![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe diep kan je vallen? Wat kan het de Vlaming schelen dat een VLD'er werk moet zoeken. Ik geloof dat het Gooris was. Bij de VLD hebben ze precies een productielijn waar pleemobil ventjes afrollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals de ongeschreven wet dat gouverneurs zichzelf mogen benoemen? ben je een beetje verzuurd? mijn dag is goed... Ondertussen zal het misschien ook voor jou wel duidelijk zijn waar je je ongeschreven wetten kan steken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() kioch ik volmondig toe.. Mr; V dom noemen zou ik niet doen & pleemobil ventjes
wat moet ik me daaronder voorstellen ? Ventjes die mobiele W.C's plaatsen (verplaatsen) ? Ik kort die partij altijd af als : Veel Linke Doezen maar ik kan er zo geen pleeventjes op plakken... Het nieuws van de dag zou zijn dat Guy Verhovestad & Philippe L'Invierno elkaar bijna op de sherry ergens in Catalonië hebben ontmoet & dat de C.D. & V pas dan in een federale regering wil stappen als die regering overbodig is geworden. Voor de rest heeft er een engelsman een handleiding geschreven "How to be a belgian" maar moet hij toch een 2de zit doen want hij snapt nog niet dat bier in België in glazen van 33 cl gedronken wordt en zeker niet in limonadeglaasjes. Ben ik nu off topic ?
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
komaan
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt helemaal : van een door Vlamingen overheerst België moeten ze niets weten dan liever "Minder België"... Ik zou persoonlijk verkiezen de franstalige Vlamingen in een Vlaamse Republiek onder te brengen.. een 3-talig Vlaanderen dus.. "meer Vlaanderen"...
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee... ik heb VDB altijd een recht door zee persoon gevonden en dat toont hij nu ook weer. Uw bewoordingen tonen dan ook het niveau en het emotionele karakter van uw denken aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als men mij hierop wil pakken, voor het geloof in deze mix van meritocratie en pragamtisme, dan zal ik jullie graag terugpakken
![]() |
![]() |
#151 | ||
Vreemdeling
|
![]() Wat een zever allemaal! Vandenbrande heeft als 'overtuigde flamingant' eindelijk kleur bekend! Hij heeft geweigerd om Vlaanderen, zij het dan maar een klein beetje, extra armslag te geven op Europees vlak! Zulk een Flamingant is hij dus!
Hij gebruikt het Europees platform om oppositie te voeren tegen de federale regering! Aan al deze anti-Vlders hier op het forum: Jullie doen niet liever dan JM Dedecker af te kraken! Maar wanneer een kans voordoet om hem te doen stoppen met inbeuken op de regering gekelderd wordt, wordt dit door jullie toegejuigt? Nogal paradoxaal.. zie jullie bezig, net een hoopje kleine kindertjes! Net als cd&v, en in het voornaam Vandenbrande trouwens! Het is klaarblijkelijk niet de VLD die 'de regering ten val zal brengen' maar de andere partijen die een laffe houding aannemen![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Swinnen : 17 september 2005 om 14:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn verschillende politieke funkties echter heeft hij niet echt indruk gemaakt..... Verder is "Europa" als gedachte feitelijk in crisis.Een van de oorzaken is dat de deelstaten vrijwel allemaal "tweedehands" en "reserve"- politici afvaardigen naar de funkties op hoger niveau..... Af en toe blijkt dat goed uit te pakken (met onze van Miert indertijd bvb),maar meestal is er een beeld van saaie duffe kostuums en mantelpakjes,niet echt een afspiegeling voor een jong en dynamisch Europees gebeuren...... Laat ons allemaal stoppen met lokale politieke mislukkelingen te "dumpen" op Europees niveau maar enkel geduchte ervaren topbeesten afvaardigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of bedoel je met mislukkeling dat hij niet genoeg stemmen oplevert?!?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 17 september 2005 om 14:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals de MR/FDF die nu al vijf jaar keihard campagne tegen België voert in de Raad van Europa, en ons land overal zwart maken dat de mensenrechten er met de voeten getreden worden? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 17 september 2005 om 14:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Uw probleem zit in uw hoofd, menneke. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Ga je mannekes met rugzakjes vanuit Londen sturen? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm Stevaert en Di Rupo kan men zich inderdaad de vraag stellen. Ik blijf erbij dat het Europees projekt enkel politieke zwaargewichten,keiharde managers, verdient. Er is geen oorzakelijk verband tussen het aantal behaalde stemmen en een funktie in een of ander uitvoerend Europees orgaan. Uitgerekend de enige direkt verkozen "Europeanen",de leden van het Europees Parlement zijn een soort politieke mummies,druk bezig met .... iets ![]() In dit laatste milieu zou Verwilghen perfect thuishoren |
|
![]() |
![]() |