![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walhalla. Ik denk dat ze daar eens ferm zullen lachen als ze hem daar zien toekomen met z'n brommerhelm. Laten we hopen dat ze daar een vestiaire hebben.
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 4 oktober 2005 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Hansworst Militie!!!! Vanwaar halen ze het... Of nee, het is "hij" want blijkbaar zegge en schrijve 1 (één!) persoon! Wat een militie zeg! ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de grond is het misschien een goede gast maar je moest hem er maar eerst zien in te krijgen hé.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 4 oktober 2005 om 17:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Niemand, ook Vlaams Belang niet, gunt de Vlaams-nationalistische hooligan Bert Eriksson een laatste eresaluut." Ja Gudje, hij mocht al jaren niet meer binnen in de lokalen en secretariaten van het Blok. Lui die het gemeenschappelijk nazi-gedachtengoed niet kunnen verstoppen voor de buitenwereld zijn al lang niet meer welkom ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tevergeefs, wij gaan door. Wij zingen nog uw liederen. Van de kust tot in de voerstreek Klinkt een nieuwe roep door't land 't Is de roep der vrije geuzen Harde kampers in de brand Vlaanderen moet zichzelf bevrijden van de heerschappij Manhaftig kampend tegen staatsdwingelandij Blijf kameraden trouwe trek door de Dietse gouwen Strijd met de VMO Militanten, kameraden Wij marsjeren Vlaanderen groot Trekken zingend door de straten Vlaand'ren vrij of Vlaand'ren dood.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Riksken : 4 oktober 2005 om 18:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bert Eriksson zei zelf openlijk en letterlijk dat hij niet enkel Vlaams-nationalist was maar ook het NS genegen was. Het is dan ook de evidentie zelve dat het VB als partij die zich bekend tot het rechtse volksnationalisme (en niet het NS-gedachtengoed) daartoe beslist. Wat individuele VB-politici doen uit eigen naam is iets anders, al is men ook daar begrijpelijkerwijs voorzichtig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=3]Een greep uit het repertoire van de misdadigersbende van Guderian's groot idool Eriksson. [/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 oktober 2005 om 18:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() zeg dat copy paste gedoe steekt tegen zenne, als het nu nog waar was... ma kom e zeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Bovendien, als ik zie wat er allemaal veranderd is ten gunste van de Vlaamse beweging, snap ik niet wat je nog zit te klagen. Ik herinner me best mijn eerste werkgever die me in eentalig frans aansprak en alle papieren, zelfs loonstaten edm, in eentalig frans afleverde. Er is echt wel wat veranderd, maar je moet het wel willen zien. Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belang is het Vlaams Blok niet meer zenne , er is verjonging , jonge leden, en ik zie geen verband met VMO , vanwaar anders het grote succes van het VB dacht je. Is forumbevuiling al die artikels ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |