![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet het parlement Dewinters onschendbaarheid opheffen zodat hij kan vervolgd worden? | |||
| ja |
|
26 | 33,33% |
| neen |
|
52 | 66,67% |
| Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote]
Citaat:
Als de ijver voor het bestraffen van alle andere overtredingen (al gaat het over ovedrtredingen van een "slechte" wet) even groot is, quod non uiteraard. Citaat:
[size=1]Ik stel mij dat voor als een topspurter die helemaal alleen op een paar kilometer van de streep zit, onderweg uit de waaiers wordt geduwd, onderweg niet wordt bevoorraad wegens boycot van de ploegleider, en die moet spurten tegen een volledig uitgeruste spurter die nog 10 man van zijn ploeg bij zich heeft en van wiens spurtzege ook het succes van alle andere ploegen afhangt.[/size]
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#143 |
|
Partijlid
|
Klaar en duidelijk : JA !
'T is niet omdat fdw in't parlement zit, dat hij daarom meer mag dan een ander ! En dat geld trouwens voor alle politici/parlementariërs.
|
|
|
#144 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Zoals ik reeds eerder zei, geen misdrijf zonder wet. Nullum crimen, nulla poena sine lege. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#146 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Publikatie en verspreiding van het verslag van de debatten voor de jeugdkamers der hoven van beroep en voor de jeugdrechtbanken door middel van boeken, pers, film, radio, televisie, of op enige andere wijze, zijn verboden. Publikatie en verspreiding door middel van dezelfde procédés van teksten, tekeningen, foto's of enigerlei beelden waaruit de identiteit kan blijken van minderjarigen die vervolgd worden of tegen wie een maatregel als bedoeld in de artikelen 37, 38, 39, 40 en 43 is genomen, zijn eveneens verboden. Overtreding van dit artikel wordt gestraft met gevangenisstraf van twee maanden tot twee jaar en met geldboete van driehonderd tot drieduizend frank, of met een van die straffen alleen."[edit] [size=1]Edit:[/size]
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 augustus 2005 om 15:51. |
|||||
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok,OK er loopt hier volk rond die het nog steeds niet begrijpt......
Kijk,Het VB,die zichzelf een "slachtofferrol" toemat,dat begon eigenlijk een beetje afgezaagd,belachelijk zelfs,over te komen..... En nu zou men er in slagen om een VB-kopstuk te veroordelen voor een akkefietje. Kijk,strikt juridisch zal het allemaal wel kloppen.De gewone mens zal echter gewoon vragen. 1) waren dat geen boefjes misschien,waren er daar enigerlei leugens of trucages te zien. 2)Hebben wij wetten die ervoor zorgen dat politici hun mening niet mogen zeggen? zozo.... En huppekee,het VB krijgt alweer een paar argumenten "bevestigd",kijkijk wij zijn het "slachtoffer",enne,in Belgie,pas op als ge uw mening zegt he!....Manmanman de jurgen kan weer gans de week "radio" maken. Laat koelen zonder blazen,vraag wel dat betreffend filmpje verwijderd wordt en werk allemaal om dergelijk incidenten te vermijden.....toemme |
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik heb geen tijd meer, zoek het zelf maar terug. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#152 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zal het zijn Pietje? Een pré-veroordeling op basis van vermoedens of toegeven dat de oorzaak van het succes van het VB wel eens niet (alleen) aan zijn simpele voorstelling van zaken zou kunnen liggen maar aan een hele resem andere factoren? Wat zal het zijn Pietje? Heffen we de factoren waaraan we zelf schuld hebben op, en geven we de 'vijand van 1 miljoen' een kans zich te bewijzen, of laten we hem eerst nog wat groter worden? We kunnen natuurlijk ook nog altijd hiermee verder gaan: Citaat:
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De beelden zijn van een tamelijk slechte kwaliteit, al bend gefilmd, vermoedelijk van emotie, daardoor onherkenbaar maken hoefde niet echt. Misschien zijn de slachtoffers van die diefstal nog steeds niet vergoed en kwam daardoor de film ergens toevallig terecht. Tja Borgerokko wordt het soms in de volksmond genoemd...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is niet beschaafd. Het lijkt me logisch dat enkel de rechter iemands proces behoort te maken. Ook kranten mogen de anonimiteit van daders niet te grabbel gooien. Ik zelf stoor me zelfs aan het vermelden van een irrelevant item als nationaliteit. Als PDW uit de bocht ging, dan moet hij daar de gevolgen van dragen.
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"vernietig maar alles van die stinkende kapitalistisch zwijnen..." is misschien een opgerakelde communistische slogan toegepast door deze jonge vandalen
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat doen we met Fouad, die zelfs meewerkte aan een reportage waarin minderjarige crimineeltjes voor de camera's werden gehaald tijdens hun 'bezigheden', uitgezonden op tv en via een link op dit forum belandden?
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|