Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2007, 13:52   #141
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je "nest" is zo al vuil genoeg dat er niets kan "bevuild" worden...

Een miljoen doden schokt mij overal en altijd, of het nu in Irak is of in Darfoer!!(voor Irak zijn er wetenschappellijke schattingen: 1.155.000 slachtoffers!!) Jou schokt het enkel als de oorzaak eens niet bij de US ligt.
Zoek dan eens uit wie de andere rebellen in Darfoer steunt...

Schreef ik ook maar ergens dat die daders géén moslims zouden zijn? waar dan?
Een Anti-westerse moslimvereerder,dat zijt gij.Verdwijn met bekwame spoed.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 13:57   #142
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Inderdaad. Maar om een of andere reden tracht filosoof hier weer eens wat druk van de arabieren weg te nemen.

Alle moeite ten spijt. Het is zoals je zegt gewoon een massamoord en zelfs een genocide die gepleegd wordt door de Arabieren via hun Janjaweed milities tegen de weerloze autochtone zwarte burgerbevolking.

Ze hebben er reeds honderduizenden uitgemoord en twee miljoen verjaagd. En ze doen lustig voort.
Antoon,
<gepleegd wordt door de Arabieren via hun Janjaweed milities tegen de weerloze autochtone zwarte burgerbevolking>. iedereen is autochtoon en moslim in dat conflict, behave degenen die de rebellen financieren, omwille van de olie die er waarschijnlijk in de ondergrond zit.
Jouw "arabieren" daar zijn moslims zoals hun slachtoffers, met dezelfde huidskleur en even autochtoon: méér dan een etiket (blank name) is dat niet!
waarom ben je nooit verontwaardigd geweest over de minimum 1.155.000 burgersslachtoffers in Irak, tgv de US acties en de hierdoor uitgelokte burgeroorlog? Of keek ik daarover?
Postcount dan aub

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2007 om 14:05.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:12   #143
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Antoon,
<gepleegd wordt door de Arabieren via hun Janjaweed milities tegen de weerloze autochtone zwarte burgerbevolking>. iedereen is autochtoon en moslim in dat conflict, behave degenen die de rebellen financieren, omwille van de olie die er waarschijnlijk in de ondergrond zit.
Jouw "arabieren" daar zijn moslims zoals hun slachtoffers, met dezelfde huidskleur en even autochtoon: méér dan een etiket (blank name) is dat niet!
waarom ben je nooit verontwaardigd geweest over de minimum 1.155.000 burgersslachtoffers in Irak, tgv de US acties en de hierdoor uitgelokte burgeroorlog? Of keek ik daarover?
Postcount dan aub
De man met zijn uitgevonden slachtoffers kan maar niet zwijgen.Totaal kierewiet.
Oud 6 april 2007, 14:13   #144
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
minimum 1.155.000 burgersslachtoffers
en ik maar denken dat die slachtoffers vielen tijdens de achtjarige oorlog met Iran....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 14:19   #145
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg weet niemand nog wat men ginder in de VS met "sex" bedoelt.
Vroeger speelden we hier ook "doktertje" of ben je dat vergeten?
Ik heb na de kleuterklas 6 jaar op een jongensschool gezeten. Doktertje spelen is mij vrij onbekend.

Hoe dan ook denk ik dat je "seks" vrij letterlijk mag opnemen. Amerikanen zijn echt wel het noorden aan het verliezen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Een Anti-westerse moslimvereerder,dat zijt gij.Verdwijn met bekwame spoed.
Moslimvereerders en moslimhaters zijn al even verwerpelijk en schadelijk voor onze samenleving.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:00   #146
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik heb na de kleuterklas 6 jaar op een jongensschool gezeten. Doktertje spelen is mij vrij onbekend.

Hoe dan ook denk ik dat je "seks" vrij letterlijk mag opnemen. Amerikanen zijn echt wel het noorden aan het verliezen.

Moslimvereerders en moslimhaters zijn al even verwerpelijk en schadelijk voor onze samenleving.
Onzin.De islam moet net als alle gevaarlijk bijgeloof met alle middelen bestreden worden.Geen verdraagzaameid voor godsdienstige zotten en dat geldt ook voor christelijke fanaten.
Oud 6 april 2007, 15:03   #147
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin.De islam moet net als alle gevaarlijk bijgeloof met alle middelen bestreden worden.Geen verdraagzaameid voor godsdienstige zotten en dat geldt ook voor christelijke fanaten.
Geen Islam in mijn achtertuin.... maar enkele duizenden kilometers verderop steun ik hen volledig in de strijd tegen de Amerikaanse en zionistische imperialisten.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 april 2007 om 15:03.
Oud 6 april 2007, 15:09   #148
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen Islam in mijn achtertuin.... maar enkele duizenden kilometers verderop steun ik hen volledig in de strijd tegen de Amerikaanse en zionistische imperialisten.
Wonen er dan zoveel Amerikanen en zionisten in Soedan? Het zijn de rotchinezen die daar een vuile rol spelen en diplomatisch weigeren druk uit te oefenen op de regering in Khartoem.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 15:19   #149
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
De man met zijn uitgevonden slachtoffers kan maar niet zwijgen.Totaal kierewiet.
uitgevonden?
herlees 't eens..
http://forum.politics.be/showthread....54#post2575054
UNICEF, John Hopkins University (geciteerd door oa Le Nouvel Observateur, en
het advies van de experten vh Britse ministerie van defensie:
Lees wat over de 655.000 extra burgerdoden tgv de invasie op de BBCsite staat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...81&postcount=1

Samen minimum 1.155.000 burgerdoden extra, tgv het US-optreden
één miljoen honderdvijfenvijftigduizend extra burgerdoden minimum...

"Wir haben es nicht gewusst", hé?
Wat jij hier preekt is zuiver negationnisme.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2007 om 15:24.
Oud 6 april 2007, 15:21   #150
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Wonen er dan zoveel Amerikanen en zionisten in Soedan? Het zijn de rotchinezen die daar een vuile rol spelen en diplomatisch weigeren druk uit te oefenen op de regering in Khartoem.
Tijdens de 19de eeuw was Engeland heer en meester in meer dan 50% van de bewoonde wereld na enkele eeuwen van Machiavellaanse geopolitiek. Tijdens de tweede wereldoorlog heeft de VS deze rol overgenomen, en sinds enkele jaren begint China geleidelijk aan de Angelsaksische methodes van "divide et impera" over te nemen. Is het de racist in u die eeuwenlang Angelsaksisch misbruik over het hoofd ziet maar het nodig vind om de Chinezen na enkele jaren te bekritiseren?
Oud 6 april 2007, 15:29   #151
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Die Chinezen wonen ook niet in Soedan, evenmin als de Amerikaanse oliemaatschappijen. Chinese en US beleggers vechten wel via rebellen en milities voor rechten op oliewinning en de burgerbevolking is het slachtoffer. Waar zie jij zionisten ? Bij de Falashas soms?

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2007 om 15:30.
Oud 6 april 2007, 15:43   #152
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Vereenzelvig u niet met vreemde volkeren en zeker niet met islamfundamentalisten..Voor het overige zijn zionisten ook nationalisten voor wie ik niets dan sympathie heb.De arabieren zijn een zootje ongeregeld.
Oud 6 april 2007, 16:13   #153
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Vereenzelvig u niet met vreemde volkeren en zeker niet met islamfundamentalisten.
Ik vereenzelvig mij er niet mee. Ik heb er gewoon sympathie voor, zolang ze hun geloof maar belijden in eigen land en ons er niet mee komen lastigvallen.

Citaat:
Voor het overige zijn zionisten ook nationalisten voor wie ik niets dan sympathie heb.
Zionisten zijn supremacisten met imperialistische neigingen die al decennia lang een volk onderdrukken na haar land onrechtmatig te hebben ontnomen.

Citaat:
De arabieren zijn een zootje ongeregeld.
Wat naar hier komt, is vaak het plaatselijke uitschot. Je kunt hen niet spiegelen aan de plaatselijke samenleving. Iran is een voorbeeld van een sterk geavanceerd modern land dat zeker niet hoeft onder te doen voor het decadente westen.
Oud 6 april 2007, 16:20   #154
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vereenzelvig mij er niet mee. Ik heb er gewoon sympathie voor, zolang ze hun geloof maar belijden in eigen land en ons er niet mee komen lastigvallen.

Zionisten zijn supremacisten met imperialistische neigingen die al decennia lang een volk onderdrukken na haar land onrechtmatig te hebben ontnomen.

