Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2003, 20:59   #141
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Wanneer zien we de notoire racist en seksist Piano eigenlijk geband worden?
Ik kan het niet meer aanzien hoe hij raciaal en seksistisch getinte stemadviezen blijft rondstrooien, of hoe hij mensen op grond van hun politieke overtuiging discrimineert!

Die anti-discriminatiewet dient wel consequent worden toegepast, nietwaar?!
Haha LOL, zorrotoaster geraakt zijn frustraties maar niet kwijt. Mijn advies: ga eens een pintje pakken met Miss Knuppel, in de Beest ofzo
Ik wijt dan ook geen zeven topics aan m'n eigen frustraties, Piano...
Al van zo lang ik op PI en hier ben, probeer je me weg te krijgen. Blijven proberen makker
Oud 8 juni 2003, 21:27   #142
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zie Zorroaster hier de eerste keer in tijden opdagen en jij zegt dat hij je wil wegkrijgen zolang je op PI en BE bent , Piano?

De zoveelste loze beschuldiging, misschien?

We hoeven je niet weg te krijgen anders.
Je kuist hier binnenkort wel weer uit eigen beweging je schup af als je jezelf weer wat té onmogelijk hebt gemaakt en je je energie nog maar eens hebt opgebruikt aan haatzaaierij.
Wedden trouwens dat als de maan weer afgaat je 'activiteit' gelijke tred houdt?
Oud 8 juni 2003, 21:28   #143
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer gaat u eindelijk uw lid Angelfaceke uit de partij zetten?
Andere mensen omwille van hun politieke overtuiging "ziek" noemen is volgens mij ook geen uiting van verregaande tolerantie, is het niet?

Consequentie moet er immers zijn, Blub!
Uw vergelijking slaat op niks.

Geef mij is één reden waarom u Guderian in bescherming neemt? Zo'n rechts-extremistisch uitschot!

Hij schreef onder het onderwerp 'Juicht allen':

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Geen racisme op dit forum

Laatst aangepast door Guderian op Do Jun 05, 2003 8:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Ach ja, das waar ook, dat werd verwijderd.

Op de site van zijn studentenvereniging schrijven ze:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.jongoffensief.org
MIGRANTEN BELEID...AANPASSEN OF OPKRASSEN!

Ook op dit vlak lijken de Vlamingen een uitzondering op andere Europese landen. Zij lijken masochistische neigingen te hebben en staan liever hun eigen identiteit af dan aan vreemdelingen te vragen zich aan te passen. Is deze eis tot aanpassing racistisch ? JONG OFFENSIEF vindt dit niet. Vreemdelingen die heimwee hebben naar eigen land, cultuur en geloof, doen er beter aan hun huiselijke sfeer weer op te zoeken in eigen land. Racisme is verwerpelijk en culturele uitwisseling moet kunnen, maar een volk moet kunnen beslissen in welke mate, wanneer en hoe ze het wil!
Enkel op deze manier kan ons volk vrij en onafhankelijk zijn!!!
http://www.jongoffensief.org

Misschien zou u eens kunnen vragen om Guderian uit deze vereniging te smijten. Dan maak je u nog nuttig.
Oud 8 juni 2003, 21:29   #144
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik zie Zorroaster hier de eerste keer in tijden opdagen en jij zegt dat hij je wil wegkrijgen zolang je op PI en BE bent , Piano?

Je kuist hier binnenkort wel weer uit eigen beweging je schup af als je jezelf weer wat té onmogelijk hebt gemaakt en je je energie nog maar eens hebt opgebruikt aan haatzaaierij.
Persoonlijk aanvallen kan je beter private oplossen Knuppel, dat heb je zelf ook al een aantal keren gezegd

Met je persoonlijke hetze tav mij, verstoor je de harmonie op dit forum
Oud 8 juni 2003, 21:31   #145
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

met bosjes op dezelfde gaan kappenNog even doorgaan en dit IS pi. Ik ben daar nu net weggestapt om die oneindige persoonlijke gevechten te ontsnappen
een beetje animositeit, prima Maar gaat toch niet met bosjes op dezelfde persoon gaan kappen.
As for Guderian (e.a.), excuseer, dat is een geval apart. Die predikt niets anders dan zuivere rassenhaat, wat tot heden nog altijd VERBODEN is, ongeacht uw mening t.o.v. de vrijemenings"uiting".
Je gaat me ook niet wijsmaken dat The piano van hetzelfde kaliber is..dat weet iedereen hier.
Oud 8 juni 2003, 21:35   #146
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer zien we de notoire racist en seksist Piano eigenlijk geband worden?
Ik kan het niet meer aanzien hoe hij raciaal en seksistisch getinte stemadviezen blijft rondstrooien, of hoe hij mensen op grond van hun politieke overtuiging discrimineert!

