![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van waar komt jouw propaganda dan ?? Van één of andere goedkope nazi-site ??
![]() |
#142 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Organization Lebensborn beging geen oorlogsmisdaden, noch diegenen die aan de organisatie deelnamen, er diensten aan verleenden of leiding aan gaven. Waarom ook. Deelname aan het project waar voorbehouden aan eenieder die aan de juiste voorwaarden voldeed. Vrouwen van leden van de SS, noch die van de politie of andere staatsorganisaties hadden enige behoefte aan bescherming. Alleenstaande, al dan niet behoeftige, vrouwen konden deelnemen als ze aan diezelfde eisen voldeden. Een vrouw die het niet zo nauw nam met de toen geldende zedelijkheidsopvattingen zou, ongeacht haar geschikte eigenschappen, niet in aanmerking komen voor deelname. Hitlers opvatting dat de vrouw de hoeksteen was van het gezin en mede aan de basis lag van Das Deutsche Character der Familie zou daarmee in tegenspraak zijn geweest. Dat er goed voor de moeder en het kind gezorgd werden was vanzelfsprekend. De vrouw kon het kind afstaan, maar hoefde dat niet, Als ze ongehuwd was, wat zelden voor kwam, werd er desgewenst een geschikte echtgenote voor haar gezocht. Bronnen: 1:Mijn boekenkast (waarvan ik de inhoud voor jou hier niet ga oplijsten) 2:Mijn hospita in 1961 te Lubeck, zijnde een vrouw die als ongehuwd lid van de Bund Deutsche Madel deelnam aan het project, in het kader daarvan drie kinderen baarde, huwde met de vader van haar kinderen en hem verloor toen hij als lid van de Waffen SS als beveiliger van een pantsertrein in Griekenland door de Engelsen krijgsgevangen werd gemaakt en in 1947 in een interneringskamp voor SS-ers in Egypte aan ziekte en ondervoeding stierf. Zo zie je maar dat de waarheid iets anders is dan 'onzin', 'belachelijke nonsens', 'gebazel' en neo-nazi propaganda. Neem van mij als kenner aan dat de echte Nazi propaganda stukken beter en effectiever was dan wat jij produceert. En om in je stijl te blijven: Jou botten hoeven niet gebroken te worden. Elke Commando, elke Spetznaz, elke Rode Baret, elk lid van de Special Forces, elk lid van de Mossad en een flink deel van het personeelsbestand van Bin Laden kent tientallen minder drastische manieren om jou alles te laten geloven wat ze willen. Het onderschrift onder je post ist Widerlich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen leugens meer over "een nieuw germaans ras kweken" of "mannen en vrouwen uitnodigen om kinderen te produceren" Je geeft toe dat "lebensborn" er in de eerste plaats was voor de hulp aan (alleenstaande) moeders. Prima, meer wou ik niet aantonen.8) Citaat:
Jezelf kenner noemen is wel een beetje overdreven, niet ? ![]() Citaat:
Ik kan wel begrijpen dat het voor jou als zelfverklaarde "kenner"( ![]() Ach troost je, je bent niet de enige "kenner"( ![]() Laatst gewijzigd door skorzeny : 2 februari 2006 om 06:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slechte verliezer zeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vergeet Bin Laden niet. Jij bent echt niet goed snik, jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Das al de tweede maal dat je me persoonlijk aanvalt. Enfin, je doet maar ik wil deze topic niet laten ontsporen in zinloos gescheld. Belangrijkste voor mij is dat je nu al een toontje lager zingt over "Lebensborn". Het constant belasteren van het Derde Rijk en zijn vertegenwoordigers moet maar eens stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Net zo groot als Goebbels. 2. Net zo blond als Hitler. 3. Net zo slank als Göring. 4. Houdt net zoveel van vrouwen als Röhm. 5. En is net zo nuchter als Robert Lay. No.4 was homoseksueel, met een voorkeur voor jonge jongens. No.5 was zwaar verslaafd aan de alcohol. De leiding van het Derde Rijk bestond grotendeels uit gestoorden, junks, alcoholisten en meer van dat fraais. Homoseksualtiteit beschouw ik niet als een afwijking, maar in een "Rijk" dat vele homo's naar de gaskamer heeft gestuurd is een homoseksueel leider wel heel tegenstrijdig,