Wat naar hier komt, is vaak het plaatselijke uitschot. Je kunt hen niet spiegelen aan de plaatselijke samenleving. Iran is een voorbeeld van een sterk geavanceerd modern land dat zeker niet hoeft onder te doen voor het decadente westen.
Muslimfundamentalisten willen hun geloof uitvoeren.Ik ga nooit sympathiseren met een anti-westers land beheerst door godsdienstfanaten.
Oud 6 april 2007, 16:34   #155
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Muslimfundamentalisten willen hun geloof uitvoeren.Ik ga nooit sympathiseren met een anti-westers land beheerst door godsdienstfanaten.
... zegt degene die zich een sympathisant van Israel noemt

Iran is niet anti-westers. Iran is anti-postmodernistisch. Ik kan dat alleen maar toejuichen.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 6 april 2007 om 16:35.
Oud 6 april 2007, 18:50   #156
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de VS zijn pas nog twee meisjes van 11, een jongen van 10 en een jongen van 12 betrapt op seks in de klas, toen de leraar een kwartiertje weg was. De rest stond erbij en keek ernaast, terwijl een vijfde op de uitkijk rond.

Dat is waar ons hedendaags hedonisme naartoe leidt. Terwijl jullie je maar focussen op de conservatieve moraliteit van de moslims, stevenen wij verder en verder op de totale decadentie af.

Ik heb alleszins liever dat wij overspeligen stenigen dan dat we 11-jarigen seks laten hebben in de klas, al mag er natuurlijk wel enige gelijkheid bestaan tussen mannen en vrouwen op dat vlak.

En de relevantie hiervan in verband met de genocide die de Arabieren op dit moment aan het plegen zijn tegen de autochtone zwarte bevolking van Darfoer?
Oud 6 april 2007, 19:52   #157
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
En de relevantie hiervan in verband met de genocide die de Arabieren op dit moment aan het plegen zijn tegen de autochtone zwarte bevolking van Darfoer?
meer duidelijkheid hier:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=121

http://en.wikipedia.org/wiki/Janjaweed

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2007 om 19:54.
Oud 6 april 2007, 19:56   #158
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn vraag ging helemaal niet over jouw onzin. Beter lezen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 april 2007 om 19:56.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 20:00   #159
Banneling

Standaard

VN onderzoekt ontvoering en verkrachtingen in Darfoer

Louise Arbour.

VN-mensenrechtencommissaris Louise Arbour wil dat er een onafhankelijk onderzoek komt naar de beschuldiging dat Soedanese soldaten in december vrouwen in Darfoer hebben verkracht. Soedan ontkent consequent dat het leger zich in Darfoer schuldig maakt aan oorlogsmisdaden. Ook de gemelde ontvoering van negentien mannen door rebellen in Darfoer moet worden onderzocht, zei Arbour. Het Soedanees Bevrijdingsleger (SLA) van Minni Minnawi zou verantwoordelijk zijn voor de ontvoeringen.
De twee zaken zijn onderzocht door een team van dertig mensenrechtendeskundigen van de VN dat werkzaam is in Darfoer. De onderzoekers zeggen dat het seksueel geweld in de tweede helft van december in negen dorpen in de regio Jebel Marra plaatsvond. Er was sprake van minstens vijftien verkrachtingen door geüniformeerde mannen en onder de slachtoffers waren meisjes van soms maar dertien jaar en minstens twee zwangere vrouwen, aldus hun rapport.

Alles wijst erop dat verkrachting werd gebruikt als wapen om de lokale bevolking te vernederen en te intimideren en dat het deel uitmaakte van een breder offensief tegen mensen die behoren tot dezelfde etnische groep als sommige rebellen en dat eindigde met de dood van 36 burgers. In het rapport staan gruwelijke verslagen van vrouwen die zeggen dagenlang door gewapende mannen met en zonder uniform te zijn verkracht.

Ontvoering rivaliserende stamleden

Het tweede geval betreft de ontvoering van negentien leden van de Massalite-stam, vermoedelijk door Minnawi's SLA. Drie van de mannen werden na verloop van tijd vrijgelaten, maar wat er met de anderen is gebeurd, is onduidelijk, aldus het rapport. Regeringsstrijdkrachten vonden in januari acht lijken die door familileden werden herkend als sommige van de ontvoerde mannen. De andere bevinden zich wellicht onder 25 lijken die in oktober werden opgegraven in de buurt van de plaats waar de mannen werden ontvoerd.

