![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"? | |||
Het gebouw neerhalen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Het gebouw evacueren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom spit je ( ik heb daar niet veel zin voor eerlijk gezegd ) dat rapport eens niet uit op zoek naar 'the worst case scenario' inzake temperatuur type vliegtuig -> maxload fuel -> soort fuel ????? ( hiaat ) en je kan zowat perfect berekenen wat dat hooguit aan temperatuursverhoging doorheen de constructie kan geven dat gecombineerd met de initiële schade moet toch duidelijkheid verschaffen of het kan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon iemand die gezond verstand gebruikt om aan te tonen hoe absurd de officiele uitleg klinkt over hoe gebouw 7 in hemelsnaam in brand is geraakt. (btw, heb ik ook al eens geprobeerd) Dus dit kan door een der wie geschreven zijn. Dit is nu eens wat ze noemen, "irelevant" zie meiske.
![]() |
![]() |
#146 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 21:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie is die schuldige |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals opmerken dat de believers blijven reageren op de initiële FEMA-verslagen van begin2002, en de meer recente en grondige analyses gewoon weigeren te lezen.
Hetzelfde gedrag ziet men bij de conspiracy-sites.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() okay ik zou dat niet zo leuk vinden en dan een passende respons geven, dat wel
til je d'r zo zwaar aan ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig macho-gedrag is hen ook niet vreemd. Daar kunnen ze op café waarschijnlijk mee scoren bij de maatjes, op mij maakt het weinig indruk.
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Firestone Ik bedoelde er ook niets mee. Het valt me gewoon op dat er hier eindeloos wordt gediscussieerd over feiten (over de constructie van de gebouwen, de steunkolommen, de temperatuur tijdens de brand, ...), terwijl al deze elementen daar gedetailleerd in voorkomen. Dat de believers daar nooit op willen ingaan zegt genoeg. . Steve: En zoals ik al meermaals claim, en bewijs. IK GA WEL in op uw insinuaties. Nu weer zie. Toon jij mij nu eens w�*�*r in het NIST verslag de berekening/bewijs staat voor de vermeende temperatuur die volgens hen heerste in de gebouwen. Héél de offciele theorie over de collapse is gebasseerd op de vermeende hitte, en nergens wordt bewezen dat het er zo heet is geweest als zij claimen. In tegendeel. De FEITEN, (getuigenissen van overlevenden en brandweertapes, om niet te vergeten, de BEELDEN tonen eerder aan dat het bijlange niet zo heet kan zijn geweest als zij claimen.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kom ik bevind me nu éénmaal niet in jouw plaats |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik ooit in een andere thread heb geschreven, dit "stoer" gedrag van anoniemelingen op een internetforum, daar kan ik best tegen.
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs jouw Fema apostelen hebben voor hun "onderzoek" de officiele plannen van het WTC NIET TE ZIEN GEKREGEN!! (btw, w�*�*r staan ze in hun rapport? ![]() [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 augustus 2005 om 21:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan komt iets onschuldig(er)s als 'meiske' ook onmiddelijk denigrerend over |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent toch van antwerpen vroeg ik me af |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 21:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |