![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er bestaat zoiets als een negeerlijst als u zich aan iemand ergert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 - 2 -3 leer lezen hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een aantal keren benadrukt dat Hess mede-verantwoordelijk is voor de NS-misdaden tussen 1933 en 1941! Ik heb aan de waarheid genoeg als argumenten "tegen" Guderian. Jij moet blijkbaar van alles verzinnen om tegen mij "argumenten" te hebben.
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks gebakken lucht, dus. Citaat:
Dat was een duidelijk verzinsel.
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien kunnen we nu ophouden met tijd te verliezen en kan je me, eindelijk, eens diets maken welke misdaden Hess zoal gepleegd heeft? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfff waar maken jullie zich allemaal druk om? Ik ga nooit ofte nimmer naar de herdenking van zo'n misdadiger hoor. Nazi's raus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is jouw "niveau". Ik (en anderen) hebben al meer dan genoeg gewezen op de verantwoordelijkheid van Hess als nummer twee van een misdadig regime tussen 1933 en 1941. De misdaden van dat regime zijn voldoende bekend voor wie niet met oogkleppen rondloopt.
![]() |
![]() |
#151 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In een voorlopige conclusie wens ik reeds op te merken dat de met veel bombarderie aangekondigde en ronkende verklaringen van extreem-links nogal op zich laten wachten. En ze gebruiken dezelfde technieken als hun spirituele nazi-voorbeelden: de "vijand" totaal ontmenselijken. Er mag vooral niet op gewezen worden dat Hess ook maar een gewone mens was. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Banneling
|
![]() Ik merk het nu pas op maar "Firestone" heeft weer enorm mijn bericht zitten negeren. Lezers zullen bijvoorbeeld opmerken dat mijn vraag naar haar bronnen en referentiewerken compleet werd genegeerd. Een teken aan de wand.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Stubaf. : 13 augustus 2005 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij schrijft wel dat ik leugenachtig ben, maar is niet in staat één leugen van mij te citeren. Hij schreef dat ik Hess van de genocide beschuldigde, wat hij (uiteraard) nergens kan vinden. Waar heb ik geschreven dat Hess geen mens was? Nergens, weer een totaal uit de lucht gegrepen bewering. Stubaf. scheldt gewoon wie zijn "meningen" niet deelt voor uiterst-links uit. En dan klagen over het niveau! Mijn eerste contact met Stubaf. was eigenlijk wel grappig. Wie het interesseert kan het hier nalezen (posts 58 tot 64). Ook hier beweert hij eerst dak ik van het onderwerp (jodendom) niets afweet. Wanneer ik hem bewijs dat hij onzin spreekt druipt hij gewoon af.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2005 om 15:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het NS-regime en haar leiders hebben misdaden begaan, fouten gemaakt (zoals alle regimes doorheen de geschiedenis) maar ze hebben ook goede dingen gedaan en zijn niet de grootste moordenaars aller tijden. Bij de linkse goegemeente en bij systeem-rechts is een nuchtere, neutrale kijk op het Duitsland van 1933-1945 nog steeds niet mogelijk. Het is wettelijk niet toegestaan de holocaust in twijfel te trekken, gelieve u hier dan ook aan te houden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hess is veroordeeld omdat hij van 1933 tot 1941 de nummer twee was van een regime dat (ook in deze periode) misdadig was. Hij werd mede-verantwoordelijk geacht voor deze misdaden.
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hess is met andere woorden veroordeeld omdat hij in het verliezerskamp zat.
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het nu zo moelijk om concreet aan te geven welke beslissingen / bevelen specifiek van Rudolf Hess komen waarop hij juridisch getaxeerd kan worden?!? Jullie simplisme is echt aandoenlijk: Hess was de zogenaamde nr2 dus is alles goed om hem te veroordelen, maar je kan geen enkel concreet feit voor de persoon Rudolf Hess aanhalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |