hebben wij een theaterwandeling georganiseerd. Dit was op en top professioneel. Heer werkten linkse waarschijnlijk ook Belgicistische groepen aan mee. Dankzij de aanpak van mensen als een Lieven Steenhoudt zijn ze er in geslaagd met die jongerenartiesten een project op poten te zetten, waardoor zij beginnen nadenken zijn. Nu merk ik dat ze uit eigen beweging hun medewerking komen verlenen. 1 daar van is zelfs lid geworden van de VVB.

Spijtig genoeg, komen elk jaar weer mensen met een truitje met 'België barst' de activiteiten verstoren! Zoals een Jan Deweerd, die zelf nooit geen klop uitsteekt, maar het toch nodig vind organisaties aan te vallen die oprecht bezig zijn met de Vlaamse zaak. Met de enige reden, dat de organisatie geen VB en ‘rechtse’ signatuur heeft.
Allee allee allee, komaan, aub seg.

Het is toch maar de normaalste zaak van de wereld dat er bij TAK en VVB voornamelijk VB- en N-VA-mensen zitten. Dit zijn de 2 enige politieke vertegenwoordigers van "Vlaanderen onafhankelijk" waar de VVB en TAk voor staan. Hypocriet zou het dus bijna zijn als er veel niet-VB-N-VA'ers waren. Je mag jezelf niet verloochenen.

En helemaal terecht dat er mensen komen naar aktiviteiten met "België Barst" op. Dit is dan ook het doel. Wat kan je daar nu op tegen hebben?

Weet je wat ik denk? Dat je vindt dat de Vlaamse Beweging moet groeien, maar ze is al immens, alleen veracht jij het VB-deel en nochtans hebben zij een zeer groot aandeel in dé VB.

Het ligt aan jezelf. En zolang je niet inziet dat N-VA en VB moeten samenwerken, tja, dan zijn we nog ver af van óns doel "Vlaanderen onafhankelijk".[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 7 augustus 2005 om 15:12. Reden: dubbel
Oud 7 augustus 2005, 15:08   #157
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Het is toch maar de normaalste zaak van de wereld dat er bij TAK en VVB voornamelijk VB- en N-VA-mensen zitten. Dit zijn de 2 enige politieke vertegenwoordigers van "Vlaanderen onafhankelijk" waar de VVB en TAk voor staan. Hypocriet zou het dus bijna zijn als er veel niet-VB-N-VA'ers waren. Je mag jezelf niet verloochenen.

En helemaal terecht dat er mensen komen naar aktiviteiten met "België Barst" op hun t-hemd. Dit is dan ook het doel. Wat kan je daar nu op tegen hebben?

Weet je wat ik denk? Dat je vindt dat de Vlaamse Beweging moet groeien, maar ze is al immens, alleen veracht jij het VB-deel en nochtans hebben zij een zeer groot aandeel in dé VB.

Het ligt aan jezelf. En zolang je niet inziet dat N-VA en VB moeten samenwerken, tja, dan zijn we nog ver af van óns doel "Vlaanderen onafhankelijk".
Oud 7 augustus 2005, 15:22   #158
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vb, de guldensporenviering in kortrijk, heeft ervoor gezorgd dat 50 kinderen voor het eerst de Vlaamse leeuw hebben gezongen in hun leven.
België kraakte toen waarlijk in zijn voegen.
Verhofstadts tanden rammelden en Di Rupo's strikske draaide een slag over.
Oud 7 augustus 2005, 15:35   #159
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist

Ik zeg nergens dat dit niet normaal is, maar dit is niet gezond als het doel is belgie splitsen! Natuurlijk weet ik wel, dat het de normaalste zaak is dat de VVB en TAK voornamelijk bevolkt is door N-VA en VB mensen.