Volgens het Hoge Commissariaat voor de Mensenrechten staat vrijwel vast dat de ontvoerde mannen zijn gemarteld in het bijzijn van SLA-leiders. Het SLA heeft in mei de vredesovereenkomst voor Darfoer getekend. Arbour deed een beroep op Minnawi, thans voorzitter van het regionale overgangsbestuur van Darfoer, om het lichamelijk welzijn van gevangenen te garanderen en mensenrechtenfunctionarissen bij hen toe te laten. Als de gevangengenomen personen dood zijn, moet er een onderzoek komen om degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn te vinden en te berechten, aldus Arbour.

Volgens de Afrikaanse Unie hebben vermoedelijke leden van Minnawi's organisatie maandag in Geraida twee Afrikaanse vredesmilitairen gedood en een verwond. (novum/dm)
De Morgen

En zeggen dat Edina door het dak gaat voor de cultuur van die moslims ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2007, 20:06   #160
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
VN onderzoekt ontvoering en verkrachtingen in Darfoer

Louise Arbour.

VN-mensenrechtencommissaris Louise Arbour wil dat er een onafhankelijk onderzoek komt naar de beschuldiging dat Soedanese soldaten in december vrouwen in Darfoer hebben verkracht. Soedan ontkent consequent dat het leger zich in Darfoer schuldig maakt aan oorlogsmisdaden. Ook de gemelde ontvoering van negentien mannen door rebellen in Darfoer moet worden onderzocht, zei Arbour. Het Soedanees Bevrijdingsleger (SLA) van Minni Minnawi zou verantwoordelijk zijn voor de ontvoeringen.
De twee zaken zijn onderzocht door een team van dertig mensenrechtendeskundigen van de VN dat werkzaam is in Darfoer. De onderzoekers zeggen dat het seksueel geweld in de tweede helft van december in negen dorpen in de regio Jebel Marra plaatsvond. Er was sprake van minstens vijftien verkrachtingen door geüniformeerde mannen en onder de slachtoffers waren meisjes van soms maar dertien jaar en minstens twee zwangere vrouwen, aldus hun rapport.

Alles wijst erop dat verkrachting werd gebruikt als wapen om de lokale bevolking te vernederen en te intimideren en dat het deel uitmaakte van een breder offensief tegen mensen die behoren tot dezelfde etnische groep als sommige rebellen en dat eindigde met de dood van 36 burgers. In het rapport staan gruwelijke verslagen van vrouwen die zeggen dagenlang door gewapende mannen met en zonder uniform te zijn verkracht.

Ontvoering rivaliserende stamleden

Het tweede geval betreft de ontvoering van negentien leden van de Massalite-stam, vermoedelijk door Minnawi's SLA. Drie van de mannen werden na verloop van tijd vrijgelaten, maar wat er met de anderen is gebeurd, is onduidelijk, aldus het rapport. Regeringsstrijdkrachten vonden in januari acht lijken die door familileden werden herkend als sommige van de ontvoerde mannen. De andere bevinden zich wellicht onder 25 lijken die in oktober werden opgegraven in de buurt van de plaats waar de mannen werden ontvoerd.

Volgens het Hoge Commissariaat voor de Mensenrechten staat vrijwel vast dat de ontvoerde mannen zijn gemarteld in het bijzijn van SLA-leiders. Het SLA heeft in mei de vredesovereenkomst voor Darfoer getekend. Arbour deed een beroep op Minnawi, thans voorzitter van het regionale overgangsbestuur van Darfoer, om het lichamelijk welzijn van gevangenen te garanderen en mensenrechtenfunctionarissen bij hen toe te laten. Als de gevangengenomen personen dood zijn, moet er een onderzoek komen om degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn te vinden en te berechten, aldus Arbour.

Volgens de Afrikaanse Unie hebben vermoedelijke leden van Minnawi's organisatie maandag in Geraida twee Afrikaanse vredesmilitairen gedood en een verwond. (novum/dm)
De Morgen

En zeggen dat Edina door het dak gaat voor de cultuur van die moslims ...
Doet me denken aan de verkrachtingen van moslimas door christelijke Serviërs tijdens de oorlog in ex-Joegoslavië, véél dichter bij ons.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 april 2007 om 20:07.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be