Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2005, 11:19   #141
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
neen .... dat is het zeker en vast niet
persoonlijk kan ik dat ook nergens in de teneur van dat artikel terugvinden ( exclusief beschouwende de eigen commentaar van diegene die het geplaatst heeft )
er is ook nergens in dat artikel sprake dat het om racistische daad ging...

indien dat achteraf mocht blijken liggen de kaarten natuurlijk anders net gelijk bij het aangehaalde voorbeeld van die gangbang moest dat daar achteraf blijken
Ik evenmin en blijf voorlopig bij mijn eerste veronderstelling.
Sekspelletjes spelen zonder betalen met slachtoffers die waarschijnlijk geen klacht zouden durven indienen wegens illegaal.
Wat natuurlijk niet weg neemt dat het even erg is of nog erger.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 12:16   #142
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
neen .... dat is het zeker en vast niet
persoonlijk kan ik dat ook nergens in de teneur van dat artikel terugvinden ( exclusief beschouwende de eigen commentaar van diegene die het geplaatst heeft )
er is ook nergens in dat artikel sprake dat het om racistische daad ging...

indien dat achteraf mocht blijken liggen de kaarten natuurlijk anders net gelijk bij het aangehaalde voorbeeld van die gangbang moest dat daar achteraf blijken
De topic begint: [size=3]RACISME:[/size] slechts 10 jaar geeist [size=3]voor twee blanke[/size] sadistische verkrachters.....
Er wordt inderdaad nergens in het artikel zelf verwezen dat het 2 racisten zouden zijn.
De topicstarter echter laat uitblijken dat omdat het slachtoffer een kleurtje heeft en de daders blank zijn, dat het om een racistische daad gaat....waar niks van aangaat het gaat om 2 mannen die vermoedelijk deze vrouw zouden verkracht hebben.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 13:46   #143
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
De topic begint: [size=3]RACISME:[/size] slechts 10 jaar geeist [size=3]voor twee blanke[/size] sadistische verkrachters.....
Er wordt inderdaad nergens in het artikel zelf verwezen dat het 2 racisten zouden zijn.
De topicstarter echter laat uitblijken dat omdat het slachtoffer een kleurtje heeft en de daders blank zijn, dat het om een racistische daad gaat....waar niks van aangaat het gaat om 2 mannen die vermoedelijk deze vrouw zouden verkracht hebben.
Ik dacht dat bijna alle Vlamingen racisten waren?
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 13:57   #144
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Ik dacht dat bijna alle Vlamingen racisten waren?
Enkel diegene die voor het Vlaams Belang stemmen, worden geacht racisten te zijn....

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2005, 22:09   #145
Sounds of silence
Partijlid

Sounds of silence's schermafbeelding

Standaard

weet hier uberhaubt wel iemand wat racisme is? even voor de verduidelijking, racisme betekent rassenhaat,en zwarte =geen ras en het heeft ook niks te maken dat als je islamieten liever dood als levend hebt want, de islam is GEEN ras
Oud 18 oktober 2005, 13:49   #146
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Dit had nooit hoeven en kunnen gebeuren indien deze Soedanese vrouw in haar eigen land gebleven was.
1) Is dat een excuus voor die viezerikken?
2) Zijn Belgen datn ook niet ginds gaan doen?
3) Gaan ze niet nog altijd naar ontwikkelingslanden voor seks met minderjarigen (wat ook verkrachting is), want een minderjarige kan gewoon geen geldig akkoord daartoe geven, omdat ze minderjarig is?
De volgende keer dat jij, je vrouw en dochter in 't buitenland zijn, mogen jullie dus verkracht worden volgens JOUW redenering??
Mag dat dan ook als jullie uit jullie dorp of stad komen???
Of als jullie uit jullie straat komen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 18 oktober 2005 om 13:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 14:15   #147
Sounds of silence
Partijlid

Sounds of silence's schermafbeelding

Standaard

Waar culturen botsen ontstaat misdaad...
Dit is al zolang de mens bestaat. Toch willen we multiculti?
Oud 20 oktober 2005, 13:19   #148
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence
Waar culturen botsen ontstaat misdaad...
Dit is al zolang de mens bestaat. Toch willen we multiculti?
Dacht je nu écht dat er géén misdaad ontstaat waar géén culturen botsen???

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 oktober 2005 om 13:20.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 16:12   #149
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Dacht je nu écht dat er géén misdaad ontstaat waar géén culturen botsen???
Alvast geen cultuurgerelateerde.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 18:54   #150
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephanieke
criminaliteit heeft geen kleur, gebeuren door blanken , roden gelen zwarten , groen,... waarom altijd Marokkanen en Turken stigmatiseren ?

[edit]
[SIZE=1]Edit:[/SIZE]
[SIZE=1]After edit by Stephanieke on 10-10-2005 at 22:44
Reason:
--------------------------------

criminaliteit heeft geen kleur, gebeuren door blanken , roden gelen zwarten , groen,... waarom altijd Marokkanen en Turken stigmatiseren ?

[/SIZE]

[SIZE=1]Before any edits, post was:

[/SIZE]
[/edit]

Tot zover kennen les Flamands hun aardrijkskunde ........
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 20:55   #151
iris
Vreemdeling

Standaard ge weet nie waar get over hebt

ik wet da dit een oud bericht forum ding is ma da helft weet nie waar over ze praten ! hebt gij eenig idee hoe zeer het mij pijn doet om dit allemaal te moetten lezen mijn vader heeft echt boete doening gedaan hij is anders nooit gelijk zo ik snap ook nie da hij dit heeft kunnen doen ma wel geweldig om dan sommige reacties te mogen lezen ! t heeft compleet niks me racisme te maken ik ben echt diep geschokkeerd ! hoe zou jullie het allemaal vinden om zoeiets over uw bloed eigen vader te lezen? is de realiteit al nie hard genoeg ne ?
iris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:20   #152
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
hoeveel kregen die groepsverkrachters in Brussel ??? van minderjarige meisjes [u]

één slecht 7 jaar...
Gewoon hun spel amputeren en afgelopen. Nee, steekt ze nog wat in hotel de houten lepel, gratis kost en inwoon. Gewoon, flup en ballen er af en gaan werken voor de schadevergoeding aan het slachtoffer te betalen. Er zullen veel minder verkrachters rond lopen op die manier.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2011 om 22:20.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:46   #153
Nadina
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iris Bekijk bericht
ik wet da dit een oud bericht forum ding is ma da helft weet nie waar over ze praten ! hebt gij eenig idee hoe zeer het mij pijn doet om dit allemaal te moetten lezen mijn vader heeft echt boete doening gedaan hij is anders nooit gelijk zo ik snap ook nie da hij dit heeft kunnen doen ma wel geweldig om dan sommige reacties te mogen lezen ! t heeft compleet niks me racisme te maken ik ben echt diep geschokkeerd ! hoe zou jullie het allemaal vinden om zoeiets over uw bloed eigen vader te lezen? is de realiteit al nie hard genoeg ne ?

Dat jij uberhaupt zo een beest nog je vader noemt.
Nadina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:53   #154
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephanieke Bekijk bericht
Tien jaar cel geëist voor sadistische verkrachting

De 43-jarige [size=4]Eddy M. uit Hasselt en de 41-jarige Frank B. uit Diepenbeek[/size] zijn maandag voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verschenen. Het openbaar ministerie wil hen voor tien jaar achter de tralies voor een brutale verkrachting met foltering van een 22-jarige Soedanese vrouw.

Lift naar huis
Het slachtoffer werd op 17 maart van dit jaar aangesproken door Frank B. aan de Oudemanstraat in het Antwerpse Schipperskwartier. Hij wilde met haar uit eten gaan, maar zij sloeg het aanbod af. Hij vroeg het meisje vervolgens of hij haar een lift naar huis mocht geven en daar ging ze wel op in.

Onderweg verklaarde hij dat hij haar nog even zijn bedrijf wilde laten zien. Toen de rit wel erg lang duurde, raakte ze in paniek. Frank B. haalde een wapen uit het handschoenkastje en dreigde ermee haar neer te schieten. Hij voerde haar naar een industrieterrein in Tongeren.

Vastgeketend op bed
In zijn appartement dat boven één van de bedrijven gelegen is, ketende hij haar vast op het bed. Frank B. kreeg daar het gezelschap van Eddy M., die medezaakvoerder was van het bedrijf. Samen verkrachtten ze het meisje meermaals tot bloedens toe. Ze gebruikten daarbij de nodige attributen, waaronder een komkommer en een bezem.

Het slachtoffer slaagde er de volgende ochtend in om uit het appartement te ontsnappen door uit het raam te springen. Als bij wonder raakte ze niet gewond. Ze liep daarna een andere firma binnen, waar ze om hulp vroeg.

Niet aan proefstuk toe
Uit het onderzoek is inmiddels gebleken dat Frank B. en Eddy M. hiermee niet aan hun proefstuk toe zijn. Op 29 januari had ook al een Nigeriaanse vrouw klacht ingediend. Ook zij was door een zekere Frank en Eddy van straat geplukt, geketend en verkracht. Het onderzoek naar die feiten is in handen van het Brusselse gerecht.

Beide beklaagden bekenden de feiten aanvankelijk, maar trokken hun bekentenissen later weer in. Vonnis op 24 oktober. krant van de Laatste Nieuw geleesd.

Voor een herhaling is dat wel zeer weinig ik vinden, maar wanneer zwarten de slachtoffer zijn, spreken de gerechten mannen helemaal anders.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Stephanieke on 10-10-2005 at 21:34
Reason:

De 43-jarige [size=4]Eddy M. uit Hasselt en de 41-jarige Frank B. uit Diepenbeek[/size] zijn maandag voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verschenen. Het openbaar ministerie wil hen voor tien jaar achter de tralies voor een brutale verkrachting met foltering van een 22-jarige Soedanese vrouw.

Lift naar huis
Het slachtoffer werd op 17 maart van dit jaar aangesproken door Frank B. aan de Oudemanstraat in het Antwerpse Schipperskwartier. Hij wilde met haar uit eten gaan, maar zij sloeg het aanbod af. Hij vroeg het meisje vervolgens of hij haar een lift naar huis mocht geven en daar ging ze wel op in.

Onderweg verklaarde hij dat hij haar nog even zijn bedrijf wilde laten zien. Toen de rit wel erg lang duurde, raakte ze in paniek. Frank B. haalde een wapen uit het handschoenkastje en dreigde ermee haar neer te schieten. Hij voerde haar naar een industrieterrein in Tongeren.

Vastgeketend op bed
In zijn appartement dat boven één van de bedrijven gelegen is, ketende hij haar vast op het bed. Frank B. kreeg daar het gezelschap van Eddy M., die medezaakvoerder was van het bedrijf. Samen verkrachtten ze het meisje meermaals tot bloedens toe. Ze gebruikten daarbij de nodige attributen, waaronder een komkommer en een bezem.

Het slachtoffer slaagde er de volgende ochtend in om uit het appartement te ontsnappen door uit het raam te springen. Als bij wonder raakte ze niet gewond. Ze liep daarna een andere firma binnen, waar ze om hulp vroeg.

Niet aan proefstuk toe
Uit het onderzoek is inmiddels gebleken dat Frank B. en Eddy M. hiermee niet aan hun proefstuk toe zijn. Op 29 januari had ook al een Nigeriaanse vrouw klacht ingediend. Ook zij was door een zekere Frank en Eddy van straat geplukt, geketend en verkracht. Het onderzoek naar die feiten is in handen van het Brusselse gerecht.

Beide beklaagden bekenden de feiten aanvankelijk, maar trokken hun bekentenissen later weer in. Vonnis op 24 oktober. krant van de Laatste Nieuw geleesd.

Voor een herhaling is dat wel zeer weinig ik vinden, maar wanneer zwarten de slachtoffer zijn, spreken de gerechten mannen helemaal anders.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Stephanieke on 10-10-2005 at 21:32
Reason:

De 43-jarige Eddy M. uit Hasselt en de 41-jarige Frank B. uit Diepenbeek zijn maandag voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verschenen. Het openbaar ministerie wil hen voor tien jaar achter de tralies voor een brutale verkrachting met foltering van een 22-jarige Soedanese vrouw.

Lift naar huis

Vastgeketend op bed

Niet aan proefstuk toe

Voor een herhaling is dat wel zeer weinig ik vinden, maar wanneer zwarten de slachtoffer zijn, spreken de gerechten mannen helemaal anders.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

De 43-jarige Eddy M. uit Hasselt en de 41-jarige Frank B. uit Diepenbeek zijn maandag voor de correctionele rechtbank van Antwerpen verschenen. Het openbaar ministerie wil hen voor tien jaar achter de tralies voor een brutale verkrachting met foltering van een 22-jarige Soedanese vrouw.

Lift naar huis

Vastgeketend op bed

Niet aan proefstuk toe

Voor een herhaling is dat wel zeer weinig ik vinden, maar wanneer zwarten de slachtoffer zijn, spreken de gerecht helemaal anders.

</STRONG></EM></U></I></B>[/size]
[/edit]
Als dit waar is : castreren, of beter de doodstraf zou een gepaste straf zijn...
In België , vandaag : 10 jaar, en dus binnen 5 of 6 jaar terug buiten.
Voor buitenlandse verkrachters die onze vrouwen aanvallen gaat het net zo, dus niet zagen dat het te weinig is. Militeer om de wet te veranderen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:54   #155
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Is één van die kerels écht uw vader ?! Innige deelneming.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 22:58   #156
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wordt er hier gepleit voor amnestie? Wat voor de ene niet meer dan normaal lijkt is klaarblijkelijk voor een ander een vies woord.
Oud 27 januari 2011, 23:01   #157
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als dat al zo is kan iris daar ook niet aan doen, evenmin als dat de kinderen van collaborateurs daar geen schuld aan treft.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2011 om 23:03.
Oud 27 januari 2011, 23:06   #158
Nadina
Burger

Standaard

Citaat:

Meen je dit?
Oud 27 januari 2011, 23:06   #159
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit waar is : castreren, of beter de doodstraf zou een gepaste straf zijn...
In België , vandaag : 10 jaar, en dus binnen 5 of 6 jaar terug buiten.
Voor buitenlandse verkrachters die onze vrouwen aanvallen gaat het net zo, dus niet zagen dat het te weinig is. Militeer om de wet te veranderen.
Ze hebben uiteindelijk vijf jaar gekregen:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=G74JGDC6
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2011, 23:10   #160
Nadina
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ze hebben uiteindelijk vijf jaar gekregen:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=G74JGDC6
Dan zullen ze nu wel zeker weer vrij zijn..op naar het volgende prooi.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be