Citaat:
En helemaal terecht dat er mensen komen naar activiteiten met "België Barst" op hun t-hemd. Dit is dan ook het doel. Wat kan je daar nu op tegen hebben?
Jij weet zeer goed wat ik bedoel!!! Zij komen niet zomaar naar activiteiten! Zij komen zoals gewoonlijk amok maken en de organisatie voor verrot uitschelden! Dit maak ik persoonlijk elk jaar mee! Kom dus niet af dat hun aanwezigheid zo onschuldig is!!!
Eerst reclameren ze dat we de officiële plechtigheid van 10 naar 11 juli verschuiven, nu keren we terug naar 10 juli maken ze amok omdat de Vlaamse leeuw niet gezongen is op 11 juli.
Tssss, ik heb meer dan mijn buik vol van die belgie barst T-hemden

Citaat:

Het ligt aan jezelf. En zolang je niet inziet dat N-VA en VB moeten samenwerken, tja, dan zijn we nog ver af van óns doel "Vlaanderen onafhankelijk".
Samenwerken ben ik altijd voorstander van. In vind zelfs dat het VB mee moet in de volgende federale regering. maar ik stel allen maar vast op het terrein, dat zij eigenlijk die vooruitgang van de Vlaamse beweging niet willen.[edit]
[size=1]After edit by giserke on 07-08-2005 at 16:37
Reason:

Citaat:

Ik zeg nergens dat dit niet normaal is, maar dit is niet gezond als het doel is belgie splitsen! Natuurlijk weet ik wel, dat het de normaalste zaak is dat de VVB en TAK voornamelijk bevolkt is door N-VA en VB mensen.

Citaat:
En helemaal terecht dat er mensen komen naar activiteiten met "België Barst" op hun t-hemd. Dit is dan ook het doel. Wat kan je daar nu op tegen hebben?
Jij weet zeer goed wat ik bedoel!!! Zij komen niet zomaar naar activiteiten! Zij komen zoals gewoonlijk amok maken en de organisatie voor verrot uitschelden! Dit maak ik persoonlijk elk jaar mee! Kom dus niet af dat hun aanwezigheid zo onschuldig is!!!
Eerst reclameren ze dat we de officiële plechtigheid van 10 naar 11 juli verschuiven, nu keren we terug naar 10 juli maken ze amok omdat de Vlaamse leeuw niet gezongen is op 11 juli.

Citaat:

Samenwerken ben ik altijd voorstander van. In vind zelfs dat het VB mee moet in de volgende federale regering. maar ik stel allen maar vast op het terrein, dat zij eigenlijk die vooruitgang van de Vlaamse beweging niet willen.[/size]

[size=1]After edit by giserke on 07-08-2005 at 16:36
Reason:

Citaat:

Citaat:
Jij weet zeer goed wat ik bedoel!!! Zij komen niet zomaar naar activiteiten! Zij komen zoals gewoonlijk amok maken en de organisatie voor verrot uitschelden! Dit maak ik persoonlijk mee elk jaar mee! Kom dus niet af dat hun aanwezigheid zo onschuldig is!!!

Citaat:

Samenwerken ben ik altijd voorstander van. In vind zelfs dat het VB mee moet in de volgende federale regering. maar ik stel allen maar vast op het terrein, dat zij eigenlijk die vooruitgang van de Vlaamse beweging niet willen.[/size]

[quote]
Citaat:

Citaat:
Jij weet zeer goed wat ik bedoel!!! Zij komen niet zomaar naar activiteiten! Zij komen zoals gewoonlijk amok maken en de organisatie voor verrot uitschelden! Dit maak ik persoonlijk mee elk jaar mee! Kom dus niet af dat hun aanwezigheid zo onschuldig is!!!

Citaat:

[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 7 augustus 2005 om 15:37.
giserke is offline  
Oud 7 augustus 2005, 15:48   #160
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Samenwerken ben ik altijd voorstander van. In vind zelfs dat het VB mee moet in de volgende federale regering. maar ik stel allen maar vast op het terrein, dat zij eigenlijk die vooruitgang van de Vlaamse beweging niet willen.
Ons doel kan, behalve via revolutie, niet gebeuren buiten het parlement en de politiek om. De mensen die het einde van belgië nastreven zitten vanzelfsprekend dan ook in partijen die daar hun hoofdpunt van maken. Ben je separatist en zit je niet bij VB of N-VA, dan is dat separatisme je hoofddoel niet (als politicus).

Wel voor samenwerking staan maar het er toch niet van laten komen 'omdat de anderen niet willen'. Pffff, meer dan moe ben ik dat gehoord.

Even dat PC denken opzij schuiven en gewoon dat cordon doorbreken. Als VB en N-VA ooit aan de macht komen zal het rap gedaan zijn denk ik. Dat is wat we allemaal willen dus laten we het erop wagen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be