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 6 februari 2006 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
A.) Nationale verbondenheid hangt in de praktijk niet af van ras, zoals moge blijken uit de massale emoties die rasonzuivere nationale voetbalteams opwekken. De Nazi's zouden er jaloers op zijn ! B.) Het raszuivere Duitse leger was in de praktijk niet opgewassen tegen legers van Slavische Untermenschen en rasonzuivere Amerikanen. Als je oorlogen wilt winnen, dan is het Lebensborn-beleid misschien geen goed idee. C.) De Romeinen, de meest succesvolle veroveraars en rijkenbouwers ooit, hebben ras nooit gebruikt als middel tot integratie. Zij maakten Romeinen van de onderworpen volken door de lokale elite te laten delen in de Romeinse rituelen, en in het economisch en staatkundig succes. Gezamenlijke Romeinse identiteit berustte in het Romeinse Rijk niet op ras, maar op het aannemen van de Romeinse identiteit door de onderworpen rassen. Lokale rassen en religies mochten binnen dat kader gewoon blijven bestaan, de Romeinen bevorderden niet de genetische romanisering met een Lebensborn-beleid. Skorzeny, je wedt op een dood paard. De Nazi's zelf zouden de eersten zijn om toe te geven dat het Arische ras blijkbaar niet superieur is, vermits ze in de praktijk het onderspit dolven tegen rasonzuivere Amerikanen en Slavische Untermenschen. Gewoon een biologisch-empirisch feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zullen er wel homo's in de straf-en werkkampen hebben gezeten maar dit had niet met hun geaardheid te maken (wel omdat ze bvb. communist, partizaan of misdadiger tout court waren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je info is weliswaar gedeeltelijk correct, maar je zult ook wel weten waaraan het Romeinse Rijk ten onder ging; rassenvermenging en verregaande decadentie. Best te vergelijken met de huidige situatie in Europa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Schepen
|
![]() [quote=skorzeny;1536603]Verwar hoera-patriotisme niet met nationale verbondenheid. Hoera-patriotisme is tijdelijk, zie maar naar het multikul-elftal van Frankrijk, ooit helden, maar nu ze slechterspelen is het al lang weer gedaan met die zogezegde nationale verbondenheid.[quote]
Beetje flauw om voetbal-nationalisme zo af te doen. Goebbels zou jaloers zijn geweest op dergeljke oprispingen van patriottisme. Natuurlijk verliest een elftal steun als het niet presteert, maar dat geldt evenzeer voor raszuivere elftallen zoals Italie; herinner je je nog de laatste EK ? De Italiaanse spelers werden bij thuiskomst bijkant gelyncht. En Frankrijk is dus niet het enige voorbeeld he. Zelfs Duitsland is enthousiast voor hun gemengde eltal. En Engeland en Nederland. [quote]Het Duitse leger heeft de oorlog verloren door gebrek aan manschappen en grondstoffen, al te veel ideologie moet je daar niet achter zoeken.[quote] Dat is al een heel wat nuchterder en realistischer standpunt ! Ras is inderdaad niet bepalend voor militaire prestaties. We zijn het eens !! Citaat:
Laatst gewijzigd door oeps : 6 februari 2006 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2: Gezien je wijze van schrijven mag jij aangevallen worden. Zeker als je als nick de naam Skorzeny gebruikt. Er moet wel een hemelsbreed verschil bestaan tussen die door de strijd geharde durfal en een wazig iemand die het treurige lef heeft om zijn naam te misbruiken. 3: Ik doe inderdaad wat ik wil. En deze topic had nooit opgestart moeten worden. Wat jij hiermee hebt gedaan is de naam en eer besmeuren van honderdduizenden die niets met vernietigingskampen en oorlogsmisdaden te maken hadden, maar als gewone frontsoldaten hun leven gaven voor wat zij als hun ideaal zagen. Ook al waren ze SS-ers en daarmee in hedendaagse ogen voor velen verwerpelijk. 4: Organization Lebensborn WAS bedoeld om het naar Hitlers ideeen gewenste vlekkeloze ras van Edelgermanen te creeeren. Daar was niets mis mee. Tenslotte doen we heden ten dage hetzelfde met genetische manipulatie. 5: Aan de wand in de gang van mijn huis hangen twee reproducties van tekeningen van Hitler. Het zijn inderdaad reproducties dus is de naam van de tekenaar op de lijst vermeld. De redenen om die neer te hangen zijn: a:Ze zijn goed getekend en stralen perfect de sfeer van de aanvang van de 20ste eeuw uit. b: Als de naam Hitler valt moet het kennelijk altijd negatief zijn. Hetzij is hij een slecht tekenaar, hetzij kennelijk een homo, hetzij een over het paard getilde Gefreite, hetzij wordt hij in verband gebracht met het liederlijke leven van Goering, de kille onmenselijkheid van Himmler. Maar als ik in de etalages van de kunsthandels kijk zie ik vaak geen betere tekeningen, aquarellen of schilderijtjes. Tegenwoordig is het 'in' om je te uiten als homo en er zijn zelfs lieden, waaronder BV-s, die zich daarop laten voorstaan. Maar in verband met Hitler is dat plotseling slecht en maakt het hem tot een verworden figuur. Hij was inderdaad slechts korporaal. Maar kennis kun je jezelf ook eigen maken door zelfstudie. Als een selfmade industrieel succes heeft en dat bereikt heeft zonder managementschool en vakstudie, is het prijzenswaardig en wordt betrokkene de hemel in geprezen. Als Hitler het op militair gebied presteert en de juiste adviezen van zijn generaals uit de grote hoeveelheid weet te distilleren, dan is hij plotseling een overschatte Gefreite. In geen van de biografieen over Hitler is enige verwijzing terug te vinden naar een hang naar een liederlijk leven (wat hij in Goering verafschuwde) of enige andere uitspatting. Hij wordt onveranderlijk beschreven als een asceet, dronk geen alcohol en kon blij als een kind zijn met een simpel cadeautje. Dat zijn een paar persoonlijke aspecten van de man. Hij was ook een jongeman die vrijwillig de oorlog in ging. Hij was ook een man die zelfs tijdens die oorlog de tijd vond om de verschrikkingen van de eerste wereldoorlog in tekeningen vast te leggen. Hij was ook de man die, terugkerend uit die oorlog, een heel volk in de greep van de toenmalige geallieerden uitgeperst zag worden. Hij was ook een man die toen aanschouwde wat wij thans voor een deel ook zien. N.l. door en door corrupte politici, liegende politici, zichzelf verrijkende speculanten en industrieelen, een gouvernement dat de bevolking letterlijk van de honger liet sterven en hun schamele spaarreserves als sneeuw voor de zon liet verdwijnen door die fameuze inflatie. Daartegen in opstand komen was, zeker in die tijd, een must. Niet alleen de Nazi's deden dat. Ook de communisten. Het zijn de tekeningen van DIE Hitler die aan mijn wand hangen. Niet de tekeningen van de Hitler van de Endloesung. Niet die van een Hitler die een zinloos geworden strijd voerde die eervol beeindigd had kunnen worden binnen de Duitse landsgrenzen. Niet de Hitler die de mensheid onderverdeelde in Ueber- und Untermenschen. De leiding van Het Derde Rijk wordt niet door anderen besmeurd. Dat heeft ze zichzelf aangedaan. En ze zijn er terecht voor gestraft. Evenals vele anderen die, gekleed in hetzelfde uniform van de honderdduizenden die eervol voor hun land stierven, zich doelbewust aan de meest onmenselijke handelingen en daden schuldig maakten. Het opstarten van deze verrotte topic is jou schuld. Jij verschafte daarmee aan anderen de gelegenheid om die vele, vaak heel jonge, eervol gesneuvelden een trap na te laten geven. En JIJ hebt het lef om te eisen dat er een eind komt aan 'het belasteren van de leiding van Das Reich'? JIJ hebt het lef om je met het aureool van Obersturmbannfuehrer Otto Skorzeny te omringen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hun verblijf in, wat voor inrichting dan ook, zeker. Er werd echter niet systematisch jacht op gemaakt. Het was net als met elke andere misdadiger: Als je gesnapt werd, werd je veroordeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Foreigner,
U schijnt aardig op de hoogte te zijn. Mijn oude NBC-leraar vertelde ooit dat Hitler nooit gebruik heeft willen maken van strijdgassen, gezien zijn eigen ervaringen gedurende WO1, (U welbekend neem ik aan). Ik heb dat nooit kunnen rijmen met het latere gebruik van Zyklon-B. Was de man schizofreen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() |