![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() van hoeveel jongeren weet je zeker dat je ze hebt kunnen doen stoppen met blowen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, of het nu legaal is of illegaal, kan me geen ballen schelen. Ik zie heus wel wat er gaande is, en ik zie dat het een probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Het aantal speelt geen enkele rol, al was het er maar één (maar het zijn er wel meer). En eigenlijk blijft het hun keuze, verder doen of stoppen. Op een bepaald moment neemt men zijn eigen leven in handen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
ps nogmaals vanuit mijn eigen gebruikerservaring ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 maart 2006 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() je slaat de nagel op de kop thanatos
toen mijn ouders er destijds achter kwamen dat ik wiet pafte was ik in hun ogen meteen een tweederangsburger.( ik mocht niet meer verder studeren van hen want dat was in hun ogen weggesmeten geld omdat het toch onmogelijk is dat een wietpaffer kan studeren ) ik neem hen dat niet kwalijk want ze wisten niet beter ik neem dat wel de overheid kwalijk die dmv haar repressieve kortzichtige aanpak van zowel problematische als niet problematische cannabisconsumenten gedurende decennia dat beeld heeft gecultiveerd van marginalen en losers. Dat terwijl ik blowers ken wiens ouders er niet over struikelden en die nu advocaat zijn of burgerlijk ingenieur. goed voor hen, pech voor mij, intussen is blowen zowel voor mij als voor hen al lang niet meer zo belangrijk. voor mij persoonlijk is het stigma rond cannabisverslaafden hoe dan ook DE oorzaak van mijn armoede geweest, een vicieuze cirkel waar ik nu dat het stigma gelukkig door het gedoogbeleid is vermindert niet meer zomaar uit geraak. Met repressie geeft de overheid dus het verkeerde signaal aan de burgers waarbij het uitsluiten van iemand op basis van zijn psychotrope voorkeur wordt aangemoedigd. in feite vind ik dat ik recht heb op schadevergoeding hiervoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 maart 2006 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() welk diploma heb jij kobaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() wat ze toen een A2 noemden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Burger
|
![]() @ king: daar heb je gelijk in. Ik ken genoeg mensen die regelmatig hun jointje smoren, maar die ondertussen wel voor burgie of industrieel ingenieur gaan. Ik studeer rechten, en ik gebruik ook cannabis. Het is een fabeltje dat je een marginaal bent als je cannabis (of gelijk welke drug) gebruikt. Er is voor elke drug een verschil tussen hard en zacht gebruik. Heroine is ook zacht te gebruiken (wel niet te veel natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Schitterend ding!.... een vrijkaartje voor duizenden euro's
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel kalmeermiddelen en anti-depressiva gebruiken, je kinderen wel volproppen met Rilatine maar een jointje, oh my God. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Al eens naar de drugslijn gebeld om help te vragen? zo nie, doen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Posts van Hyoens zijn erger dan joints en sigaretten tesamen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor elke probleem is er een oplossing ![]() niet wegvluchten voor de werkelijkheid door drugs ![]() [SIZE=3]Laat ons samen eens een joint opsteken, amen[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval, toen we enkele jaren terug een actie op de school deden tegen "verslavingen" (alle soorten, ook die van een joint) zijn we een aantal gerichte getuigenissen gaan opzoeken van ex-verslaafden (alcohol, joints, heroïne). Die getuigenissen zijn me altijd bijgebleven en zal ik waarschijnlijk nooit meer vergeten. Eigenlijk waren het getuigenissen van hoe al die middelen hun leven hebben verwoest. En, heel typisch, tijdens hun verslaving legden ze allemaal de schuld bij alles in hun omgeving, uitgezonderd ........ ja inderdaad. Wat ik ook merk bij de jongeren op het werk is dat, sinds het gedoogbeleid, het probleem veel is toegenomen ipv is afgenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |