![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet België Erdal uitleveren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 58,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
27 | 41,54% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar velen van die lijst zullen deze discussie wel niet volgen denk ik. Maar toch: staf zou z'n mening omtrend deze zaak beter herzien.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
|
![]() weer een van uw gevreesde ......
De dag dat je het zonlicht zal zien zal een hele verademing zijn (oud chinees spreekwoord) EN VOOR HET HELE FORUM EEN ZEER HEUGELIJKE DAG
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Met zo cryptisch te wezen zet je enkel jezelf te kakken
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei. Het niveau van de discussie is te lang te hoog gebleven.
|
![]() |
![]() |