Die anti-discriminatiewet dient wel consequent worden toegepast, nietwaar?!
Om hun eigen praat te kunnen verkopen, draaien de Vlaams-nationalisten maar al te graag de rollen om. Dat is nu eenmaal geweten.
Oud 8 juni 2003, 21:41   #147
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Persoonlijk aanvallen kan je beter private oplossen Knuppel, dat heb je zelf ook al een aantal keren gezegd

Met je persoonlijke hetze tav mij, verstoor je de harmonie op dit forum
Ach, enkel Piano mag persoonlijk aanvallen.
Quote je dat 'aantal keren' eens dat je mij hoorde zeggen om het per PM op te lossen?
Van mij mag iedereen trouwens zien wat ik tegen jou of iemand anders zeg. Het verschilt niet met wat ik hier zeg. Is dat ook zo met jou?

Dat je het 'verstoren van de harmonie op dit forum' wel op andermans rug zou schuiven eens het je weer gelukt was dat zelf te doen heb ik trouwens ook nog maar pas voorspeld.

Neen, Piano. Deze keer kom je niet zo makkelijk van me af.
Daar zul je me eerst voor moeten doen bannen wegens racistisch uitlatingen.
Begin er dus maar meteen aan! 8)
Oud 8 juni 2003, 21:49   #148
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belang van Limburg
Klacht tegen Q-music wegens racisme

Pierre Van Doorne, een luisteraar van Q-music, heeft klacht neergelegd tegen Q-musicpresentatoren Erwin Deckers en Sven Ornelis en tegen de directie van het radiostation. Dat deelt de man donderdag mee. Volgens hem heeft het populaire duo zich in hun ochtendprogramma schuldig gemaakt aan "racisme, aanzetten tot rassenhaat en het uiten van racistische opmerkingen in het openbaar".

Deckers en Ornelis vergeleken de (zwarte) Williams-zusjes, na hun overwinning in de Australian Open op de Belgische tennissters Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne, met "bosapen", aldus de luisteraar. "Alsof dit nog niet genoeg was, gaven ze de luisteraar nog eens een platform om hun denigrerende opmerkingen over Serena en Venus Williams, via de radio te verspreiden", klinkt het.
"Ik ben zelf een kleurling en voel me bijgevolg zwaar vernederd door de heren, maar het ergste vind ik nog dat deze heren de bevolking opjutten", klinkt het. "Dit tolereer ik niet langer".
Een kopie van de klacht werd ook verstuurd naar de Liga voor de Mensenrechten en naar het Centrum voor Racisme en Gelijkheid van Kansen.

Bron: Het Belang Van Limburg
Zeer actueel...
Oud 8 juni 2003, 21:50   #149
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Oud 8 juni 2003, 21:50   #150
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef mij is één reden waarom u Guderian in bescherming neemt?
Waar en door wie werd Guderian in bescherming genomen?

[size=6]De andersdenkende is ZIEK! [/size]

Maar jullie soortgenoten die DIT zeggen, daar zien jullie geen graten in?

Geen wonder dat jullie het eveneens voor de Piano opnemen.
Hij denkt er immers precies eender over.
Iedereen die niet denkt zoals jullie is gewoon ziek.

Soort zoekt soort.
Mag dat wel volgens jullie staatsgodsdienst?
Oud 8 juni 2003, 22:05   #151
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belang van Limburg
Klacht tegen Q-music wegens racisme

Pierre Van Doorne, een luisteraar van Q-music, heeft klacht neergelegd tegen Q-musicpresentatoren Erwin Deckers en Sven Ornelis en tegen de directie van het radiostation. Dat deelt de man donderdag mee. Volgens hem heeft het populaire duo zich in hun ochtendprogramma schuldig gemaakt aan "racisme, aanzetten tot rassenhaat en het uiten van racistische opmerkingen in het openbaar".

Deckers en Ornelis vergeleken de (zwarte) Williams-zusjes, na hun overwinning in de Australian Open op de Belgische tennissters Kim Clijsters en Justine Henin-Hardenne, met "bosapen", aldus de luisteraar. "Alsof dit nog niet genoeg was, gaven ze de luisteraar nog eens een platform om hun denigrerende opmerkingen over Serena en Venus Williams, via de radio te verspreiden", klinkt het.
"Ik ben zelf een kleurling en voel me bijgevolg zwaar vernederd door de heren, maar het ergste vind ik nog dat deze heren de bevolking opjutten", klinkt het. "Dit tolereer ik niet langer".
Een kopie van de klacht werd ook verstuurd naar de Liga voor de Mensenrechten en naar het Centrum voor Racisme en Gelijkheid van Kansen.

Bron: Het Belang Van Limburg
Zeer actueel...
We zullen zien of dit op een andere wijze zal aflopen als de aanklacht van de BUB tegen de NV-A.

Ik ga ook maar eens klacht indienen bij dat Paterke want Piano heeft mij hier in het openbaar een "kip zonder kop" genoemd. Dat is een zware belediging die ik niet langer pik. Ik hou nu eenmaal meer van 'blanke bonobo' dan van 'kip zonder kop'.

Hopelijk hebben ze intussen bij dat Paterke al geen grijze haren gekregen van de klachten van Piano alleen al...
Oud 8 juni 2003, 22:15   #152
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ban Guderian!

Of is het misschien normaal dat deze neo-nazi hier ongestoord zen gang kan gaan, zonder dat hij daarvoor (al is het maar) een verwittiging krijgt? Bij elk van zijn posts druipt de rassenhaat er gewoon af!

En de vlaamsch nationalistjes deze zielepoot maar verdedigen, a ja, ze zijn al met zo weinig.

U kan hem ook bekritiseren met argumenten....maarreuh dan wordt het moeilijk zeker hé?

Gewoon bannen dan maar zeker?
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 22:19   #153
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
Citaat:
Ban Guderian!

Of is het misschien normaal dat deze neo-nazi hier ongestoord zen gang kan gaan, zonder dat hij daarvoor (al is het maar) een verwittiging krijgt? Bij elk van zijn posts druipt de rassenhaat er gewoon af!

En de vlaamsch nationalistjes deze zielepoot maar verdedigen, a ja, ze zijn al met zo weinig.

U kan hem ook bekritiseren met argumenten....maarreuh dan wordt het moeilijk zeker hé?

Inderdaad! Hand in hand geband, die racisten
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 22:19   #154
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wat? Ik dacht dat het Centrum alleen maar een poging van de regering (lees: het régime) was om het getergerde Vlaams Blok klein te krijgen.
Dus het heeft toch nog nut 8)

zeer merkwaardig overgins..in hun zeventigplan pleit de Vlaamse Kubus simpelweg voor de afschaffing van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding, maar is een pak genuanceerder als het over c-130 vluchtelingentransport gaat? Hmm..toeval alweer?
Oud 8 juni 2003, 22:21   #155
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Wat? Ik dacht dat het Centrum alleen maar een poging van de regering (lees: het régime) was om het getergerde Vlaams Blok klein te krijgen.
Dus het heeft toch nog nut 8)

zeer merkwaardig overgins..in hun zeventigplan pleit de Vlaamse Kubus simpelweg voor de afschaffing van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding, maar is een pak genuanceerder als het over c-130 vluchtelingentransport gaat? Hmm..toeval alweer?
Met dat 70-puntenplan moogt ge niet meer afkomen zenne!
Dat was vroeger
Als ze 18 jaar geworden zijn is hun strafblad leeggemaakt
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 22:26   #156
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

We hadden ze moeten uitwijzen naar Duitsland
Oud 8 juni 2003, 22:30   #157
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Citaat:
Ban Guderian!

Inderdaad! Hand in hand geband, die racisten

Toch wel grappig dat jullie hulp 'van hogerhand' nodig hebben. Alleen is'em precies niet klein te krijgen. Jammer voor jullie dat de moderators op dit forum objectief blijven.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2003, 22:34   #158
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zeker niet, maar ik verspil mijn tijd daar niet aan.
Oud 8 juni 2003, 22:46   #159
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga ook maar eens klacht indienen bij dat Paterke want Piano heeft mij hier in het openbaar een "kip zonder kop" genoemd. Dat is een zware belediging die ik niet langer pik. Ik hou nu eenmaal meer van 'blanke bonobo' dan van 'kip zonder kop'.
???

Het is niet aan u om een racistische uitlating te minimaliseren, of wel soms?
Oud 8 juni 2003, 22:59   #160
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:
Wanneer gaat u eindelijk uw lid Angelfaceke uit de partij zetten?
Andere mensen omwille van hun politieke overtuiging "ziek" noemen is volgens mij ook geen uiting van verregaande tolerantie, is het niet?

Consequentie moet er immers zijn, Blub!
Uw vergelijking slaat op niks.

Geef mij is één reden waarom u Guderian in bescherming neemt? Zo'n rechts-extremistisch uitschot!
Kan u mij één reden geven waarom u uw partijlid Angelfaceke in bescherming neemt, onverdraagzaam fascistisch uitschot dat andersdenkenden "ziek" noemt?

Kan u me overigens eens vertellen waar ik Guderian in bescherming neem? Ik vraag slechts een beetje consequentie van al die grote anti-racistische moraalridders zoals u en de Piano, maar dat volstaat blijkbaar al om als racist te worden gebrandmerkt?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be