![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel, men kan niet elke dag een nieuwe column schrijven. Hij heeft nog andere dingen te doen. Trouwens, de bub site wordt toch ook niet zo vaak geüpdatet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Partijlid
|
![]() Aan de uitspraken van hans te lezen gaat het ook niet lang meer duren vooraleer de stoppen gaan doorslaan en hij met zijn longrifle een nietsvermoedende persoon die juist uit zijn auto met VL sticker stapt afschiet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Wij krijgen wel geen miljoenen euro's per jaar en geen bakken media-aandacht. Ik denk dat uw voorzitter 10 keer meer tijd heeft dan ik om teksten te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ook, zeker nu we allemaal kunnen zien tot wat het leidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Partijlid
|
![]() Alsof ge niet weet waarom ik dit zeg, komaan!!! Ge beseft zeker niet wat gij hier zegt? En jullie klagen dan nog dat jullie geen media aandacht krijgen?
Compleet zot gewoon, echt..... De media sleurt het VB door het slijk, dit had ik wel verwacht, maar jij smijt er alle vlaams-nationalisten doorheen.... Nu niet om je aan te vallen, maar heb jij vroeger problemen gehad? Uit al uw posts over vlaams nationalisme kan ik afleiden dat je vast persoonlijke "issues" hebt met vlaams-nationalisten. Hoe komt het? In uw jeugd gepest geweest door een vlaams-nationalist? Ik detecteer een sfeer van wraak in uw geschriften ahja, de ergste gekken zijn diegene die het zelf niet weten...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nagel op de kop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Partijlid
|
![]() Wat voor antwoord is dit nu weer en wat heeft het met mijn commentaar te maken???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Jullie zijn zo verschrikkelijk politiek correct en overtuigd van jullie gelijk dat we niet eens meer de waarheid over jullie mogen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Partijlid
|
![]() Hans, ik kijk uit naar het nieuws van 19.00 uur waar je het gehele vlaemSSch nationalistisch complot uit de doeken gaat doen. Vlug!! Rep u naar de VRT studio met uw geweldige ontdekking!!! (Of VTM
![]() Laatst gewijzigd door Schavuit : 12 mei 2006 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen belgicistische geestesgenoten man. Ik heb ook geen zwarte mensen vermoord in het voormalig Congo nog communisten afgeknald omdat ze zich uitspreken voor een replubliek hoewel ik toch ook een grondig hekel heb aan dit soort mensen. Ik ben een beschaafd mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Wallinganten hebben, buiten vergissing van mijn kant, de laatste jaren geen mensen doodgeschoten om politieke redenen, maar als ze dat zouden doen, zal ik net hetzelfde zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cools ook. Levebre pleegde zelfmoord. Vander Biest ook. Welke Vlamingen hebben al iemand om politieke redenen gemoord of welke Vlaamse politicus pleegde zelfmoord?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 mei 2006 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En jouw waarheid is ook alleen maar gebaseerd op jouw eigen visie van dingen.... de posts waar je geen antwoord op vind sla je dan ook gewoon maar over.
![]() |