![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Vreemdeling
|
![]() Dit was bij wijze van spreken.
dank
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Vreemdeling
|
![]() Rudy van Nespen , ik ken u niet persoonlijk, maar ik heb steeds de indruk dat u de kant van de separatisten kiest.
Als de flaminganten nu ook zo eens moesten doen met de Vlaams-nationalisten. U zou een ideale flamingant zijn voor ons, als u als flamingant steeds de uw eigen ideologische soortgenoten zou bestoken ten voor dele van de Belgen.
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
niet alle belgicisten zijn BUB'ers weetje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is normaal, maar Van Nespen, werkt ons op elk vlak tegen!
Ik ken ook bv VLD'ers op SP.A'ers die Belgicist zijn, en wanneer zij voorstellen doen over de Belgische eenheid ga ik die niet direct afkraken omdat ze van een andere partij zijn! Dat doet nep-Belg Van Nespen wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Het is niet waar - de snotjochies zijn weer thuis van de scouts. En natuurlijk wordt Rudy wéér eens met de meest domme en puberale argumenten aangevallen door de BLUUBers, typisch. Van Nespen is wel duizend keer hoffelijker en ervaren dan de hele BUUB samen. Al die hatelijke reacties tegenover Van Nespen zijn echt totaal overbodig.
Nu worden er hier foto's gepost - so what? Hebben jullie al eens gezien hoeveel vlaggen er hingen op 11 Juli? ![]() Deze thread gaat helemaal niet over een of andere anti-democraat die een Belgisch teken van totalitarisme (= de Belgische vlag) uithangt maar over het massaal wegvallen van de België-cultus bij de bevolking. Die 3 snotneuzen van de BUUB weten natuurlijk waarover het gaat, die denken dat hun tirannieke nep-staat gered is als ze ergens één Belgische vlag zien hangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Nespen heeft dan ook een eigen partij die, in tegenstelling tot de BUUB, niet uit 3 pubers bestaat die zich collectief gehaat en ridicuul hebben gemaakt. Van Nespen is overigens ook zijn geloofwaardigheid nog niet kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Ik maak een onderscheid. Het is overduidelijk dat NU'ers en BUB'ers elkaar rouwlusten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Ze halen ze dan ook hier uit:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Allereerst mijn welgemeende dank aan alle leden van dit forum, die inzien dat ik mijn best doe om mijn standpunten onderbouwd te verdedigen.
@BUB: Ik heb enkel maar gevraagd om een onderscheid te maken tussen de Belgicisten en de BUB'ers. Ik denk niet dat ik U hiermee tegenwerk, of wel? Enfin, ik wou dit toch effe kwijt. Kunnen we dan nu terug in de clinch gaan over het al dan niet dood zijn van het Belgicisme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze hun debatten voeren met dezelfde 'argumenten' als degene die ze hier gebruiken, dan zou je je bijna beledigd voelen, wanneer de BUB U Belgicist zou noemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |