![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Keeping Up Appearances |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij hier beweert, staat daar helemaal niet in. Je interpreteert er maar op los, en ik begin te vrezen dat je dat zelf niet eens doorhebt.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegeven dat je te snel een oordeel velt, is precies een beetje te moeilijk voor je.
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit voor mijn part allemaal de boom in. Ze lagen zij gisteren aan moeders borst te lurken en vandaag liggen zij daar weer allemaal en volgend jaar gaan ze daar nog allemaal liggen en het jaar nadien nog allemaal. Het is een verloren generatie en meer valt daar niet meer over te zeggen. Nog net goed genoeg om bij het groot vuil te zetten. Basta losers.
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verdomme, 'k amuseer me nu juist zo kostelijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Hoe erg kan je zijn? Sinds wanneer zit iedereen die 24 is nog bij mamie en papie thuis? En sterker nog, sinds wanneer wordt daar enige evaluatieve waarde aan dit oordeel toegekend? Nog sterker: waarom is die evaluatie negatief?? Het enige wat me dit doet vermoeden is dat u nooit buitenkomt en de drang voelt om uzelf te bevestigen door uw zoon de hemel in te prijzen. Leuk voor u, maar vergeet niet dat niet iedere 20'er op die leeftijd al wil samenwonen, laat staan trouwen, dat er ook zijn die verderstudren, en dat er zijn die wegens allerlei omstandigheden beter thuis kunnen blijven wonen. Soms op uitdrukkelijke vraag en aanbieding van de ouders, soms willen de ouders het ook liever niet. Bovendien heeft niet iedere jongere het geluk dat papie zelfstandige is, als er dan al een vader is natuurlijk, en als die dat dan al is is het ook niet altijd zo vanzelsprekend dat die zoonlief bij het handje pakt en aan werk helpt. De onderzoeksresultaten mogen dan nog zijn wat ze zijn, er staat niks bij over de omstandigheden. Botweg veralgemenen geeft anderen niet alleen de indruk dat je kortzichtig bent, maar ook een teken dat je weinig inzicht hebt in het reilen en zeilen van de hedendaagse maatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig in de juiste leeftijdscategorie of zo? Ik versta het jongen. Maar feitelijk versta jij er de ballen van denk ik. Het maakt niet uit met welk excuus dat je blijft lurken aan je ma haar tiet je zal allicht wel een goed excuus hebben. Net als al de andere "meer dan 80% van 24 jarigen" Dus hoeveel jongeren hebben we van 24 jaar momenteel? In elk geval trek er meer dan 80% weer van af en dat mag je bijna 100% er zeker van zijn dat die nog geen klop gedaan hebben tot nu toe. Ja ik weet het, je studeert en gaat daar dan mee gaan werken. Waar? Oude venten moeten we niet meer hebben hoor! En 24 jaar is al heel dicht bij oude vent om binnen te geraken. Kruip weer in de kast en doe de deur dicht of u ma ziet dat je er nog altijd bent.
![]() |
![]() |
#154 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jaja wat kan mij dat schelen.
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op 20-jarige leeftijd studeren, mag het? A.u.b. ... wees blij dat degenen het doen wie het gegeven is, wie zou er anders moeten zorgen voor je als je ziek bent, wie zou er anders je zuurverdiende centen moeten beheren enzovoort? Ieder beroep dat er is is het omdat het een vraag van de samenleving invult, niet om een probleem bij te creëren. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Ik vrees dat onze Mambo lichtjes verzuurd aan het geraken is...
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() doe maar geen moeite, groentje 18.
die mambo is een gefrustreerd mannetje in volle midlife-crisis, dat zie je toch zo. ik geloof trouwens geen kneit van z'n verhaaltjes over dat kampioenegebroed van 'm. die heeft gewoon aandacht nodig, da's alles. |
![]() |
![]() |