![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hmm, ik geloof niet dat je niet in aanmerking komt als je kinderen hebt hoor. (trouwens waarom negeert u mijn vraag?)
![]() |
#142 |
|
![]() 1. ik beledig u niet persoonlijk maar wel alle mentale minderwaardigen die alle werklozen beledigen door gebrek aan begrip en door ervan uit te gaan dat de oorzaak van werkloosheid zowieso altijd bij de werkloze ligt. Iedereen die dat denkt IS nu eenmaal zowieso debiel ( mentaal minderwaardig, onderontwikkeld )
2. de kleinburgerlijke vormelijkheidsnormen van andersarmen zijn de mijne niet - ik zeg alles direct en vlakaf zonder doekjes errond - de vorm is niet belangrijk - alleen de essentie ( inhoud ) telt. ook het blindstaren op de vorm en niet kijken naar de inhoud is een eigenschap van mentaal minderwaardigen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek maar eens op als het gevonden kan worden. Het is echt heel veel in elk geval. Ik denk niet dat scholen daar kunnen aan tippen.
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
ik heb niet gezegd dat je met kinderen NIET in aanmerking komt maar wel dat het een handicap is. het bemoeilijkt dus de tewerkstelling ( en dat op een reeds oververzadigde arbeidsmarkt ) snap je het nu ? of moet ik er een tekeningske bijmaken ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Door hun handicap van welke aard ook zijn ze dus als het ware verlamden op de arbeidsmarkt wel grof dus om hen dan maar te zeggen ( ondanks mogelijke goede bedoelingen ) dat ze maar moeten leren lopen of niet soms ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() de hoofdoorzaak van langdurige werkloosheid is de te hoge eisen die gesteld worden op de arbeidsmarkt
in de jaren zestig kon men dat niet omdat men volk te kort had - daarom importeerde men ook gastarbeiders de hoofdoorzaak is dus de te hoge eisen tengevolge van de oververzadiging en in de meeste gevallen niet de gebrekkige scholing of werkbereidheid van de werkloze en sorry maar wie dat niet kan inzien is naar mijn mening een mentaal minderwaardige culturele fascist ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Word dan iedereen geboren met twee geweldige handen, een super hoofd en wat er in zit?
Wat als je eigenlijk die onhandige iets minder begaafde mens bent?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 maart 2006 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunt ge verdomme meer betalen dan noodzakelijk als ge weinig hebt? ![]() ![]() ![]() Kopen op krediet maakt de rijken rijker en de armen armer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stel dat ik morgen een wasmachine moet kopen en de goedkoopste zou 300 euro kosten. Als ik al mijn vaste kosten, al de rekeningen en de school betaald heb moet ik met de rest van het geld zien rond te komen en zorgen dat er elke dag eten op tafel staat en geloof me, we zijn niet kieskeurig of veeleisend en ik besteed dan ook niet veel geld aan eten. Ben zelfs al in geen jaren nog bij een beenhouwerij binnen geweest. Met wat geluk kom ik op die manier nipt de maand door maar zodra er natuurlijk extra rekeningen komen zoals water, gemeentebelasting, dokters-of ziekenhuiskosten..... dan is dat wel even een probleem. Dan moet ik gaan kiezen welke rekening het meest prioriteit heeft en welke ik naar de volgende maand kan verschuiven. Als men moet rond komen met een budget dat te klein is, moet je heel creatief zijn en constant wikken en wegen. Sparen kan niet, dat is onmogelijk. Er zijn nu al teveel zaken waar ik tegen mijn wil 0 cent aan kan besteden, met andere woorden, ik zit met een tekort. Hoe zou ik dan vanuit dat tekort 300 euro kunnen uitgeven aan een wasmachine??? Is dat nu zo moeilijk te snappen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt dat het heel veel is. U weet dus blijkbaar van meer. Mag ik dan van u vernemen hoeveel dat dan wel moge zijn en voor welke steden dat opgaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals ik al zei: ga ergens anders liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je vergeet trouwens één detail, tegenwoordig eisen de scholen dat men een pc met internet heeft! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 maart 2006 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik heb geen bussen op zondagen , op feestdagen zoals paasmaadag, pinksteren,... Op zaterdag mag je al niet te laat in de stad blijven of ik raak niet meer thuis. De bussen zijn vaak overvol terwijl er voor andere buslijnen 4 bussen zijn in 1 uur waarvan er 2 niet een halfvol zijn . Door het te laat komen van de bus , mis je de trein. En dan de buschauffeurs ze stoppen niet altijd aan een hoofdhalte (als er niet gebeld wordt) waar zowel mensen afstappen als opstappen en alsof dat nog niet genoeg is weigeren sommigen de voorste busdeuren te openen (dit is vooral erg voor mensen die minder goed te been zijn want ze moeten nog eerst helemaal naar voor om te horen dat ze daar niet mogen uitstappen en ndan terug naar de achterste deuren) Ik ben nu eens iemand die veel afhangt van het openbaar vervoer , want als je te jong bent om auto te rijden en volgens je ouders oud genoeg om zelfstandig overal te raken is dat helemaal niet gemakkelijk . Het is al te vaak gebeurt dat ik mensen moest opbellen om me met de auto te komen halen....en die zijn dat allemaal al grondig beu en ik ook trouwen |
|
![]() |
![]() |