![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Voorpagina Standaard vandaag: staking in Gentse post kost kmo's 10 miljoen!!! Hoeveel jobs zullen daarvoor moeten sneuvelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog geen fractie dan van wat er anders zou worden afgedankt zonder syndicale druk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Er komen afdankingen aan, en een pak, oa. door de laatste ophaalbeurt af te schaffen en het personeel in de sorteerbureaus te verminderen. Eveneens zijn er al 100den postkantoren afgeschaft, de uitvoering van dat plan is vorig jaar gestart. Georoute is gewoon het meest zichtbare symbool van die gehele "herstructurering".
Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 mei 2007 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() En daar is de armoede pertinent, zelfs bij mensen met 2 jobs. Kennelijk moeten wij voor een onbekende reden onze sociale rechten laten afschaffen. Ik denk niet dat een arbeider er beter zal van worden, ik heb alleszins het nog nooit gezien of gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sociale rechten moeten niet afgeschaft worden, maar het kan met een stuk minder. Armoede is hier in Europa trouwens ook pertinent en wordt enkel erger door huidige beleid. Maar typische Amerikaanse toestanden zijn niet wenselijk en makkelijk te vermijden. Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat dat uw probleem niet is, als uw brief maar zo snel mogelijk wordt geleverd. Dat daarvoor maar eventjes die domme stakers moeten worden opzijgezet in hun sociale rechten, dat is maar een kleine prijs voor die levering van de brief. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 mei 2007 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
De stijging van de armoede in Europa is omgekeerd evenredig met de afbraak van de verzorgingsstaat. Ik vrees dat jouw redenering ergens down the line de mist is ingegaan. Tenzij de studiegroep rond Cantillon van de UA totaal fout is in hun berekeningen. Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 mei 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat? Ik wordt postbode voor de rest van mijn leven. Als er geen werk is dan drink ik ganse dagen koffie op jou kosten omdat jij mijn sociale rechten wil respecteren. Deal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Wel, ik daag je uit om een jaar postbode te spelen. Ik zet gerust een maandloon in dat jij het geen jaar volhoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Misschien zouden ze het beter eens doen, dan weet iedereen tenminste dat er een probleem is. Ik veronderstel dat alles blijven slikken voor jou een betere oplossing is, gelukkig zijn er nog mensen die het niet meer pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Dat is niet het middel, dat bewijst juist de studiegroep rond Catillon. Ik daag je opnieuw uit hun cijfers te ontkrachten. Empirie is nu net iets belangrijker dan jouw donkerblauwe sprookjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb duizend euro in een maand. Ik heb geen honger. Ik kan van het leven genieten. Ik heb een dak boven mijn hoofd. Wat moet dat nog meer zijn? Ik ben geen op geld beluste wolf. En werk vind ik altijd omdat ik de wil heb om het te vinden. Niet altijd makkelijk, maar doorzetten is de boodschap. Je plan trekken is de boodschap. Ipv steeds op anderen te rekenen of erger te eisen. Maar postbode is niet mijn keuze. Niettemin ben ik zeker dat het goed meevalt. Ik ken wel enkele postbodes. Laatst gewijzigd door Dycore : 25 mei 2007 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Kun je eens een bron doorgeven? Het rapport is blijkbaar zo belangrijk dat ik het niet terug vind op internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken ook postbodes, en ik hoor andere verhalen dan jij. Toch wel toevallig? Misschien heb jij het geluk dat je juist die 2 postbodes kent die zeggen dat hun collega's niet moeten janken. |
|
![]() |
![]() |