![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ok sorry het was Tantist die met de Nazis begon (hij poste een photo van Ausschwitz om mij daarmee te linken) en ik en je spreken dan ook over Nazi beulen. Maar soit, ik vind het een goed voorbeld van het VB "rechtssysteem".
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De enige die je aan de nazi's linkt, ben jij zelf...
|
|
|
#143 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans was het u die over "oud Nazi beulen in het VB" begon. Kijk maar eens na in de volgorde van de berichten. Niet ik. Of weet u nu echt niet meer wat u zelf schrijft? |
|
|
|
|
|
#145 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#146 |
|
Staatssecretaris
|
Beste mensen,
Ik heb die thread gesloten omdat jullie er niet slaagden boven dit kinderachtige niveau te geraken. Het kan mij weinig schelen wie met wat begint. Discussies dienen inhoudelijk te gebeuren. Indien iemand u provoceert is het aan u om zich daar boven te zetten. Ik stel voor dat jullie dit spelletje per pb afronden zonder de moderatie te betrekken. In communautaire discussies kunnen jullie dan verder debateren met argumenten. Ik zal jullie voor eeuwig dankbaar zijn. |
|
|
|
|
#147 |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Mensen, mag ik u er op wijzen dat dit een draad is, bedoeld om vragen te richten tot de moderatie. Indien er bepaalde zaken zijn die u van forumgast tot forumgast wenst uit te praten, doe het dan via PB, of indien het uitkomt in een relevante draad.
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
Ik wil wel, maar RC publiceert die PB's in het openbaar en begint er dan ruzie over te maken... Kan dat eigenlijk?
|
|
#149 |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Het valt te bezien wát er in die PB's staat. Indien het als steunargument wordt gebruikt, is dat plausibel. Wordt het voorgewend als materiaal voor belediging, dan valt het onder de normale procedure voor dat soort van feiten. De beste raad is uiteraard: nooit ruzie maken; want dat kan soms tot ruzie tweede graad "de fase der belediging" leiden. Braaf doen, dat hebben we graag.
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
waarom werd mijn topic verplaatst naar een verkeerd forumonderdeel ?
|
|
|
|
|
#151 |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Omdat je zonder meer partijstandpunten post in de lijn van wat je gisteren ook postte en eveneens verwezen werd naar partijdiscussies.
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
Liegen en bedriegen zijn inderdaad partijstandpunten van de VLD . In dat opzicht hebt ge gelijk .
In het verleden zijn er toch onterecht topics door de moderatie verplaatst. Ik kan dat zwart-op-wit bewijzen. Waarom worden eerlijke en goedmenende forumleden gestraft als zelfs de moderatie hier niet onfeilbaar is ?? |
|
|
|
|
#153 | |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
vermits ik maar een half etmaal tijd had, heb ik niet de gelegengheid gehad om te zien dat dat ander topic verplaatst was . Ik heb gedurende dat halve etmaal immers geslapen.
|
|
|
|
|
#155 |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Ten eerste is uw afwezigheid onze verantwoordelijkheid niet, en ten tweede dient u in eerste instantie al op de hoogte te zijn dat het posten van topics in het juiste subforum uw taak is, en niet de onze - dat staat overal duidelijk aangegeven.
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
Zo duidelijk zal het toch wel niet zijn aangegeven aangezien de moderatie in het verleden eens twee identieke topics heeft verplaatst naar twee verschillende subfora m.n. politiek binnenland en maatschappelijke discussies.
Laatst gewijzigd door PAJOT : 28 juni 2006 om 08:03. |
|
|
|
|
#157 |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Wij zijn niet onfeilbaar. Maar ik meen dat u de vermaning goed begrepen hebt en in het vervolg een kritische evaluatie zult maken in welk subforum een te posten topic past.
|
|
|
|
|
#158 |
|
Parlementslid
|
Hallo, jullie hebben mijne vragen aan de moderatie gesloten en gezegd ik moet hier vragen, dus:
1. Meestal verraadt de forummer zichzelf door schrijfstijl en dergelijke. 1.a. Het IP adres is een mogelijkheid om "dubbelnicks" op te sporen, ja. Onder andere = dit zijn enkele van de manieren. Ja dat is allemaal legaal. 3. mvg, Arnold. Pff, is dat een burocratie hier... 1. Vind ik ook... 1.a Ip adress is een beetje ...em... weak... vinden jullie niet? Wat zijn de anderen zaken dan, als alles legaal is? 3. Tscheu Eric |
|
|
|
|
#159 | |
|
Minister
|
Citaat:
mvg, Arnold. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Gouverneur
|
juist.. 'k heb toch nog een opmerking: 'k vraag mij af of "wachtwoord vergeten" nog werkt.. 'k vermoed van niet.
Ik was hier namelijk een hele tijd geleden onder een andere nick. Uiteraard, na zoveel maanden wist ik mijn paswoord niet meer. 'k heb dus het wachtwoord opgevraagd, maar niets in mijn mailbox ontvangen ('k kreeg ook een foutmelding). Dan maar geprobeerd een nieuwe nick te maken met hetzelfde emailadres.. maar dat lukte niet... Een e-mail gestuurd naar het algemeen e-mailadres (want - uiteraard - als je niet kunt inloggen, kan je uiteraard ook geen vragen stellen aan de moderatie.. ) Geen reactie ontvangen. Uiteindelijk heb ik dus van lieverlee maar een nieuw e-mailadres gecreëerd.. 't is maar dat jullie het weten... er zijn misschien nog mensen die dergelijke problemen ondervinden. |
|
|