![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok... waarom is iemand dan verantwoordelijk voor een klapband ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien je een boete krijgt, steek je dat toch ook niet op die auto? JIJ kruipt achter het stuur van een voertuig dat mogelijks schade kan berokkenen aan derden: JIJ betaalt er dus het gelag voor. En in Cuba is dat dus 3 jaar. Niet zagen dus, niet repatrieren om hier bij Dutroux te stoppen: 3 jaar Cubaanse cel. Hemingway werd er alleen al door geïnspireerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een huis stort in op je kop nadat een vrachtwagen erop inrijdt. de fout van de vrachtwagenchauffeur of de fout van het wegdek dat slecht aangelegd was ? De fout van de architect omdat dat gebouw niet sterk genoeg was ? de fout van de cubaanse lease maatschappij die je o de baan laat gaan met banden die compleet naar de vaantjes zijn en voor het zicht wat opgelapt zijn ? Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 maart 2006 om 02:47. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker, als je in een auto stapt waarvan je weet dat-ie niet 100% in orde is, is er zéker een reden tot schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() De verantwoordelijkheid ligt grotendeels bij de jaarlijkse autokeuring die een wagen 'gezond' beschouwt of afschrijft. Maar in Cuba bestaat een keuring waarschijnlijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok... je krijgt een auto van je bedrijf als je in dat land animatrice bent. ga je de wielen checken... dat doe ik doorgaans ook. ik check haast maandelijks mijn wielen eens. Laatst had ik met mijn intussen overige wagen toch een lekke band en die banden waren quasi nieuw. amper 30.000 kilometer. In het bandenbedrijf wisten ze me te zeggen dan ik geluk had... de scheur was erg diep maar net genoeg om die band leeg te doen lopen over enkele dagen. als dat niet zo was dan had die band gaan klappen terwijl ik 120 reed op de snelweg. dan had ik wat schade aangericht, waarschijnlijk nog het meeste aan mijn eigen lichaam en dat zou volgens jou mijn fout zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*stoute fles! smijt kapot tegen muur (nog meer vlekken)*
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of, nog alternatiever... De Goddelijke Voorzienigheid en het Algehele Meesterplan der Dingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
op dezelfde manier KIEST die mens die overreden is om op straat te lopen, en die weet de risico's die daaraan verbonden zijn ook.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dat soms een hint voor die vrouw ?
Geweertje opsturen soms ? Een zieke, laag bij de grondse opmerking, Lombas.
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar slaat dat nou op?
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ...ach nergens op zeker...
![]() ..just being so damned irresponsable.
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kruipt achter het stuur, zelfs als je weet dat er iemand van achter in je auto kan rijden: dus dan ben je ook verantwoordelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan iemand niet straffen voor dingen waar hij niets aan kan doen. Dit is nogal logisch. Indien je zelfs dit niet snapt ben je niet goed snik. Je weet niet wat je zegt en ik ben er zeker van zoals ik al zei dat je dit niet zelf gelooft. Het kan iedereen overkomen, ook jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een vergelijking. Je vergeet wel een feitje wat je bij de auto wel gebruikt...de auto gaat kapot. Dus in dit geval JIJ schenkt wijn in en de fles breekt aan de hals gewoonweg af...een hoop wijn op het tapijt, wie is dan verantwoordelijk? JIj of de fles?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *woestijnwind*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat wil dat zeggen? Dat je akkoord gaat met 1.5 jaar voor medeplichtigheid?
![]() |
![]() |