![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Minister-President
|
Hij heeft helemaal niet op die vlag gepist maar heeft zich laten vangen aan de provocatie door de n-va'ers die uiteraard onderbelicht blijft in het verhaal. Het zou me niet verbazen in de n-va'ers doelbewust de confontatie zochten en dit om hun eigen bedrog en woordbreuk en inetrene problemen( wetteren te verdoezelen)... en dan vinden ze in Rob verreycken uiteraard een nuttige idioot.
het Vb wordt al 25 jaar lang beledigd en beschimpt. Nooit reageert het Vb. verreycken is dan ook geen geschikt parlementslid want an VB'er moet je stoicijns kunenn blijven ook als men jou voor de 100 ste keer beledigt. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
das goe voor mijn therapie naar het schijnt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
en Egidius een zot kan meer vragen stellen dan 100 geleerden kunnen beantwoorden he....
Ik stel maar vragen in de hoop dat geleerde mannen hier antwoorden kunnen geven.. beging ik weer tegen mezelf te praten he.. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Minister
|
Das niks, tegendradigaard. Ik klap ook tegen mezelve. Da moet he, wilt ne mens af en toe eens een serieuze conversatie kunnen voeren...
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Vreemdeling
|
Gezellig vlaams clubje is dat hier!
Ik dacht dat de NV-A-ers de nieuwe democratische vlaamse leeuwen waren. Maar nee, ik zie een NV-A die zich laat bepissen door VB, en zich dan nog als welpjes bij het nekvel gedwee voor de VB kar laat spannen. En ik maar denken dat Alle BELGEN dapper waren! MBG Razboi Ooffr OMBR |
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Vreemdeling
|
Ik voel me al helemaal thuis.
MBG Razboi Ooffr OMBR |
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
Vreemd verhaal.
Als Rob zo een zot wiel is, zie ik hem eerlijk gezegd niet wat staan staan op een vlaggetje hoor... Gewoon wederzijdse kleuterstreken. De n-va krijgt in deze gewoon meer steun van de pers (verrassing verrassing...). Intriest! Moeten deze kleine kinderen zorgen voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen? (niet dat ik dat van de n-va nog verwachtte, ma soit, k zie ze eerlijk gezegd ook pakweg de uitbreiding van Brussel niet tegenhouden als ze in ruil een glas met een Vlaams leeuwke erop zouden krijgen) |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
Als ik mij het scenario voorstel is het vrij hilarisch eigenlijk.
['stoer']"ik ga op u vlag pisse, papzak"[/'stoer'] |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Minister-President
|
Een opgeklopt (
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
" naa gonnek ies oep aa vl�*g piesse, p�*pz�*k " ? (Nederlandse ondertiteling beschikbaar, zie 'Menu') |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Staatssecretaris
|
dat komt ervan als je als partij totaal geen programma hebt en toch ONVERWIJLD in het nieuws moet komen. Misschien zou B De Wever beter functioneren in een peutertuin?
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Europees Commissaris
|
We" hebben 2 versies het is dus woord tegen woord.
Staan er daar dan géén bewakingcamera's van de mp ? Dan kunnen we kijken wie liegt.
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat mij betreft niet hoor.8)
|
|
|
|
#156 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#158 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#159 |
|
Europees Commissaris
|
Een VB'er die een Vlaamse vlag vertrappeld... en dat noemt zich dan de enige ware partij van de Vlamingen...laat me niet lachen...
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Europees Commissaris
|
Kan je dat vermoeden mij eens zeggen? Kan ik eens check-up doen.
|