![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen de PI-forummers politiek asiel verkrijgen op Politics.Be? | |||
NEEN, het is hier nu net zo leuk en gezellig |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
JA, ik ben eindelijk aan een depressie toe ![]() |
![]() ![]() ![]() |
11 | 47,83% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Peter Johan"[size=6]@Ambetanterik[/size]
Geachte forumgebruiker, Ik heb er geen probleem mee, wanneer u bepaalde grieven hebt tegenover bepaalde forumgebruikers. Iedereen heeft het recht om bepaalde personen, forumschimmen of degene die erachter schuilgaat te appreciëren of te verguizen. Waar ik wel problemen mee heb is het volgende: a)U post enkel persoonlijke aanvallen, waarin u een andere forumbezoeker viseert, privé-gegevens openbaart, om tenslotte over te gaan tot regelrechte bekladding. Terecht of onterecht dat maakt niet uit. Het forumreglement dat u ondertekende, laat in principe dergelijke postings niet toe. b)Uw favoriete mikpunt is geen politiek actieve figuur, dus is de relevantie van uw aanvallen in het kader van politics.be: nihil. c)Een zekere tolerantie daartegenover kan u ons niet ontzeggen, maar eens de terechte klachten erover van alle kanten toenemen, komt de goede werking van dit forum in het gedrang. Daarom wil ik u vragen, om drastische ingrepen te vermijden, zelfcorrigerend op te treden, vetes via PB of mail uit te vechten en de aard en inhoud van uw postings op eigen initiatief te corrigeren.
![]() |
#142 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toen je met je rechterpoot omhoog stond Ik haat leugenaars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik keer maar terug als ze dat mottig zwart wegtoveren. Je word er gewoon depressief van
![]() Nee, liever hier dan daar...met veel succes aan maarten etc, want ratten krijg je moeilijk uit een riool.
![]() |
#147 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En troost u piano, ik ben ook niet van zin hier te blijven. Teminste ,zolang jij hier vertoeft. Maar om op uw vraag te antwoorden even dit quoten,of moet ik heel de topic terug bovenhalen. PROF GOBELIJN schreef: Moet een man van 53 sex kunnen hebben met een kind van 14?? Hoe denken jullie daarover? antwoord van piano: Ik wist niet dat jij op zoek was naar een kind van 14 Gobelijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() 10 minuten in de hoek allemaal plz.
![]() |
#149 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raf en bartje?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus 21 juli allen naar Breda, wij gaan er een volksfeest houden, een VLAAMS volksfeest!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kom terug, èèn dagje hollanderen is genoeg, en daarbij je zal me missen, dat wil ik je niet aandoen! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maakt'm nog wat zotter dan hij al is ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Ambetanterik ge moet geen boter meer smokkelen hoor. Dien tijd is voorbij.
Ik geef u dat maar mee omdat gij blijkbaar nogal in ’t verleden leeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, hij gaat de hele dag koffieshops afschuimen en toeters blowen. Het kan zijn persoonlijkheid alleen maar ten goede komen
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een niveau, wat een niveau.
Humor van de bovenste plank... ![]() Ik vraag mij af of sommigen van jullie duizenden-posters ook wel eens iets anders te doen hebben.
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat: