![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat hij een potentieel gevaar was op de weg, met een dodelijk wapen (zijn auto). Als iemand op de weg rondloopt te vuren in het wilde weg met een miltrailette, schieten ze hem ook af. Awel, dat is identiek hetzelfde als hier. Als ge buiten komt hebt ge kans om geraakt te worden door zo een projectiel van 1 ton of meer. Groetje, ik geef u een voorbeeld. Hier op het jaagpad rijden heel vaak jonny's (jeugdige werkloze sujeten met een getunede bak) 100 km+ per uur. Bromfietsen van klasse A zijn er verboden. Dusja, savonds, als je er jogt, moet je nu en dan opzij springen om deze snelheidsduivels te laten passeren. Onlangs zijn er nog zo 2 fietsers plat gereden, op een jaagpad. Weet u, ik woon langs een kanaal, als ik zo een bakske het kanaal in zie flikkeren doe ik nog niet de moeite om de flikken of de ambulance te bellen. Ipod op en doen alsof ik niks hoor.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de eerste plaats wel ja. En een individu mag zich steeds verdedigen dat is natuurlijk.
Maar wat onnatuurlijk is, zijn flikken... en een maatschappij waarin die nodig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mja, de PC-kast had misschien liever gehad deze runaway-auto tot staan wer gebracht met een gratische knuffelbeer.
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() De flikken hebben eindelijk nog eens iets nuttigs gedaan. De man die te snel reed, reed met een valse nummerplaat en wou inrijden op een politiepatrouille. Zegt genoeg. In z'n graf gooien en gedaan ermee. Geen gelul, geen medelijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Wat houdt het voor u in? Een streng beleid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||||
|
![]() Citaat:
Egidius (niet gedacht dat ik het ooit nog eens met u eens zou zijn ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 7 augustus 2005 om 18:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Scene 1: Voor welke reden dan ook, negeer gewoon elk stopsignaal en rij volgas in op die agenten, and look what happens... Scene 2: Zet nu eens een politiepet op en zie een razende wagen op je afstormen die reeds een tijd werd achtervolgt door je collega's. Je staat daar in volle spanning en hebt een wapen in je hand, and look what happens... Ciao. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Onnozele, daar gata het voor mij niet om: het gaat erom dat flikken er niet moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Haha, wat een onnozele poging om slim te lijken.
Vooral die "Egidus" eronder doet hem het... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
U reactie weerspiegelt uw overtuiging.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Zover mogelijk.
Of wat bedoelt gij met "voorkeur"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guderian : 7 augustus 2005 om 19:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom zou de politie niet eerst mogen schieten of moesten er eerst doden vallen bij de politie ? welke straf moet die chauffeur dan krijgen ? dat was niet zomaar hé ! zelfs de getuigenverklaring was daarover duidelijk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Gij zijt duidelijk geen wietroker.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Ze konden hem evengoed in de banden schieten. Of gewoon helemaal niet schieten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |